Beantwoord

Vraag Rekening Klantvoordeel

  • 7 September 2022
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Ik hoop op deze manier duidelijkheid te krijgen over onze rekeningen rond T-mobileThuis i.c.m. T-mobile Mobiel en klantvoordeel. Ik probeer al maanden om dit via jullie klantenservice telefonisch te achterhalen, maar dat lukt niet. Een greep uit mijn ervaringen:

  • Situatie duidelijk uitgelegd, medewerker kon het niet verklaren. Maakte ticket aan voor ‘technische afdeling’. Een week later moest ik terugbellen. Ticket was gesloten, maar met een voor de medewerker niet duidelijke afmelding.
  • Was laatste dag van medewerker. Besloten ticket te heropenen, sindsdien nooit meer teruggebeld of terugkoppeling gehad.
  • Andere belpoging; collega van Mobile moest doorverbinden met collega van Thuis. Ik heb 28 minuten in de wacht gestaan, waarna de verbinding werd verbroken.
  • Nog een belpoging; collega begreep situatie en had afgesproken dat andere collega mij binnen een paar minuten zou terugbellen met uitleg. Nooit wat van gehoord.
  • Als provider kunnen jullie ongetwijfeld mijn belgeschiedenis inzien, kijk gerust hoe vaak en hoelang ik heb gebeld.

Wat is de situatie?

Tot de lente van dit jaar namen wij bij jullie Glasvezel 1Gbit en 1 mobiel Unlimited Abonnement af. Dit was een deal voor 25 euro per maand. Dat beviel vrij goed, waardoor wij in de lente besloten nog een mobiel abonnement bij jullie onder te brengen. I.c.m. jullie klantvoordeel zou dat alleen nog maar voordeliger worden. Dachten wij.

En dat is wanneer het is misgegaan. Sinds het tweede abonnement lijkt de prijs van het vaste internet opeens van 25 naar 37,50 (en een onverklaarbare rekening van 38,79 (gek bedrag voor vast internet) te zijn gegaan. Dit zorgt ervoor dat, ondanks dat we meer bij jullie afnemen, de totale kosten van de 2 mobiele abonnementen met Thuis Vast Internet zijn gestegen. Hadden wij dit geweten, hadden wij het tweede mobiele abonnement ergens anders onder gebracht. Wij vermoeden een administratief issue bij jullie, dat tot noch toe niemand heeft kunnen verklaren. Overigens hebben wij in juli ook een mail ontvangen over dat we wijzigingen in ons abonnement hadden aangebracht, wat niet zo is. Online kan ik ook alleen maar de factuur van een mobiel abonnement inzien, niet die van het vaste internet.

 

Ik wil jullie vragen in deze situatie te duiken en toe te lichten hoe dit is ontstaan, te verhelpen en evt. teveel betaalde bedragen te retourneren. Benader mij gerust prive.

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Boris 8 September 2022, 11:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hi @J-roen, dank voor het delen van je verhaal en welkom bij de Community. Ik denk graag met je mee en wil je meer duidelijkheid geven over de situatie. Daarvoor ben ik direct je account ingedoken en zie dat er geen wijzigingen hebben plaatsgevonden bij jouw T-Mobile voor thuis account. Nu geef je zelf al aan dat je zowel dit abonnement als een Unlimited Mobiel abonnement hebt gekoppeld aan het Klantvoordeel. Dat zien wij daarentegen niet terug. Wel zien we terug dat er twee Limited abonnementen zijn gekoppeld. Zijn er geen wijzigingen aangebracht aan de Mobiel-kant? Ik raad in ieder geval aan om het Klantvoordeel opnieuw te koppelen.

Om daarbij beide accounts te koppelen aan de My T-Mobile omgeving, stuur ik direct enkele tips mee om beide abonnementen inzichtelijk te maken: 

Wil je de stappen in dit topic volgen en mij vertellen of het daarmee helemaal is gelukt? Ik hoor het graag van je.

Hallo Boris,

 

wat fijn dat je zo snel reageert. We hebben gelijk je stappen gevolgd. Het resultaat is dat we in de T-mobile omgeving nu zowel de gegevens van Mobiel als Thuis inzien. Alleen, zien we de verkeerde facturen van ca. een jaar geleden. Het lijkt erop dat ons oude adres daar nog staat, en niet ons nieuwe adres. Kun je dat aanpassen? Benader mij gerust privé voor de gegevens.

 

Verder heb ik wel een Unlimited Abonnement, voor bellen. Maar niet voor Data. Is dat wellicht het verschil? Als we zelf rekenen en mijn mobiele abonnement opschalen naar unlimited Data, kost dat ca. 7 euro per maand meer. Als dan de actieprijs van 25 euro per maand voor vast Internet weer van toepassing wordt, is dat over het geheel gezien voordeliger voor ons. Een paar vragen daarover:

 

  • Kun jij voor ons uitrekenen wat het voor ons zou kosten als wij mijn mobiele abonnement opschalen naar Unlimited Data?
  • Kun je bevestigen dat het vaste internet dan weer 25 euro per maand kost?
  • Als we ‘opschalen’, veranderd er dan iets aan de looptijd van het contract, en zo ja, wat?
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @J-roen, dat komt doordat jouw e-mailadres gekoppeld is aan het oude thuis abonnement. Je kunt niet twee T-Mobile voor thuis abonnementen zichtbaar hebben binnen één account. Ik zal een verzoek indienen om het e-mailadres te verwijderen bij je vorige abonnement en de nieuwe vrijgeven. Zo kun je straks een nieuw account aanmaken via de registratieknop. Elk T-Mobile voor thuis abonnement vereist een ander My T-Mobile account, daarom kun je niet twee aansluitingen (abonnementen) in één account voor thuis inzien en zie jij nog de oude facturen.

Heel veel succes met het maken van de keuze! 😄

 

Eerst factuur 30€ ik heb betaald vandaag en jullie heb 42€ nog keer gepakt ik snap niet waarom twee keer betalen in zelfde dag 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hawa sidime 

De automatische incasso stond dan ook gepland op dezelfde datum waarop je dit bedrag dat nog niet betaald was hebt betaald.

Reageer