Beantwoord

Wat gebeurt er als mijn abonnement afloopt?

  • 7 October 2022
  • 7 reacties
  • 1133 Bekeken

Momenteel heb ik T-Mobile Thuis (voor €25/maand) en T-Mobile Mobiel Unlimited (voor €25,01/maand) met het oude klantenvoordeel. Ik heb deze abonnementen begin december vorig jaar afgesloten. Thuis was voor 1 jaar en Mobiel voor 2 jaar. Thuis loopt dus binnenkort af. Wat gebeurt er dan?

Ik vraag dit omdat ik in het verleden Mobiel voor een goede prijs had, maar toen het abonnement afliep, ik ineens veel meer moest betalen (ik was bij andere providers gewend dat alles ongewijzigd doorliep als ik geen actie nam, maar bij T-Mobile wordt dan blijkbaar alles veel duurder omdat kortingen vervallen).

Ik ben tevreden over Thuis en Mobiel, zeker voor deze prijs. Ik zou dit dus graag gewoon door laten lopen, maar weet niet of dat kan.

  1. Wat gebeurt er als ik geen actie neem?
  2. Wat gebeurt er (met mijn klankvoordeel) als ik een nieuw Thuis abonnement “moet” nemen om een prijsverhoging te voorkomen?
  3. En vast aanvullend: hoe zit dat als Mobiel volgend jaar afloopt?
icon

Beste antwoord door Waqqas 7 October 2022, 10:00

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sublimerote 

Nadat je thuis abonnement afloopt blijft hij volgens mij gewoon doorlopen met het huidige klantvoordeel, dit geldt ook voor mobiel. Hierdoor blijven de kosten ongewijzigd alleen komt er dus wel elke jaar een inflatiecorrectie bij.

Als je het thuis abonnement gaat verlengen dan kom je wel op het nieuwe portfolio terecht en ga je dus meer betalen.

Hier lees je alles over het nieuwe portfolio

Kortom, als ik niets doe hou ik de huidige abonnementen/voorwaarden, die bij mij bevallen?

Mag ik de “Like” van @Lisa als een bevestiging van T-Mobile zien?

Reputatie 7
Badge +15

@sublimerote

Volgens mij wel ja.

Toen bij mij de einddatum van het contract voor thuis en mobiel voorbij was bleef ik ook dezelfde kosten per maand betalen.

Reputatie 7

Hi @sublimerote, super leuk om te lezen hoe blij je bent met jouw huidige abonnement! 😁 Yes - de reactie van @Waqqas is helemaal on point. Wanneer je belist om te verlengen of om bijvoorbeeld jouw internet aan te passen over een tijdje, dan ga je wel mee met het nieuwe prijsplan. Weet je zo voldoende? 

Weet je zo voldoende? 

Ik denk het wel.

Wat zou een reden kunnen zijn om wel te verlengen ipv te laten doorlopen “as is”?

(redenen die ik zelf kan verzinnen: korting op nieuw toestel, downgraden)

Reputatie 7

Hi @sublimerote, hele goede vraag van je! Wanneer je besluit te verlengen, dan hebben mijn collega's van de telefonische klantenservice altijd leuke kortingen in petto. Mocht je daar meer over willen weten, dan adviseer ik je om contact met hen op te nemen: 0800-0419. Zij kunnen jou dan haarfijn uitleggen wat voor leuke aanbieding jou dan te wachten staat. 

Ik zit voorlopig goed 😊

Reageer