Beantwoord

webmail blijft vol

  • 20 May 2022
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Bij melding van iemand met melding dat mijn mailbox vol is, heb ik de prullenbak leeg gemaakt als ook de verzonden items (en daarna de prullenbak leeggemaakt). Daarna alles opgeschoond. Via webmail bij icoon linksonder (rechts naast icoon mapacties) krijg ik nog steeds te zien “onbekend” . Als ik de mappen zelf bekijk via beheer mappen en laat mapeigenschappen de grootte laat berekenen worden getallen getoond die nu in totaal de helft zijn van de mailboxgrootte zelf  De beheerder heeft nog bij de mail account gekeken op tmobilethuis pagina en ziet nog steeds dat de mailbox vol is. Klantenservice verwijst me naar de community. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door EricP 23 May 2022, 12:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @EricP,

Ik denk graag met je mee! Super om te zien dat je al een paar stappen zelf hebt geprobeerd. Om alle stappen te hebben afgevinkt, wil ik samen met je kijken naar de gearchiveerde map, prullenbak en spam map. Zijn deze ook helemaal leeg? Soms kan het zijn dat deze nog wel vol zitten en dat daardoor de melding te zien is. Ook ben ik erg benieuwd hoe de mail wordt benaderd. Is dit per webmail of anders? Ik hoor het graag van je.

Hoi Boris,

Het is nu gelukt om via de webmail weer mail te kunnen ontvangen. De gemelde prullenbak leegmaken had ik al gedaan als ook de spam map. Is er een vertraging in de verwerking voordat het weer mogelijk is om mails te ontvangen (ik denk dan in uren of na een middernacht)?

Mijn dank voor je reactie,

 

Eric

Reputatie 7

Hoi @EricP,

Fijn om te horen dat er inmiddels weer e-mail kan worden ontvangen! Of er daadwerkelijk een vertraging is in het systeem, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Mocht je onverhoopt toch ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten. De Community is er voor je!