Beantwoord

Waarschuwing bij openen logboek Zyxel T-50

  • 10 August 2021
  • 4 reacties
  • 262 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste forumleden en/of moderators,

sinds de firmware update naar V5.50(ABPY.1)b15_20201207 een tijdje geleden krijg ik de volgende melding zodra ik het logboek wil bekijken:


3 dagen geleden nog “Terug naar standaard fabrieksinstellingen” gedaan, helaas nog steeds niet mogelijk om het logboek te bekijken.

Iemand suggesties hoe deze wel te kunnen bekijken?

De Zyxel T-50 functioneert, zover ik weet, verder goed.

 

Alvast bedankt voor het meedenken.

icon

Beste antwoord door TMTV 10 August 2021, 17:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Timo78, dat is een attente fix van jou, zeer scherp! Ik heb toevallig net contact met een user die ongeveer hetzelfde ervaart; wellicht dat dit bij hem de boel weer aan de praat krijgt. Korte schets van de situatie: zodra hij de Zyxel herstart wordt het veiligheidslogboek verwijderd. We hebben al contact met Zyxel omdat dit een bug lijkt te zijn, maar indien het door een extensie komt, weten we meteen dat daar die obstructie vandaan komt! 😊👍👍

Hallo,

 

hierbij een update, het werkt weer.

Ik had de Chrome browser extensie AdblockPLUS geïnstalleerd en blijkbaar wordt het logboek als advertentie gezien hierdoor.

Schuifje uitgezet voor de modempagina, pagina ververst en nu is wel alle data zichtbaar. 

 

Huidige Zyxel firmware: V5.50(ABPY.1)b16_20210525

 

Mvg Timo

@TMTV,

 

kort en duidelijk. We wachten dan geduldig nog even af, thanks!

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Timo78,

Dit probleem wordt binnenkort opgelost. Op versie b17 komt dit niet meer voor, maar ik weet niet wanneer deze wordt uitgerold. Het zou ook kunnen dat er ook nog fixes voor andere problemen meegenomen worden in een volgende update en er een paar versienummers worden overgeslagen voordat de update live gaat.

Reageer