WINACTIE! T-Mobile x Viaplay x Celebrity MasterChef

  • 12 October 2022
  • 24 reacties
  • 426 Bekeken
WINACTIE! T-Mobile x Viaplay x Celebrity MasterChef
Reputatie 7
Badge +8

Viaplay is meer dan alleen maar Formule 1. Zo kun je ook genieten van premium live sport en entertainment. Meer food entertainment? Goed nieuws! Vanaf 30 september 2022 geniet je ook van het eerste Celebrity MasterChef Nederland seizoen. Daarnaast hebben wij iets tofs voor jullie in petto. In samenwerking met Viaplay, MasterChef en lokale BN’ers, kan ook jij een echte MasterChef worden. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder! 😁

 


 

Met T-Mobile voor thuis kun jij ook genieten van Celebrity MasterChef Nederland op Viaplay. Ook wanneer je alleen een internet abonnement bij ons hebt afgesloten. Nog geen Viaplay aangevraagd? Dit doe je heel gemakkelijk in My T-Mobile Thuis.

 

Winactie

Bij dit eerste seizoen van Celebrity MasterChef zullen we in 12 afleveringen erachter komen wie de eerste Nederlandse Celebrity MasterChef is. Maar…. we komen er in de tussentijd ook achter wie van jullie ook de potentie heeft om een echte MasterChef te worden. Je kunt een MasterChef & Viaplay branded box met fantastische kookspullen t.w.v. € 200!

Check hier wat er in de box zit:

  • 1 Pannenlap
  • 1 Pan 28 cm
  • 1 Pan 20 cm
  • 1 Keukenweegschaal
  • 1 Snijplank
  • 1 Vleesmes
  • 1 Broodmes
  • 1 Schilmes

 

 

Wat moet je doen om dit pakket te winnen? Beantwoord de prijsvraag goed en wie weet ga jij er met dit pakket vandoor!

 

Prijsvraag

Naar wie van de deelnemers is een koksmes vernoemd? 

 

 

Deel jouw antwoord in de comments en onder de juiste antwoorden wordt dit prachtige pakket verloot. Wie weet ben jij hiermee de volgende MasterChef, succes! 🍀

 

Let op! Meedoen kan tot 20 oktober 23:59 uur. 

Actievoorwaarden

 

We hebben een winnaar! Check snel jouw privébericht of jij de gelukkige bent! 


24 reacties

Louise Schiffmacher

Louise Schiffmacher! 👩🏻🍳

Dat is Louise Schiffmacher

Reputatie 7
Badge +14

Wat een prachtig Mes. 
Henk mag trots zijn op zijn Creatie voor “Louise Schiffmacher”

Helaas heb ik dat mes niet!!  Helaas. 😢

 

Tattoo-koning Henk Schiffmacher heeft in samenwerking met Diamant Sabatier een limited edition koksmes ontworpen. Het mes heeft de naam Louise gekregen en is door Schiffmacher opgedragen aan zijn vrouw Louise Schiffmacher. 

Het lemmet van het mes is zodoende onder handen genomen door een van Nederlands bekendste tatoeëerders. Hij heeft het dan ook in een voor hem kenmerkende stijl gedaan: de Polynesische stijl. In het unieke ontwerp zit het leven verwerkt of zoals hij het zelf verwoord: “De rijkdom van wereldse culturen, het eten en het leven.”

Bron: Eatly!

Reputatie 1

Als ik zo de reacties van andere mensen lees denk ik Louise Schiffmacher. Geen idee wie dat is, maar zo’n box komt natuurlijk wel goed uit. Kan ik een keer koken i.p.v. mijn vrouw. 🫣

Leuk idee voor een volgend programma: T-Mobile Webcare MasterChef. Ben heel benieuwd hoe jullie presteren in de keuken. 

Louise

Reputatie 1

Een winactie waar je het antwoord niet eens hoeft te googelen. Euhhhh Louise Schiffmacher? 

Louise Schiffmacher!

Reputatie 7
Badge +8

@FR_NvN Leuk idee, ik ben in ieder geval voor. Nu nog mijn collega's strikken om hieraan mee te doen! 😉

Reputatie 7

Haha oeh ik ben ook voor @FR_NvN! Kom maar door met die culinaire hoogstandjes. 

Reputatie 7
Badge +16

@FR_NvN I’m in! Thuis een lieve vriendin die 10002412441^33 keer beter en lekkerder kan koken, dus wordt tijd dat ik ook eens iets laat zien - behalve mijn standaard pasta! 😋

Louise Schiffmacher!

Leuk dat Fred met het programma mee doet. Misschien toch maar eens kijken!

Reputatie 7
Badge +7

 

Wel fijn dat het antwoord er al staat: Louise Schiffmacher.

Heb gelijk op advies van @FR_NvN gister de potten en pannen opgepakt en een gerechtje gekookt voor het gezin. En tot ieders verbazing smaakte het ook nog.😉 Dit is dus een reden om toch te proberen iets vaker te gaan koken. Het volgende recept staat voor zaterdag en dat  is een oerhollandse kippesoep.

Reputatie 1

 

Wel fijn dat het antwoord er al staat: Louise Schiffmacher.

Heb gelijk op advies van @FR_NvN gister de potten en pannen opgepakt en een gerechtje gekookt voor het gezin. En tot ieders verbazing smaakte het ook nog.😉 Dit is dus een reden om toch te proberen iets vaker te gaan koken. Het volgende recept staat voor zaterdag en dat  is een oerhollandse kippesoep.

Ik ben wel benieuwd hoe de kippensoep van een soepkip smaakt. 🫣

Reputatie 7
Badge +7

 

Wel fijn dat het antwoord er al staat: Louise Schiffmacher.

Heb gelijk op advies van @FR_NvN gister de potten en pannen opgepakt en een gerechtje gekookt voor het gezin. En tot ieders verbazing smaakte het ook nog.😉 Dit is dus een reden om toch te proberen iets vaker te gaan koken. Het volgende recept staat voor zaterdag en dat  is een oerhollandse kippesoep.

Ik ben wel benieuwd hoe de kippensoep van een soepkip smaakt. 🫣

Dat ben zelf namelijk ook.😂 Als ik er aan denk zal ik het resultaat hier melden.

Reputatie 7
Badge +14

Als ik zo de reacties van andere mensen lees denk ik Louise Schiffmacher. Geen idee wie dat is, maar zo’n box komt natuurlijk wel goed uit. Kan ik een keer koken i.p.v. mijn vrouw. 🫣

Leuk idee voor een volgend programma: T-Mobile Webcare MasterChef. Ben heel benieuwd hoe jullie presteren in de keuken. 

Ik ben mega blij dat ik gewoon maar klant ben.  Ik eet het liever op!

Reputatie 7
Badge +6

Hmm, moeilijke vraag. Wie zou het toch zijn? Gokje: Louise Schiffmacher.

De volgende keer het antwoord in de privéberichten laten sturen? ;-)

Een magenta-editie van MasterChef lijkt me geweldig! Ik ga zeker kijken. Hopen dat ze Gordon Ramsay weten te strikken…

 

Louise Schiffmacher :)

Reputatie 4

Louise Schiffmacher 😆 toevallig wist ik het nog ook maar anders….🤣

Louise Schiffmacher

Reputatie 1

Als ik zo de reacties van andere mensen lees denk ik Louise Schiffmacher. Geen idee wie dat is, maar zo’n box komt natuurlijk wel goed uit. Kan ik een keer koken i.p.v. mijn vrouw. 🫣

Leuk idee voor een volgend programma: T-Mobile Webcare MasterChef. Ben heel benieuwd hoe jullie presteren in de keuken. 

Zojuist één van jullie creaties gezien op Twitter… Ziet er goed uit hoor! In Den Haag zitten jullie, toch? 😇

Louise Schiffmacher

Reputatie 7
Badge +7

 

Wel fijn dat het antwoord er al staat: Louise Schiffmacher.

Heb gelijk op advies van @FR_NvN gister de potten en pannen opgepakt en een gerechtje gekookt voor het gezin. En tot ieders verbazing smaakte het ook nog.😉 Dit is dus een reden om toch te proberen iets vaker te gaan koken. Het volgende recept staat voor zaterdag en dat  is een oerhollandse kippesoep.

Ik ben wel benieuwd hoe de kippensoep van een soepkip smaakt. 🫣

Dat ben zelf namelijk ook.😂 Als ik er aan denk zal ik het resultaat hier melden.

Hallo @FR_NvN ,
We hebben de kippensoep overleefd. Maar even zonder gekheid, we hadden ook wat gasten en iedereen vond de soep heerlijk 😋, dus wederom een test met een voldoende afgesloten.😉

Reputatie 7
Badge +8

Hi allemaal! De winnaar is bekend. De winnaar heeft zojuist een privébericht van mij ontvangen. Gefeliciteerd! Voor alle andere deelnemers bedankt voor jullie deelname en wie weet ben jij de volgende geluksvogel met een winactie, stay tuned! 💖

 

Oh en voor de mensen die onze creatie op Twitter gemist hebben, hier het resultaat van onze eigen Webcare MasterChefs! 😁 

 

 

Reageer