Beantwoord

Verzoek voucher unlimited data ivm geen internet

  • 14 May 2023
  • 5 reacties
  • 298 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Sinds 10-05 ben ik klant bij T-mobile voor internet. Helaas is de installatie niet gelukt en heeft de installateur vandaag (14-05) aangegeven dat iemand van KPN moet komen om de internetverbinding (opnieuw) aan te zetten - dit duurt nog max 5 dagen. Ik zit al sinds 01-05 op mobiele data (ivm een Ziggo abonnement dat helemaal niet werkt op mijn adres, daarom ben ik overgestapt naar jullie) waardoor ik te snel door mijn data heen ga en al op + €25 euro aan kosten zit. De installateur noemde een voucher voor unlimited data - kan ik hiervoor in aanmerking komen? Ik zou hier heel blij mee zijn! 
Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door eric 14 May 2023, 18:31

Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb trouwens een mobiel abonnement bij Simpel! 

Reputatie 7
Badge +14

De unlimited vouchers werken met prepaid of abonnementen van T-Mobile,  Tele2 en Ben. Je kunt morgen in een t-mobile winkel een prepaid kaartje halen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @moenaAH, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Graag bied ik je een Unlimited Internet voucher aan, maar dan wel pas zodra je een simkaart hebt die met de bundel compatibel is - zoals @eric correct vermeldde! 😊

Beste Eric en Jason,

Dank voor jullie reacties!
Ik ga vanmiddag naar de T-mobile winkel om een simkaart te halen. Ik zie de voucher graag spoedig tegemoet! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @moenaAH, yes geen enkel probleem! Ik stuur je er alvast één per privébericht toe. Stuur de vouchercode straks met jouw T-Mobile simkaart naar 2244 zodat deze meteen geactiveerd wordt. Succes met de aankoop! 😄

Reageer