Sticky

Wensen & Suggesties voor Thuis

• 30 September 2021
  • 63 reacties
  • 2128 Bekeken
Wensen & Suggesties voor Thuis

Toon eerste reactie

63 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Wensen toegevoegd bij de TV-sectie naar aanleiding van de post van @Duon1992:

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Duon1992, bedankt voor alle feedback, ik zal op punten 2.1 en 6.1 na alles toevoegen aan de wensenlijst. Hieronder specificeer ik waarom beide punten niet worden toegevoegd aan de wensenlijst:

1. Punt 2.1: Dit is technisch gezien nog steeds een bug, waar weliswaar een workaround voor is, maar dit is niet “working as intended/designed” en daarom ook niet noodzakelijk om aan de wensen/suggesties toe te voegen! 😉
  2. Punt 6.1: Deze mogelijkheid bestaat in principe wel, behoudens voor Adult-zenders maar dat zal niet veranderen vanwege de aard van de content; je kunt per kijkprofiel de leeftijdsrestricties instellen. Wanneer je dit op 18 zet, kun je alles zonder kinderslot bekijken - behalve dan de Adult-zenders.

Hallo, ik heb een aantal wensen/suggesties voor tv waarvan ik hoop dat dit toegepast kan worden:

(sorry voor het hoge aantal/lange post, maar dit zijn dingen die ik in het afgelopen half jaar (als ex ziggo klant) gemist heb, of die mij oogevallen zijn) 

1. nu doen zowel de spoelknoppen als de pijlknoppen hetzelfde (namelijk gewoon spoelen), maar wat ik graag zou zien is:

spoel knop= gewoon spoelen, pijl toetsen = skip "x" tijd (het liefst instelbaar, denk aan 30s, 60s, 120s etc.) 

2.1 Werkende instelling voor geluid: zet je het geluid op stereo krijg je surround, en als je het op ac3 zet stereo, tenzij  je eerst naar bbc first gaat, en dan werkt het af en toe wel. 

2.2 aanvullend hierop: voor sommige programma's heeft de live uitzending 5.1 geluid, maar een opname hiervan alleen stereo geluid. Het zou fijn zijn als dit voor beide hetzelfde zou zijn. 

​3. Bij serie opnames wil het bij sommige programmas voor komen dat herhalingen en andere seizoenen mee opgenomen worden. 

(bij het blok australie kan ik op sommige dagen van de 3 opnames er 2 verwijderen, dit zijn dan bijvoorbeeld een vorig seizoen en een herhaling) 

4. Sommige kanalen worden (bij bijvoorbeeld ziggo) vanaf een bepaalde tijd in het engels uitgezonden (denk aan nickelodeon) maar zelfs als je de voorkeurstaal op engels zet blijft alles in het nederlands.

5. Het zou fijn zijn als thema/aanvullende pakketten ook vanuit de tv box ge(de)activeerd kunnen worden.

​​

​​​​​​6.1 de mogelijkheid om (als gebruiker van het nieuwe tv systeem) het kinderslot permanent van alle zenders te verwijderen. 

6.2 om in het 18+ thema te blijven. Er word een abonnementvorm aangeboden waarbij je geen gebruik maakt van het tv-kastje, maar wel van bijvoorbeeld de androidtv app. Helaas is het nu zo, dat als je voor deze optie kiest, je de nodige zenders niet kan zien (waaronder de 18+zenders).

Reputatie 7
Badge +15

Wens toegevoegd aan TV-sectie naar aanleiding van bovenstaande wens:

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Judith1962, dat is een prima wens/suggestie inderdaad, thanks voor het delen! Ik plaats ‘em direct in de tabel hierboven.

Ik zou graag willen dat als je een programma terug kijkt, en even pauze neemt en stopt, je daarna weer verder kan kijken waar je gebleven bent. Nu start het programma weer helemaal opnieuw, en moet je opnieuw het gedeelte kijken wat je al gezien hebt.

Reputatie 7
Badge +6

Wens toegevoegd aan TV sectie naar aanleiding van dit topic:

Reputatie 7
Badge +15

UPDATE: één nieuwe wens toegevoegd aan de TV-sectie.

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @iloo, dat is een prachtige wens: ik voeg deze toe aan het lijstje. Bedankt voor jouw suggestie, ik hoop dat we ooit deze mogelijkheid kunnen aanbieden!

Grote wens: de mogelijkheid om één losse F1 race te kopen en kijken!
Bij jullie concurrent KPN is dit wél mogelijk, voor €6 per race.
Dit is echt heel waardevol voor een grote doelgroep die op onregelmatige basis de races live kunnen kijken, waar een abonnement simpelweg niet bij past.
Zeer teleurstellend, ouderwets en onaanvaardbaar dat T-mobile deze flexibiliteit (nog) niet aanbiedt aan klanten! 

Reputatie 7
Badge +15

UPDATE: twee nieuwe wensen toegevoegd aan de TV-sectie hierboven:

Reputatie 7
Badge +15

@FrozenPK Dat is een goede vraag: we leveren dynamische IP-adressen met een standaard leasetijd van 24 uur. Dat betekent echter niet dat je elke dag een nieuw IP krijgt, dat betekent dat de leasetijd op het IP-adres vernieuwd wordt. Dat is een kleine, maar belangrijke kanttekening. T-Mobile werkt niet met statische adressen onder andere omdat dit onveiliger is.

Wat betreft vaste telefonie en een eigen modem kom je er vast uit met de topics die hierin worden benoemd: 

Als het ook daar niet mee lukt, maak dan een eigen topic aan, dan pakt één van onze kundige users het verder op met je! 

@Jason 

In hoeverre is een vast IPv4 adres (dan wel tegen meerprijs) (on)mogelijk?

En voor telefonie de juiste instructies om een eigen modem (zonder t mobile apparatuur voor een telefonie vlan) te kunnen gebruiken (door uitspraak ACM) voor een RJ11 aansluiting?

Reageer