Afspraak maken voor schouw erg lastig

  • 17 March 2023
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Hallo

 

Waarom is het zo moeilijk om een afspraak te maken voor die schouwing.

Ik ben weg gegaan bij ziggo voor communicatie probleem en nu is het nog erger.

Ze willen komen op 3 april 7 keer gemailt dat wij er niet zijn 8 datums gegeven wanneer het wel kan maar ze zijn doof want komen op 3 april dat XXXX want er is niemand thuis.

Ook als ik bel gaat het al fout ja we kunnen op 17 maart komen  oke mooi dan zeg op nummer 36 he nee woon op nummer 6 oh dan zij we daar niet duh duurt 10 minuten 36 ligt in dezelfde straat.

En nu hoor ik niks meer lekker begin als nieuwe klant  zeker als het zou gaat ik wacht nog een week en dan laat ik het ontbinden want dit werk niet op deze manier erg jammer had goede hoop dat het anders zo zijn dan bij ziggo.

 

Moderator edit: let op je taalgebruik. Deze Community tolereert geen scheldwoorden of andere kwetsende uitingen. Wees respectvol naar en voor elkaar!

Jason van Odido 11 maanden geleden

Hoi @Tjapko69, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Probeer voortaan op je taalgebruik te letten, zo worden je reacties/topics meteen geplaatst en niet als spam gezien. Ik heb deze eruit gevist zodat ik met je mee kan kijken, sorry voor de late reactie!

Ik snap het niet volledig: je woont op huisnummer 36, maar er staat een verkeerd huisnummer gemarkeerd in ons aansluitsysteem, begrijp ik het zo goed? Dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling. Kun jij jouw T-Mobile voor thuis klantnummer (bijvoorbeeld ABC12345) toevoegen aan je communityprofiel, alsjeblieft? Dan kan ik er helemaal induiken voor je.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Tjapko69, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Probeer voortaan op je taalgebruik te letten, zo worden je reacties/topics meteen geplaatst en niet als spam gezien. Ik heb deze eruit gevist zodat ik met je mee kan kijken, sorry voor de late reactie!

Ik snap het niet volledig: je woont op huisnummer 36, maar er staat een verkeerd huisnummer gemarkeerd in ons aansluitsysteem, begrijp ik het zo goed? Dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling. Kun jij jouw T-Mobile voor thuis klantnummer (bijvoorbeeld ABC12345) toevoegen aan je communityprofiel, alsjeblieft? Dan kan ik er helemaal induiken voor je.

Sorry maar ik woon op nummer 6 en bij jullie stond nummer 36.

Het vreemde hiervan was dat ze op 36 wel op 17 maart konden maar niet op nummer 6 dezelfde straat.

Dus ik zei ik woon op 6 en niet op 36 en dat stond verkeerd bij jullie er was geen nummer 6 ???? 

Maar na veel bellen en mailen ging het goed nou goed nu komen ze 12 april een maand later.

 

Maar we gaat het zien hoe dit gaat lopen voor dit soort communicatie problemen wilde ik weg bij ziggo en het k...internet ook.

Maar hopen dat het nu goed gaat komen 

Reageer