wanhopig. smtp server werkt niet - Thunderbird

  • 8 November 2022
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 1

goedemiddag.

Er is hier al eerder over gesproken.  

Ik heb een versatel email adres en gebruik Thunderbird.  Sinds mijn overstap naar T mobile, werkt mijn smtp server niet.  Ik begrijp dat ik niet de t-mobile smtp server moet gebruiken omdat die niet is gekoppeld aan mijn emailadres ??@versatel.nl.

Dus heb ik mijn versatel server weer ingevuld, met poort 25.   Maar het werkt niet.   Ik ben al dagen aan het uitvogelen.  en word heel moedeloos.

Wat te doen?


This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Jacq1310 ,

Heb net even gekeken op de site van Tele2.

Daar staat dit:

 

Reputatie 7

Hi @Jacq1310, harstikke goed dat je aan de bel hebt getrokken! Ik wil heel graag jouw moedeloze gevoel laten verdwijnen. Zojuist heb ik je in het andere topic van een reactie voorzien: 

Om het overzicht te bewaren, wil ik je vragen om in dat topic terug te komen op mijn reactie. Het plaatsen van twee topics/reacties over hetzelfde onderwerp óf met exacte dezelfde inhoud is namelijk niet toegestaan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Door het bij maximaal één topic te houden, blijft het overzichtelijk en kunnen wij je nóg sneller helpen, thanks! 😄

We helpen je dan ook graag verder in het andere topic: weet dat we er alles aan gaan doen om er samen uit te komen. 

Dit topic gaat nu op slot.