Wat een bagger service!

  • 12 September 2022
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Al klant bij T-mobile sinds Dutchtone. Anderhalf jaar geleden ook maar T-mobile Thuis erbij genomen. Alles leuk, tot ik begin september ging verhuizen. Netjes 4 weken van te voren verhuizing doorgegeven. Krijg ik op de dag van de verhuizing zelf pas een uitnodiging om een monteur te plannen van Gideon. De eerste afspraak kon pas gepland worden vanaf 29 september, 4 weken later! Als ze nu op de dag dat je netjes 4 weken van te voren je verhuizing doorgeeft, gelijk een monteur inplannen. Maar goed. Gebeld. Word mij gezegd door een medewerker, ik mag het niet adviseren, maar je mag zelf ook aansluiten. Maar dan heb je geen garantie op de glasvezelaansluiting. Prima, neem ik voor lief. Zelf alles aangesloten. Nog geen signaal. Weer bellen. Zegt de volgende medewerker: bel morgen even terug, monteur van Gideon moet op afstand signaal open zetten. Prima. Volgende dag terug bellen. Krijg ik een dame aan de lijn. Die verteld me eerst dat er sowieso eerst een monteur moet komen, dus heb zelf voor niks lopen prutsen. Vervolgens vertelt ze me dat een monteur helemaal niet op afstand een signaal open kan zetten. Ze spreken elkaar allemaal tegen. Was erg boos. Ik zou binnen 24 uur terug gebeld worden door iemand van hogerop. Ook niks van gehoord. T-mobile Thuis afgezegd. Ziggo gebeld. Binnen 2 dagen pakket binnen, direct signaal, en voor de helft van het geld. Heb onlangs mijn telefoon abbo verlengd met 2 jaar, maar die gaat er ook na zoveel jaren (vanaf Dutchtone naar Orange naar T-mobile) uit. Helemaal klaar met deze service!!! Uren in de wacht gehangen, bijna elke dag. Ik bel Ziggo, binnen 5 minuten iemand aan de lijn, en alles top geregeld. Ik belde naar T-mobile om op te zeggen. Dat was wel binnen 2 minuten geregeld. Wat een drama allemaal. Nooit meer!


2 reacties

Reputatie 7

Hi @Ries81, dank voor het delen van jouw ervaring en situatie. Welkom ook op onze Community! Laat ik voorop stellen dat dit niet niet de service is die wij voor ogen hebben. Ook wij willen liever de duidelijkheid geven die je van ons mag verwachten. Ik neem je feedback dan ook heel graag met mij mee, zodat dit in de toekomst niet meer kan en zal gebeuren. Mocht je in de toekomst toch de overstap willen nemen, dan zullen wij je met open arme ontvangen. Ook staat de Community altijd voor je klaar! 

@Boris wat mij nog het meeste steekt. Meerdere keren gebeld voor oplossingen, die kwamen er gewoon niet. Ik zou nog gebeld worden door iemand die hoger geplaatst was, ook niet gebeurd. Telefoontje na telefoontje, niks geen oplossingen. Maar toen ik belde om op te zeggen was het met 2 minuten geregeld. Willen jullie graag van klanten af? Ben nog steeds klant met mijn mobiel, maar dat is ook klaar als mijn abbo afgelopen is. Had meer service van jullie verwacht!

Reageer