Hi community. Vast een herkenbaar of vaker voorkomend probleem, maar toch wil ik het hier graag posten want ik sta nog steeds versteld van de slechte service. Ik ben al een lange tijd klant bij T-mobile thuis, de diensten zijn prima, en nog nooit problemen gehad. Nu wil ik als bestaande klant mijn contract verlengen/vernieuwen en zie ik dat ik voor 25 eu per maand (inclusief klantvoordeel, en na.6 maanden 40eu) ‘nieuwe’ klant kan worden. Ik ga er dan ook van uit dat ik als trouwe bestaande klant in ieder geval deze actie ook kan gebruiken voor het verlengen. Je kan het zelfs als nieuwe klant beschouwen. Maar dan geeft mevrouw aan de telefoon doodleuk aan dat deze acties alleen als ‘welkomst cadeau’ bij nieuwe klanten gelden. Als je al klant bent, krijg je alleen je klantvoordeel (die je tevens sowieso krijgt als je meerdere diensten onder 1 dak hebt). En dat als je de welkomst korting wil, je die alleen kan krijgen als nieuwe klant.
Dit is voor mij toch echt lastig te begrijpen. Je behandelt nieuwe klanten als koning maar interesseert je totaal niet voor je bestaande, trouwe klanten? Hoe zit dit precies?
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel