Beantwoord

Verzakkende stoep na werkzaamheden T-mobile glasvezel

  • 29 March 2023
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 3

Helaas is mijn stoep/oprit aan het verzakken na werkzaamheden van onlangs getrokken glasvezel.

Waar kan ik dat melden met foto's erbij?

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 March 2023, 13:25

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sylwester 

Je kunt de aannemer telefonnisch benaderen of via een andere kanaal hierover, heb je dit al geprobeerd?

Reputatie 3

Hallo @sylwester 

Je kunt de aannemer telefonnisch benaderen of via een andere kanaal hierover, heb je dit al geprobeerd?

Heb helaas geen contact gegevens van.

 

Reputatie 7
Badge +15

@sylwester

Weet je wel wie de aannemer was? Misschien kunnen we ook helpen om de contactgegevens te vinden.

Reputatie 3

Alles is via T-mobile gegaan,dat zou mijn aanspreekpunt moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +15

@sylwester

Indien het glasvezelaansluitpunt is geïnstalleerd door Open Dutch Fiber dan vind je op deze website onderaan een emailadres en telefoonnummer.

Reputatie 3

Super,het klopt dat ODF langs is geweest.

Heb hun even gemaild met de fotos erbij,het komt goed denk ik.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @sylwester, fijn om te horen dat het gaat lukken met ODF en excuus voor de verzakking! Ook ik heb er vertrouwen dat ODF dit voor je op kan lossen en als eigenaar van het netwerk ben je bij ODF aan het goede adres hiervoor. Mocht je toch om de een of andere reden er niet uit komen met ODF, geef het gerust aan in dit topic en dan waag ik graag nog via onze contactpersonen nog een goede poging voor je.

Voor nu heb ik er volledig vertrouwen in dat ODF dit goed voor je zal oplossen! 🙂

Reageer