Beantwoord

Vernieuwing My T-Mobile

  • 28 October 2022
  • 10 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 1

Na vernieuwing My T-mobile. zie ik mijn abonnementen niet in mijn portaal. Zelfs na reset wachtwoord.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 31 October 2022, 11:59

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sjeffieb 

In het nieuwe My T-Mobile verschijnen de abonnementen niet vanzelf maar je moet ze eerst koppelen, heb je de abonnementen in het huidige account ontkoppelt?

Reputatie 1

@Waqqas 

Zie mijn screenshot

 

Reputatie 7
Badge +15

@sjeffieb 

Via ik heb nog een abonnement (links) kun je je abonnementen toevoegen.

Reputatie 1

@Waqqas Ik kom niet verder dan een verficatie-code invullen, vervolgens geeft hij aan dat de combinatie met mijn gegevens niet correct zijn.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sjeffieb, goed dat je dit aankaart; zo kunnen we eventuele issues meteen oplossen! 

De aanmeldcode die jij ontvangt om het abonnement te koppelen, is slechts één poging geldig. Kun je jouw cache legen en dan cookies verwijderen? Als je dan een nieuwe aanmeldcode ontvangt en invult, zou het moeten werken! 

Cache legen in Microsoft Edge doe je zo:

1. Wis browsergegevens in Microsoft Edge met de sneltoets.

  1. Druk op de toetsen [Ctrl], [Shift] en [Del].
  2. Een nieuw venster opent. Selecteer de optie "tijdelijke services en bestanden".
  3. Bevestig uw selectie door op de knop "Verwijderen" te klikken.

2. Verwijder de browsercache in Microsoft Edge via het menu.

Ga als volgt te werk om de browsercache in Microsoft Edge via het menu te verwijderen:

  1. Klik op het pictogram "Hub" in het hoofdmenu.
  2. Blader vervolgens naar de "Geschiedenis".
  3. Nu kunt u klikken op "De hele geschiedenis verwijderen".
  4. Vink de optie "tijdelijke diensten en bestanden" aan en bevestig de selectie met een klik op de knop "Verwijderen".

Bron: De cache leegmaken op uw Windows Computer (browsercache-legen.nl)

Reputatie 1

@Jason dank je wel voor je informatie. Helaas krijg ik de melding, bij het bevestigen van de code dat er iets fout is gegaan met mijn account.

Reputatie 7
Badge +15

@sjeffieb

Ik heb precies hetzelfde probleem als jou gehad, wat voor mij de oplossing was was een nieuw My T-Mobile account aanmaken met een ander emailadres en daar pakte hij de verificatie code wel. Je kan het eens proberen.

Reputatie 7
Badge +16

@Waqqas Dat is een erg goede tip, thanks! 😁 

Let er dan wel op dat dit alleen werkt wanneer je het e-mailadres geregistreerd hebt bij T-Mobile, anders herkent de My-omgeving niet welk abonnement je wilt koppelen/aanmelden.

Reputatie 1

@Waqqas Je stelt voor, om een nieuwe email-adres aan te maken speciaal voor My -T Mobile. Klopt dit?
Ik krijg bij het verifiëren van het abonnement nogmaals een verzoek om een code in te vullen. De code wordt verstuurd naar een ander email adres. Dit was nl het probleem van het nieuwe My Tmobile proces. Ik moest een andere email adres opgeven voor een verificatie. Is het mogelijk om het email adres aan te passen naar 1 email adres?

Reputatie 7
Badge +15

@Jason & @sjeffieb 

Sorry mijn eerdere reactie klopt niet helemaal. Ik heb precies hetzelfde probleem gehad dat de verificatiecode niet klopte terwijl hij wel gewoon juist was. Na wat troubleshooten had ik het opgelost maar ik weet niet helemaal zeker wat ik toen gedaan had.

Ik herinner me nog wel dat ik het abonnement eerst had ontkoppelt uit het verouderde account en vervolgens weer koppelen in hetzelfde account.

Na het ontkoppelen veranderde het account vanzelf in de nieuwe waar je thuis en mobiel beide kan toevoegen.

Dus het emailadres van je T-Mobile account moet gelijk zijn aan het emailadres dat gekoppeld is aan je abonnement 

Reageer