Beantwoord

webmail inbox ruimte

  • 13 March 2023
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 2

Hallo, is het mogelijk, om meer MB ruimte te vragen voor mijn webmail inbox?

icon

Beste antwoord door eric 14 March 2023, 07:43

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ABC12345 

T-Mobile geeft op deze aan dat er in totaal 2GB aan opslag is en als je mail vol raakt om dan oude berichten te verwijderen dus ik denk dat het niet mogelijk is om meer ruimte aan te vragen.

Reputatie 2

Bij KPN is 15 GB en mag ook 6 e-mailadres. Ik vind 2GB niet van deze tijd. Het is in belang van T-mobile om concurrerend te werk gaan.

 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @ABC12345 

T-Mobile geeft op deze aan dat er in totaal 2GB aan opslag is en als je mail vol raakt om dan oude berichten te verwijderen dus ik denk dat het niet mogelijk is om meer ruimte aan te vragen.

 

Je kunt beter een provider onafhankelijk email adres gebruiken.  Als je al een keer overstapt voor je internet verbinding vervalt het provider email adres na 6 maanden. Denk ook eens aan een eigen domeinnaam met email hosting. Qua kosten valt dat best mee.

Reputatie 2

Bedankt Eric, een goede optie. Maar ik heb al jaren mijn belangrijke berichten bewaard in T-mobile account. En nu is zo veel en moeilijk te verhuizen of leeg maken. Het is wel een goede optie voor de toekomst. KPN klanten hebben nog veel beter; 15 GB en nog 6 mailaccounts.

Ik ga in gesprek met T-mobile.

Dank!

Reputatie 7
Badge +14

Prima plan @ABC12345 .

Vergeet niet dat bij het zustermerk Tele2 de email boxen maar 30 mb zijn... dus je bent al spekkoper bij t-mobile:)

Reputatie 7
Badge +15

@ABC12345 

Je kan ook de Outlook app installeren op je telefoon, voeg je @t-mobilethuis.nl email toe en als opslag kan je dan OneDrive kiezen bijvoorbeeld.

Reputatie 3

Bij onedrive wel uitkijken wat voor mails je daar zet. 

Zou niet de eerste keer  zijn dat  het Microsoft account geblokkeerd wordt... 

Reageer