Week lang zonder vast internet - Glasvezel kastje defect

  • 25 November 2022
  • 3 reacties
  • 274 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik zit al een week lang zonder vast internet. Rood wereldbolletje brandt rood en het FO lampje op de mediaconverter brandt niet. Guidion monteur al langsgeweest en het schijnt aan de kabel in het glasvezelkastje te liggen. Ik snap niet waarom het een hele week moet duren voordat ik een afspraak kan inplannen met een KPN monteur, belachelijk. Het weekend gaat zo beginnen en dit is al het 2e weekend dat ik zonder mijn vast internet kom te zitten!! Ik wil graag deze middag een afspraak maken.


3 reacties

Vandaag werd mijn T-mobile thuis aangesloten in mijn nieuwe huis en ik heb last van hetzelfde probleem. Binnen zit alles goed aangesloten maar dus geen internet…. 
ook bij mij brand het wereldbolletje rood en het FO lampje op de mediaconverter brandt niet. 

De Gideon monteur zei dat er naast mij nog 17 andere mensen in mijn buurt hiervan last zouden (kunnen ) hebben. De monteur heeft een ticket aangemaakt maar dat het nog 48 uur zou kunnen duren…. 

Misschien is het handig als dit versneld wordt als er meer mensen in mijn buurt last van hebben?
Want op dit moment kan ik niets daar doen, en het Internet zou vorige week vrijdag als opgeleverd worden…. 
 

Top op heden nog steeds geen afspraak met de KPN monteur kunnen maken. Ik heb de klantenservice alweer meerdere malen gesproken, maar die kunnen niks voor mij betekenen. Ik krijg geen updates en moet maar wachten. Ik ben ontzettend gefrustreerd en teleurgesteld en snap niet waarom er geen monteur kan langskomen na 1,5 week. T-Mobile graag actie/reactie!!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mxv90, het spijt mij erg dat er geen moderator eerder op je topic heeft gereageerd, ik durf niet te zeggen hoe jouw topic tussen de vingers heeft kunnen glippen!

 

@Mxv90 @Br00dr00ster Ik vind het jammer dat jullie nog niet online zin en daarom ben ik voor jullie beiden meteen in jullie dossiers gedoken om zo snel mogelijk dé oplossing te vinden. Het liefst zie ik jullie namelijk zo snel mogelijk ongestoord van uitstekend internet genieten. Daarentegen was ik blij verrast om te zien dat jullie beiden een afspraak hebben staan met de netwerkbeheerder vanmiddag en ik ga dit voor jullie in de gaten houden. Mocht er na de afspraak nog iets spelen, plaats gerust een reactie in dit topic.

Ik heb er vertrouwen in dat de netwerkmonteur veel voor jullie kan betekenen en ik kijk uit naar de zeer spoedige komst van de monteur. Dit komt snel goed! 🙂

Reageer