Beantwoord

Wachtwoord community elke keer ongeldig

  • 17 August 2021
  • 26 reacties
  • 245 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 21 reacties

Mijn community wachtwoord doet het nooit. Elke keer moet ik een ‘wachtwoord vergeten’ veinzen. Is hier een oplossing voor? Ik heb wachtwoorden met enkel letters, letters en cijfers en letters, cijfers en bijzondere tekens geprobeerd. Werken allemaal 1-malig (direct na het aanmaken), daarna nooit meer. Hoe kan ik dit oplossen? 

icon

Beste antwoord door Lisa 26 August 2021, 14:33

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 2

Iemand een idee?

Reputatie 1

Hi,

 

Ook ik heb hier last van… Wil ik inloggen, moet ik me wachtwoord resetten.

Browser geschiedenis/cookies verwijderen heeft geen nut.

 

@T-Mobile , is dit een bekend issue? Is hier een oplossing voor?

 

Groet,

Robin

Reputatie 7

Hoi @lacobo @flippo078 ,

Goed dat jullie het aankaarten! Ik ga dit graag voor jullie aanpakken. Om het goed in kaart te brengen heb ik wel enkele vragen voor jullie: 

  • Op welke manier wordt er ingelogd? Mobiel of desktop
  • Welke weg wordt gevolgd? Waar wordt op geklikt?
  • Met welke gegevens wordt er ingelogd? Let op; deel niet je wachtwoord of gehele gebruikersnaam. Gaat het bijvoorbeeld om het @t-mobilethuis.nl account?

Ik weet zeker dat we verder kunnen graven met bovengestelde vragen. Alvast heel erg bedankt! 

Reputatie 2

Login: Desktop

Eerst log ik hier in: https://www.t-mobile.nl/login (internet en bellen)

Dan Meer… Community

Daarna de login knop.

Dan gebruik ik dezelfde login als de eerste (mijn email adres) + een ander wachtwoord,
Die laatste werkt nooit, maar ook hetzelfde wachtwoord (als de eerste login) doet het niet.

Reputatie 7
Badge +7

@lacobo ,

Voor de Community, moet je eerst nog een account aanmaken. Als je op inloggen klikt krijg je bovenstaand scherm. Daar staat in het mooie magenta: Maak een account aan, daarna zou je moeten kunnen inloggen op de community. De T-Mobile Thuis omgeving is een andere dan de Community.

Reputatie 2

Uiteraard heb ik een account aangemaakt voor de Community. Maar daar werkt het wachtwoord maar 1 keer (zoals beschreven bij de start van dit topic). Anders had ik dit niet kunnen posten :clown:

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @lacobo ,

Ik probeer je hiermee te helpen.  Lukt het ook niet als je het via deze link probeert: https://community.t-mobile.nl/#t-mobile_thuis ?

Dan je gegevens invullen en onderin op Inloggen (T-MobileThuis klant of nog geen klant) klikken

Reputatie 2

Klopt. Via die rechtstreekse link werkt het ook maar 1x. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @lacobo ,

 

Dan moeten we even afwachten totdat @Boris met een mogelijke oplossing komt. Hij weet nu in ieder geval wat je al, allemaal geprobeerd hebt.

Reputatie 7

Hi @lacobo Ik heb het even nagekeken en de e-mailadressen die je gebruikt voor de inlog staan zo te zien goed. Kan het zijn dat het bijvoorbeeld een automatisch ingevuld wachtwoord is (vanuit bijvoorbeeld Chrome) waardoor het mis gaat of vul je het wachtwoord echt iedere keer handmatig in? Ik kan eventueel het wachtwoord voor je Community account handmatig aanpassen naar iets anders, het wachtwoord voor je My T-Mobile account verandert dan niet. Laat maar even weten of je dit wil, dan pas ik het wachtwoord aan en stuur ik je deze door via een privébericht.

Reputatie 2

Dag Brian. Chrome probeert wel wat automatisch in te vullen, maar dat werkt niet, dus haal ik het weg (ook gek, je mag niet de bolletjes allemaal selecteren, want dan ‘crasht’ het invulformulier), en vul het juiste in. Maar ook dat werkt niet. Dus als je het wachtwoord voor me wilt zetten, probeer ik dat.

Reputatie 2

Eenmaal ingelogd via een wachtwoord reset kan ik wel in de instellingen dat wachtwoord veranderen (dus jullie server weet mijn wachtwoord). Maar zodra ik de laatste T-Mobile community pagina sluit en ik wil terug dan moet ik weer inloggen en is het zojuist veranderde wachtwoord weer vergeten. Zeer apart.

Reputatie 7
Badge +8

@lacobo Top dat het via de wachtwoordreset is gelukt! Wat gebeurt er als je de Community uit de gegevens haalt met opgeslagen wachtwoorden in Chrome? Als je dan opnieuw inlogt, zou je als het goed is opnieuw de pop up krijgen met ingelogd blijven/wachtwoord onthouden. 

Reputatie 2

Helaas Demi, ik krijg keurig de login pagina, maar het wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Dus dan maar weer een ‘vergeten password’ aanvragen, maar daar zit dat vinkje niet bij. Brian had aangeboden mij een wachtwoord te sturen, maar dat heb ik ook nog niet mogen ontvangen…

Wel top dat jullie zo meedenken, dat dan weer wel :grinning:

Reputatie 7
Badge +8

@lacobo Ik heb jouw wachtwoord zojuist aangepast en dit gestuurd in een PM. Laat je weten of dit nu werkt? Ik ben benieuwd!

Reputatie 2

Kun je het wachtwoord (weer aanpassen en) rechtstreeks naar m’n email adres sturen? Ik moest het wachtwoord weer wijzigen om je P.M. te kunnen lezen, en dat werkt dan weer niet :cry:

Reputatie 7
Badge +8

@lacobo Haha, dat is een goede!:see_no_evil: Ik heb je zojuist gemaild naar jouw Community e-mailadres met een nieuw wachtwoord!:grinning:

Reputatie 2

Helemaal top! :thumbsup:  Maar helaas, het werkt nog niet. Ook niet via een tablet oid.

Is het soms omdat ik een .com email adres heb? Dat geeft nog wel eens uitdagingen.
Mijn niet nader te noemen adres/domein bekte lekkerder met .com dan met .nl, vandaar.

Reputatie 7

Ik denk niet dat het .com adres ervoor zorgt dit euvel voorkomt @lacobo, dat mag het punt niet zijn. Waar ik wel erg benieuwd naar ben, is het gebruik van een andere browser. Heb je daar ook dit probleem? Zou je eens willen testen of het bijvoorbeeld ook bij Edge of Firefox voorkomt? Ik hoor het graag van je.

Reputatie 2

Helaas, Edge en Firefox geven exact hetzelfde resultaat (zelf bij beide browsers een nieuw wachtwoord gezet om zeker te zijn dat het niet in de combi chrome-wachtwoordreset zit).

Reputatie 7

Hi @lacobo, dankjewel voor je terugkoppeling! Balen om te lezen dat het nog steeds niet lukt. Ik wil graag uitzoeken hoe dit kan, om zowel jou als @flippo078 hiermee te helpen. Ik heb deze vraag uitstaan bij één van mijn collega's. Zodra ik hier een terugkoppeling op krijg, dan laat ik het aan jullie weten! 💪

Reputatie 7

Hi @lacobo en @flippo078, ik heb denk ik dé oplossing voor jullie! Jullie loggen in met een e-mailadres, maar dienen eigenlijk met jullie gebruikersnamen in te loggen op de Community. Dus in jullie geval: lacobo en flippo078. Kunnen jullie eens proberen of het met deze tips wel lukt? Fingers crossed!

Reputatie 1

@Lisa , zo blijkt maar weer hoe belangrijk begrijpend lezen is…

 

inmiddels getest op zowel mijn laptop als telefoon en het werkt. Thanks!! 

Reputatie 7

Yay, super fijn om te lezen @flippo078! Heel graag gedaan. 🎈

Reputatie 2

Het werkt! :balloon: Geweldig! :grinning:

Reageer