Beantwoord

Wat wil T-Mobile met Tweak?

  • 11 May 2023
  • 7 reacties
  • 1133 Bekeken

Reputatie 6
Badge

Een aantal maanden geleden heeft T-Mobile de kleine provider Tweak overgenomen. Tot dusver is er nog niks veranderd. Klanten kijken nog steeds Tv via Canal digitaal en bundel voordelen zijn er ook nog niet. Hoever staat de intergratie en wat was het doel van de overname? 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 28 May 2023, 11:31

Bekijk origineel

7 reacties

Een aantal maanden geleden heeft T-Mobile de kleine provider Tweak overgenomen. Tot dusver is er nog niks veranderd. Klanten kijken nog steeds Tv via Canal digitaal en bundel voordelen zijn er ook nog niet. Hoever staat de intergratie en wat was het doel van de overname? 

 

👥 = ? 

Reputatie 7
Badge +8

@stefan.1997 Goede vraag! De eigenaar van E-Fiber is ook de eigenaar van de provider Tweak. We hebben een samenwerking met E-Fiber voor Glasvezel. Maar vooralsnog verandert er verder niks voor Tweak klanten. Mocht er uiteraard iets veranderen, dan laten we het uiteraard weten! 😁

Tweak heeft een leuke(re) usenet server draaien, omdat tweak nu van t-mobile is kunnen we dan ook als klanten van tmobile gebruik maken van die server? 

Reputatie 7
Badge +14

Tweak heeft een leuke(re) usenet server draaien, omdat tweak nu van t-mobile is kunnen we dan ook als klanten van tmobile gebruik maken van die server? 

Daar kun je toch al gewoon een abonnement op nemen zonder dat je een tweak aansluiting hebt?

 

Tweak heeft een leuke(re) usenet server draaien, omdat tweak nu van t-mobile is kunnen we dan ook als klanten van tmobile gebruik maken van die server? 

Daar kun je toch al gewoon een abonnement op nemen zonder dat je een tweak aansluiting hebt?

 

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt, dit gaat niet over Tweaknews maar over een eigen Usenet server van Tweak speciaal voor hun klanten. Toegang tot die server is inbegrepen bij internet abonnementen van Tweak en is alleen toegankelijk voor klanten van Tweak, daar hoef je als klant niet extra voor te betalen.

Reputatie 7
Badge +14

Bij t-mobile abonnementen is geen usenet server inbegrepen.  Dus als je overstapt zul je een los usenet abonnement moeten zoeken. Hetzelfde geldt voor de TV toepassing,  die zal ook anders zijn dan bij Tweak.

@stefan.1997 Goede vraag! De eigenaar van E-Fiber is ook de eigenaar van de provider Tweak. We hebben een samenwerking met E-Fiber voor Glasvezel. Maar vooralsnog verandert er verder niks voor Tweak klanten. Mocht er uiteraard iets veranderen, dan laten we het uiteraard weten! 😁

Een vreemde ervaring; had met in februari 2023 aangemeld als klant. Ondertussen is de kabel aangesloten, maar nu wordt mijn abonnement niet geactiveerd. 

Een behulpzame medewerker van Tweak weet te melden dat ik opnieuw een provider moet uitkiezen. 😕

Mijn contract is dus eenzijdig opgezegd door Tweak/Odido. 

Reageer