Verzendbewijs retourpakket

  • 7 November 2021
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Mijn opa van 94jr moest een pakket retourneren. Uiteraard hebben wij dit voor hem gedaan en het verzendbewijs bewaard.

Helaas krijgt hij nu steeds herinneringen om het pakket alsnog te retourneren. Maar de chatbox gebruiken en iemand bellen is hem uiteraard niet gelukt. Nu lukt het mij ook niet om simpel een e-mailadres te vinden waar ik dit retourbewijs naartoe kan sturen…. 

In dit bericht kan ik ook geen foto toevoegen, dus dan maar even alles overtypen:

Het pakket is verzonden op 07 oktober 2021 om 16:14
Barcode: 3SLFVZ879573725
Aan: 15021
         1117ZZ
Nederland

Op dit forum kom ik zelf ook nooit en als ik zo vertrek zal mijn opa van 94 er ook niet meer naar kijken…

 

Graag krijgen wij via mijn emailadres correspondentie over hoe wij dit probleem gaan oplossen. Liever zien wij uiteraard dat u dit pakket laat opzoeken door PostNL.

Mijn emailadres is: [E-mailadres verwijderd door Moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

 

In afwachting van uw antwoord,

Met vriendelijke groet,
J.D. Noordijk

 


This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @K.Kantert  Hé wat lastig. 
maar geen zorgen als de moderators er zijn gaan ze je verder helpen.

De eventuele foto kan je hier wel uploaden. Maar let op dit is een openbaar community dus zet liever geen privé gegevens online iedereen kan hier meelezen.

Hopelijk stoppen de mails snel.

Fijne avond!

 

 

Reputatie 7

Hi @K.Kantert, wat ontzettend lief dat je dit voor jouw opa regelt! Wat balen om te lezen dat er e-mails blijven komen, terwijl de apparatuur netjes retour verzonden is. Top dat @CrisTien jou ook al te hulp heeft geschoten en ook ik kijk graag met je mee. Mocht jij e-mailen prettiger vinden, dan kan je het verzendbewijs mailen naar: klantenservice@t-mobilethuis.nl. Ook ik los dit met liefde voor jullie op via deze weg, wanneer je mij kan voorzien van de volgende informatie in een privébericht (door op mijn naam te klikken), met daarin:

  • de postcode van je opa
  • het huisnummer van je opa
  • de geboortedatum van je opa
  • de laatste vier cijfers van de IBAN van je opa

Ik hoor het graag van je, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen afhandelen! 😊