Sticky

Wensen & Suggesties voor Thuis

• 30 September 2021
  • 105 reacties
  • 3432 Bekeken
Wensen & Suggesties voor Thuis

Toon eerste reactie

105 reacties

Is deze wens/suggestie bewust niet meegenomen uit het oude topic?

Het mogelijk maken van ondersteuning voor apps/servers/mediaboxen om IPTV te kijken buiten TV Boxen om (bijvoorbeeld via Jellyfin)

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @tun0, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Deze wens stond inderdaad in het oude topic vermeld en heb ik er zelf volgens mij nog ingezet destijds! 😊 De reden dat deze niet meegegaan is/verwijderd is, komt doordat we nu al een tijdje de mogelijkheid bieden om eigen mediaboxen te gebruiken voor onze handige TV-app. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Apple TV's, Firesticks en Androidboxen. Hiermee wordt kijken zonder TV Box ondersteund en is deze wens - in ieder geval grotendeels - ingewilligd. 

Reputatie 2

Concurrentie van jullie verhoogd nog wel eens de internetsnelheden (en voert prijsverhogingen door). Nu gaan jullie de prijzen behoorlijk verhogen per 1 januari, mogen we daar op zn minst een hogere internet snelheid voor terug? Zou mooi zijn als mijn 100/100mbps per 1 januari 200/200mbp. 

En nee, zelf verhogen gaan ik niet doen want ik kom dan als trouwe klant in jullie fijne nieuwe tarief met kpn-boete.

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @R84, de aanstaande inflatiecorrectie is geen prijsverhoging in de betekenis dat T-Mobile de prijzen bewust verhoogt om hier extra winst op te boeken of omdat de concurrentie duurder wordt; dit is een correctie op de prijsinflatie van 2022. Concurrenten verhogen echter tijdens lopende contracten nog weleens de abonnementsprijzen, dit doet T-Mobile over het algemeen niet. 

Ik zie dat er bij jou een maximale snelheid mogelijk is van 1000 Mbit/s; we bieden geen pakket aan van 200 Mbit/s, maar wel één van 400 Mbit/s - mocht die stap aantrekkelijker zijn! 😊

Reputatie 2

Natuurlijk doet TMobile dit wel om meer winst te maken. Ik snap dat je je werkgever verdedigd Jason maar als TMobile zich zo druk maakt om inflatie zou ik ook maar een loonsverhoging eisen van 9% bij je werkgever TMobile.

Reputatie 3

Wensen? IPv6 als eis! Dit is zelfs sinds 2022 verplicht bij de overheid!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @marioootje, dankjewel voor het aanstippen! Deze stond al genoteerd op de lijst. Zodra dit eraan komt, dan laten we dat zeker aan jullie weten. 

Reputatie 7
Badge +17

Wensen? IPv6 als eis! Dit is zelfs sinds 2022 verplicht bij de overheid!

De eis is dat de websites van de overheid ook op een Ipv6 adres te bereiken zijn. Dat is inderdaad nodig om de transformatie van IPv4 naar native IPV6 mogelijk te maken. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @SpottySoulo, heel erg bedankt voor jouw tips in het onderstaande topic! Ik heb jouw punten toegevoegd aan de lijst:

Reputatie 7
Badge +15

Nieuwe wens toegevoegd op basis van topic: Opnames in alle profielen | T-Mobile Community

Hallo! 

Ik wil graag de volgende punten voorstellen:

- Ik zou graag via de info knop gelijk de programma details willen zien, nu moet ik daar teveel voor klikken

- Ook kan ik niet zien welk seizoen of welke aflevering er wordt uitgezonden, erg vervelend... 

- Ik mis heel erg de Love Nature zender in het pakket, ik zag in een andere topic van een jaar geleden dat deze 'hopelijk spoedig zou worden toegevoegd', gaat dat daadwerkelijk gebeuren? 

- Ik zou graag alle muziekzenders willen hebben, maar nu moet ik er ook de kinder zenders bij nemen, waarom is dit een combi pakket?

- Is er een mogelijkheid om te stemmen op deze wensen en suggesties zodat voor jullie inzichtelijk wordt welke wensen en suggesties het meest gewild zijn?

Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +15

Deze wens is verwijderd omdat deze sinds kort geïntroduceerd is als nieuwe tv-app: Alles over de T-Mobile TV App voor LG TV (bèta-versie)! | T-Mobile Community

Reputatie 7
Badge +15

Hallo! 

Ik wil graag de volgende punten voorstellen:

- Ik zou graag via de info knop gelijk de programma details willen zien, nu moet ik daar teveel voor klikken

- Ook kan ik niet zien welk seizoen of welke aflevering er wordt uitgezonden, erg vervelend... 

- Ik mis heel erg de Love Nature zender in het pakket, ik zag in een andere topic van een jaar geleden dat deze 'hopelijk spoedig zou worden toegevoegd', gaat dat daadwerkelijk gebeuren? 

- Ik zou graag alle muziekzenders willen hebben, maar nu moet ik er ook de kinder zenders bij nemen, waarom is dit een combi pakket?

- Is er een mogelijkheid om te stemmen op deze wensen en suggesties zodat voor jullie inzichtelijk wordt welke wensen en suggesties het meest gewild zijn?

Alvast bedankt! 

Ik voeg jouw wensen toe aan de tabellen, bedankt voor je suggesties! 

*Met betrekking tot Love Nature: dit ga ik er niet als wens in zetten. We hebben dit meermaals besproken, maar ligt echt bij de desbetreffende omroep. Mocht hier wat in veranderen, dan laten we dat weten.

*Met betrekking tot stemmen op wensen: nee die mogelijkheid is er niet en gaan we ook niet invoeren. We nemen deze tabellen regelmatig door en maken mogelijk wat realistisch mogelijk is. 

Hallo! 

Die combi is mij ook niet duidelijk.

Ik heb dan ook alleen die muziek zenders nodig.

Maar een ander punt het is maar 3,75 euro per maand.

Daar kan ik mij dan niet druk over maken.

@Jason

Is er al meer bekend over meer apparaten aangemeld zijn.? 

Dan max 4 naar bijvoorbeeld 6 dat zal een verademing zijn voor ons. 😀👈

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @peter-keetfm, goede vraag! Ik ga informeren bij ons tv-team: thanks voor de reminder! 

Reputatie 7
Badge +15

@peter-keetfm Ik heb een snel antwoord: 4 is als maximum gekozen door T-Mobile en wordt niet uitgebreid naar 6, ook al is de wens er. Ik ga de wens derhalve uit de tabel halen.

Reputatie 7
Badge +17

Hou je vraag in 1 topic.  Is een stuk overzichtelijker.

Hou je vraag in 1 topic.  Is een stuk overzichtelijker.

Misschien moet je zoiets aan de T-Mobile moderators over laten.

Om een bericht te verplaatsen of te verwijderen.

Hun beheren tenslotte het forum.

Dubbel plaatsen hoeft natuurlijk niet voor een groot probleem te zorgen.

Ik vindt veel quoten (met name alles) dat dat pas een topic onoverzichtelijk maakt. 😉 

Reputatie 1

Een kijklijst voor de tv.

Ik kom van Ziggo en het enige wat goed was aan hun app, was de kijklijst. Hierin kun je aangeven welke programma’s je wilt volgen. Dus via de tv gids aangeven dat het programma in je kijklijst komt te staan, zodat je heel eenvoudig kunt checken wanneer een programma is geweest of komt en welke aflevering van de serie je al hebt gezien.

Nu kan ik alleen terugzoeken in de tv gids wanneer een programma is geweest en dan pas kan ik het terugkijken. Je kunt nu ook niet zonder zoeken, vooruit kijken wanneer een volgende aflevering gaat komen.

Ik zou graag een optie willen voorstellen om de zenders  Ziggo Sport Totaal en TV Gelderland aan het pakket laten toevoegen aangezien er veel programma's nu niet opgenomen kunnen worden en dat is best wel balen 

Reputatie 7
Badge +6

@marcvanhulst Het hangt van de licenties af die wij hebben van deze zenders/omroepen of het mogelijk is om gebruik te maken van Cloud Opnemen of niet. Wel kun je het Ziggo Sport premium pakket terugkijken ipv opnemen.

Hallo @Demi,

Dank voor je reactie.

Wat Ziggo Sport Totaal betreft is het een goeie tip!

Wat TV Gelderland betreft heb ik toch nog een vraag aan je: al jaren (sinds tv digitaal geleverd wordt) heb ik bij hen problemen.

Ik heb verschillende malen contact gezocht met ze maar kreeg steeds te horen dat het opname probleem helemaal niet bij hen lag maar bij de providers.

Mijn eerste aanbieder van digitale tv (via koper) was KPN en die zei dat is onze keuze om de publieke omroepen wel door te geven (schijnt in de mediawet te staan) maar opnemen hoeven wij niet aan te bieden.

Ook Ziggo die ik erna had kreeg ik het zelfde antwoord. Maar na meerdere verzoeken hebben ze de opname functie aangezet echter in serieopname en dan neemt hij alle afleveringen van dat programma op dat op die avond uitgezonden wordt.

Wederom met Omroep Gelderland contact opgenomen en die melde mij dat dit een besluit was van Ziggo en niet van Omroep Gelderland.

Dus alles bij elkaar opgeteld lijkt het erop dat de bal bij de providers ligt en dat zij met de publieke omroepen afspraken moeten maken of het opnemen van hun programma's mogelijk kan worden.

Nou lijkt het voor een provider als T-Mobile die bekend staat als innovatief een eerste stap te kunnen zetten en dan alleen bij de regionale omroepen.

Ik denk dat jullie veel klanten een plezier hier mee doen.

Greetz,

Marc

Reputatie 7
Badge +6

@marcvanhulst Het kan inderdaad verschillen per omroep of dit kan of niet. Voor de zekerheid wil ik dit ook voor je checken bij ons tv-team of er inderdaad veel vraag naar is en of dit aangezet kan worden voor TV Gelderland. Ik kan niks beloven, maar wellicht krijgen we zo toch het balletje voor je aan het rollen! 😁

Reputatie 7
Badge +6

@marcvanhulst Ik heb jouw comment met een andere vraag verplaatst naar een nieuw eigen topic. Dan kunnen we alles overzichtelijk houden. Wat betreft jouw wens over TV Gelderland, heb ik hier antwoord op terug gekregen. Voor nu is er nog geen planning om Cloud Opnemen hiervoor aan te zetten. Dit heeft ermee te maken met dat het eigenlijk allemaal capacitiet kost voor weinig gebruik. Uiteraard kan het in de toekomst nog veranderen, maar voor nu is er dus geen planning.

Reputatie 2

Bij opnieuw openen van de app, altijd kiezen voor live beeld. De app gaat nu in pauze stand. Lijkt mij niet nodig.

bvd Henk 

Reageer