Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving

  • 1 September 2022
  • 2 reacties
  • 1588 Bekeken
Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving
Reputatie 7
Badge +16

Goed nieuws: vanaf nu heb je je mobiele abonnement(en) en je Internet + TV abonnement in een vernieuwde Mijn Odido omgeving. Zo heb je na één keer inloggen voortaan al je gegevens overzichtelijk bij elkaar. Ook met een Internet + TV abonnement van Odido kun je vanaf nu gebruikmaken van de handige Mijn Odido app!

 

We gaan onze Mijn Odido omgeving (online en de app) veranderen en in dit topic vind je meer informatie over wat er gaat gebeuren en wat dit voor jou betekent.

 

 

(TIP: de afbeelding is NIET klikbaar)

 

INLOGGEN: Log in op je persoonlijke Mijn Odido omgeving.

 

Per wanneer ga ik over?
De komende tijd zetten we klanten in groepjes over op het verbeterde Mijn Odido. Je hoort vanzelf wanneer je aan de beurt bent, hier hoef je niets voor te doen.

Beter beveiligd
Met tweestapsverificatie (2FA) zijn je gegevens en producten in Mijn Odido beter beveiligd. Zet je het vandaag nog aan?

Samen of apart
Je beslist zelf of je je abonnementen wilt samenvoegen in Mijn Odido. Log je liever voor elk abonnement apart in? Kies dan voor elke login een ander e‑mailadres. Want je e‑mailadres is je gebruikersnaam. Als je alleen een abonnement voor Internet + TV hebt, is samenvoegen minder interessant. Je kunt wel ook gebruik maken van de Mijn Odido app voortaan. Ook daarover ontvang je een e-mail als je aan de beurt bent.


Let op: samenvoegen kan alleen met abonnementen op jouw naam. Abonnementen van iemand anders kun je niet toevoegen.

In één keer klaar
Log je nu al in met dezelfde gebruikersnaam voor beide abonnementen? Dan heb je toch nog twee verschillende omgevingen. In het vernieuwde Mijn Odido heb je via een enkele inlog al je abonnementen en gegevens overzichtelijk bij elkaar. En wil je je privacy-instellingen of gegevens wijzigen? Dan doe je dat in één keer voor al je abonnementen.
 

 

Lukt het je niet om in te loggen in Mijn Odido (Internet + TV) of kun je alleen inloggen in Mijn Odido (mobiel) volg dan de stappen uit dit topic: Inloggen Mijn Odido lukt niet!


2 reacties

Beste T-mobile,

 

Ik heb zojuist een topic gestart. Het toevoegen van mijn T-mobile Thuis abonnement aan Mijn T-mobile omgeving lukt niet. Ik krijg dan de foutmelding: “Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.”

Inloggen op Mijn Tmobile omgeving lukt dus wel, maar het koppelen van mijn T-mobile thuis abonnement lukt niet. 

Wat kan ik nu het beste doen? 

Boris

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Catmeister, ik heb zojuist in jouw topic gereageerd. Laten we het contact via één topic houden, zo maken we het extra overzichtelijk!

Reageer