News

Zakelijk vast Internet

  • 21 October 2021
  • 8 reacties
  • 558 Bekeken
Zakelijk vast Internet
Reputatie 7
Badge +16

Zakelijk vast internet is onmisbaar en belangrijk voor de continuïteit van jouw onderneming. Je hebt het al druk genoeg en wilt geen zorgen over de betrouwbaarheid en snelheid van je Internet. Het moet gewoon goed werken. Je kent ons waarschijnlijk van Thuis en Mobiel, daar komt nu ook vast Zakelijk Internet voor ondernemers bij.

 

Zorgen over je internetverbinding? Die kun je meteen afstrepen. Met Zakelijk Internet van T-Mobile is jouw bedrijf verzekerd van snel en stabiel internet én van goede service. De belangrijkste punten hebben we op een rijtje gezet voor je zodat je precies weet wat je kunt verwachten bij Zakelijk Internet.


 

Vast IP-adres

Gegarandeerd toegang tot je bedrijfsnetwerk. Veilig, stabiel en betrouwbaar. Zakelijk kan het verstandig zijn om een vast IP-adres te nemen. Hiermee ben je verzekerd van een stabiele werkomgeving en heb je gegarandeerd toegang tot je bedrijfsnetwerk. Voor bepaalde alarmsystemen en pinapparaten is het ook verstandig om een vast IP-adres te hebben, omdat je altijd verbonden bent. Ook als je wilt dat je beveiligingscamera’s overal toegankelijk zijn, is een vast IP-adres essentieel. En synchroniseren mobiele apparaten van je bedrijf met elkaar? Dan is een vast IP-adres zeker noodzakelijk. Bij Zakelijk Internet van T-Mobile krijg jij een vast IP-adres.

 

Wifi Plus Zakelijk

Écht goed en stabiel internet in het hele kantoorpand, wie wil dat nou niet? Met Wifi Plus voor Ondernemers heb je nooit meer een slechte verbinding. Dankzij de combinatie van een continu zelflerend netwerk met meerdere wifipunten, de controle via een eenvoudige app en optimale veiligheid, ben jij altijd online.

 

Altijd online

De belofte ‘altijd online’ maken we waar met Internet Back-up. Met deze dienst krijg je een extra pad om verbinding te maken met het Internet. Je ontvangt namelijk een simkaart voor de 4G router zodat je altijd online blijft. De router detecteert een mogelijke uitval van de vaste verbinding en schakelt automatisch over naar het 4G-netwerk.  Met Wifi Plus ontvang je geavanceerde wifi & security in alle kantoorruimtes via een mesh netwerk.

 

Zakelijke support

Mert Zakelijk Internet heb jij de beschikking over ruime openingstijden en professionele ondersteuning van onze experts bij de zakelijke klantenservice. Onze kundige collega’s staan je graag te woord en bieden uitstekende service op elk aspect van jouw zakelijke internetabonnement.

 

Welke internetsnelheid?

Zakelijk Internet bieden we aan op zowel koper (DSL) als Glasvezel in verschillende bandbreedtes.

Internet Basis (Glasvezel 50/50 Mb of VDSL 50/10 Mb) voor € 40 per maand

Internet Compleet (Glasvezel 100/100 Mb of VDSL 100/30 Mb) voor € 42 per maand

Internet Extra (alleen Glasvezel 500/500 Mb) voor € 51 per maand.

Alle prijzen zijn exclusief eventuele kortingen.

 

Klantvoordeel?

Het is ook bij Zakelijk Internet mogelijk om meerdere zakelijke abonnementen te combineren zodat je korting ontvangt via Klantvoordeel. Heb je meerdere Work Unlimited mobiele abonnementen en daarnaast een Zakelijk Internet abonnement? Mooi! Dan ontvang je € 10 korting op je Zakelijk Internet abonnement. Check alle ins en outs op onze servicepagina: Combivoordeel Zakelijk Internet.

 

Ook voor Thuis?

Zakelijk Internet kun je beschouwen als de zakelijke variant van T-Mobile Thuis. Het is echter wel handig deze gescheiden te zien omdat de zakelijke en particuliere tak los van elkaar staan. Ben jij momenteel klant van Thuis en overweeg je over te schakelen naar Zakelijk Internet? Dat is natuurlijk zeker mogelijk! Je dient in dat geval een KvK-nummer te hebben, bijvoorbeeld wanneer je een zzp-er bent. Houd er alsjeblieft rekening mee dat Zakelijk Internet vooralsnog niet beschikt over Vast Bellen, TV en extra entertainment.

 

We bieden geen ondersteuning en serviceverlening voor Zakelijk Internet op de Community.

Heb je vragen over Zakelijk Internet of heb je interesse in een abonnement? Check dan onze servicepagina, of bel met de zakelijke klantenservice: 0800-7112. 

Neem ook meteen een kijkje op onze website voor alle ins en outs: Zakelijk Internet.


8 reacties

Zakelijk vast internet is onmisbaar en belangrijk voor de continuïteit van jouw onderneming. Je hebt het al druk genoeg en wilt geen zorgen over de betrouwbaarheid en snelheid van je Internet. Het moet gewoon goed werken. Je kent ons waarschijnlijk van Thuis en Mobiel, daar komt nu ook vast Zakelijk Internet voor ondernemers bij.

 

Zorgen over je internetverbinding? Die kun je meteen afstrepen. Met Zakelijk Internet van T-Mobile is jouw bedrijf verzekerd van snel en stabiel internet én van goede service. De belangrijkste punten hebben we op een rijtje gezet voor je zodat je precies weet wat je kunt verwachten bij Zakelijk Internet.

 

Vast IP-adres

Gegarandeerd toegang tot je bedrijfsnetwerk. Veilig, stabiel en betrouwbaar. Zakelijk kan het verstandig zijn om een vast IP-adres te nemen. Hiermee ben je verzekerd van een stabiele werkomgeving en heb je gegarandeerd toegang tot je bedrijfsnetwerk. Voor bepaalde alarmsystemen en pinapparaten is het ook verstandig om een vast IP-adres te hebben, omdat je altijd verbonden bent. Ook als je wilt dat je beveiligingscamera’s overal toegankelijk zijn, is een vast IP-adres essentieel. En synchroniseren mobiele apparaten van je bedrijf met elkaar? Dan is een vast IP-adres zeker noodzakelijk. Bij Zakelijk Internet van T-Mobile krijg jij een vast IP-adres.

 

Wifi Plus Zakelijk

Écht goed en stabiel internet in het hele kantoorpand, wie wil dat nou niet? Met Wifi Plus voor Ondernemers heb je nooit meer een slechte verbinding. Dankzij de combinatie van een continu zelflerend netwerk met meerdere wifipunten, de controle via een eenvoudige app en optimale veiligheid, ben jij altijd online.

 

Altijd online

De belofte ‘altijd online’ maken we waar met Internet Back-up. Met deze dienst krijg je een extra pad om verbinding te maken met het Internet. Je ontvangt namelijk een simkaart voor de 4G router zodat je altijd online blijft. De router detecteert een mogelijke uitval van de vaste verbinding en schakelt automatisch over naar het 4G-netwerk.  Met Wifi Plus ontvang je geavanceerde wifi & security in alle kantoorruimtes via een mesh netwerk.

 

Zakelijke support

Mert Zakelijk Internet heb jij de beschikking over ruime openingstijden en professionele ondersteuning van onze experts bij de zakelijke klantenservice. Onze kundige collega’s staan je graag te woord en bieden uitstekende service op elk aspect van jouw zakelijke internetabonnement.

 

Welke internetsnelheid?

Zakelijk Internet bieden we aan op zowel koper (DSL) als Glasvezel in verschillende bandbreedtes.

Internet Basis (Glasvezel 50/50 Mb of VDSL 50/10 Mb) voor € 40 per maand

Internet Compleet (Glasvezel 100/100 Mb of VDSL 100/30 Mb) voor € 42 per maand

Internet Extra (alleen Glasvezel 500/500 Mb) voor € 51 per maand.

Alle prijzen zijn exclusief eventuele kortingen.

 

Klantvoordeel?

Het is ook bij Zakelijk Internet mogelijk om meerdere zakelijke abonnementen te combineren zodat je korting ontvangt via Klantvoordeel. Heb je meerdere Work Unlimited mobiele abonnementen en daarnaast een Zakelijk Internet abonnement? Mooi! Dan ontvang je € 10 korting op je Zakelijk Internet abonnement. Check alle ins en outs op onze servicepagina: Combivoordeel Zakelijk Internet.

 

Ook voor Thuis?

Zakelijk Internet kun je beschouwen als de zakelijke variant van T-Mobile Thuis. Het is echter wel handig deze gescheiden te zien omdat de zakelijke en particuliere tak los van elkaar staan. Ben jij momenteel klant van Thuis en overweeg je over te schakelen naar Zakelijk Internet? Dat is natuurlijk zeker mogelijk! Je dient in dat geval een KvK-nummer te hebben, bijvoorbeeld wanneer je een zzp-er bent. Houd er alsjeblieft rekening mee dat Zakelijk Internet vooralsnog niet beschikt over Vast Bellen, TV en extra entertainment.

 

We bieden geen ondersteuning en serviceverlening voor Zakelijk Internet op de Community.

Heb je vragen over Zakelijk Internet of heb je interesse in een abonnement? Check dan onze servicepagina, of bel met de zakelijke klantenservice: 0800-7112. 

Neem ook meteen een kijkje op onze website voor alle ins en outs: Zakelijk Internet.

 

Zakelijk internet is inderdaad onmisbaar voor je bedrijf. Ondernemers kunnen dan ook maar beter geen zakelijk internet bij T-Mobile afnemen. Ik herhaal: GEEN zakelijk internet van T-Mobile nemen.

  1. Vast Ip-adres: Ook aan de LAN-zijde staat het IP-adres vast en is dat niet aan te passen. Dat jouw bedrijfsnetwerk een andere IP-range gebruikt en ook vaste IP-adressen in gebruik heeft is het probleem van de ondernemer
  2. Blokkades op bepaalde TCP/UDP poorten. Eigen telefooncentrale kan geen verbinding maken met VOIP provider. In strijd met de wettelijk netneutraliteit
  3. “Ruime openingstijden en professionele ondersteuning van onze experts” betekent bij T-Mobile dat je kan bellen met de klantenservice (niet in het weekend). Wachttijd gemiddeld 20 minuten. Bij technische problemen/storingen wordt er een ticket aangemaakt voor de technische expert. Deze zal terugbellen binnen 24 uur. In de praktijk wordt er helemaal niet terug gebeld.
  4. Wanneer je gezien bovenstaande gedwongen wordt om eigen apparatuur te gebruiken vervalt het kleine beetje ondersteuning.
  5. Overigens wordt de beloofde snelheid ook niet waargemaakt, maar dat is bij alle andere problemen niet eens meer relevant.

Dus… DOE HET NIET!! U bent gewaarschuwd..

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @JohanBuurs, uiteraard is het altijd meer dan welkom om jouw feedback ten gehore te brengen - daar leert iedereen alleen maar van en wordt zeer op prijs gesteld. Nu is het zo dat er op onze Community geen specifiek subforum is voor Zakelijk Internet, waardoor jouw feedback niet per definitie door de juiste ogen gezien wordt. Ik zal dit secuur doorspelen aan de desbetreffende afdeling en moet eerlijk bekennen dat ik er best van schrik.

Kun je mij in een privébericht (de link is klikbaar) jouw abonnementsgegevens doorsturen, alsjeblieft? Dan kan ik bij de juiste contactpersoon en accountmanager aankloppen met een volledig verhaal. 

Hoe kan een persoonlijke abonnee gebruik maken van uw Zakelijke internetdienst?
Omdat je meer diensten verleent aan  bedrijven ,  bijvoorbeeld smtp-poort is gesloten voor particuliere klant,En dit is als sommige van uw klanten IT-professionals zijn en toegang nodig hebben tot alle poorten en services.
Welke regelingen heeft u voor deze mensen getroffen?

Reputatie 7
Badge +14

Zakelijke dienstverlening kan worden afgenomen door kleine (zzp) tot grote ondernemingen. Belangrijk is dat er een KVK inschrijving is voor de identiteit welke een zakelijk abonnement afsluit. Naast de technische verschillen met consumenten, zonder KVK, zijn er ook juridische verschillen. Bij een zakelijke aansluiting geldt namelijk geen consumenten recht. Daarom biedt T-Mobile dit dus alleen aan voor KVK ingeschreven ondernemers.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @protected, welkom op de Community! 🙋‍♂️

In principe heeft topper @eric alle vragen al beantwoord, dus ik heb slechts een minimale toevoeging. Je kunt op onze servicepagina's terecht voor een aanvraag indien je zelf een KVK-inschrijving hebt: Zakelijk internet: altijd snel en stabiel online | T-Mobile Ondernemen. Veel succes! 😄

Na een zeer moeizame overstap, zat ik tussen 4 januari 2023 en 17 januari 2023 volledig zonder zakelijk internet. Nu heb ik vanaf de 16de februari,10 uur 's ochtends, al geen internet meer.(20/02/2023). Al 4 x heb ik contact opgenomen met de “technische” dienst. Het eerste ticket was per ongeluk naar de administratieve afdeling gezet en daardoor niet opgepakt. Op vrijdag konden ze me melden dat het ticket opnieuw was aangemaakt en doorgezet naar de juiste afdeling en bovenaan stond qua prioriteit. Op zaterdag heb ik gebeld, maar bleek het ticket nog niet te zijn opgepakt, omdat er in het weekend niet wordt gewerkt. Nu op maandag tegen 11h00 is er nog steeds geen internet en lijk ik te roepen in de woestijn omdat mijn internet verbinding dus onmisbaar en belangrijk voor de continuïteit van mijn onderneming is. Het laatste telefoontje naar de helpdesk kon mij melden dat ik maar geduld moest hebben en dat het hopelijk vandaag zou worden opgepakt... Wederom heb ik weer 3 werkdagen klanten teleur moeten stellen, online vergaderingen moeten verplaatsen. De internet back-up dat gebruik maakt van het geweldige 4g netwerk van T-Mobile is beperkt tot c.a. 30 Mb/s. Bij lange niet toereikend om een organisatie van internet te voorzien. Dit is overigens geen beperking van de hardware. De Alcatel dongle kan namelijk 150mb/s aan. Tethering via mijn telefoon is ook geen oplossing want bellen kan je dan niet meer. Wees dus gewaarschuwd als internet echt onmisbaar en belangrijk voor de continuïteit van je bedrijf is en je echt snel en stabiel internet én goede service verlangt. Dan ben je bij T-Mobile NIET aan het goede adres. De servicelevels van de helpdesk zijn niet zakelijk en ze werken alleen tijdens kantooruren aan je probleem. De internet backup is onwerkbaar traag en bovendien beveiligd met een pincode waardoor deze alleen te gebruiken is met het modem van T-Mobile, dat zoals de vorige schrijver (Johan Buurs) door de vaste LAN- ip adres volledig onbruikbaar is. De modem van T-Mobile is volledig dichtgetimmerd, waardoor je geen enkele instelling kunt veranderen buiten de WIFI instellingen en de DHCP server. Kortom één grote teleurstelling. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Sabot, de Community is niet de juiste plek om jouw verzoek/issue door te zetten: we behandelen hier enkel particuliere contracten voor thuis. Nu lees ik echter dat het allemaal vrij lastig gaat en wil je daarom graag toch een correcte doorverwijzing bieden. Elke Zakelijk vast Internet aansluiting heeft een accountmanager waar men terecht kan voor alle vragen omtrent het abonnement, hier heb je als het goed is een 06-nummer van ontvangen voor contactmomenten. Ook kun je terecht bij de zakelijke hotline: 0800-7112. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet lukken, wil ik je graag verzoeken een bericht hier achter te laten, dan zal ik contact opnemen met onze zakelijke contactpersonen om je verder te kunnen helpen.

Goedemorgen Jason,

Mijn verzoek/ issue is geplaatst als reactie op jouw artikel “Zakelijk vast internet”, waarin je reclame maakt voor het betrouwbare snelle en stabiele “zakelijke” internet. Ook de goede service waaraan jij refereert via de hotline 0800-7112, kan niet meer betekenen als “Wij kunnen ook niets doen, u moet maar even geduld hebben en hopelijk/ misschien wordt het vandaag nog opgelost”. Totaal geen inzage in de voortgang en pure tijdsverspilling. Je gaf zelf in de reactie op Johan aan: “uiteraard is het altijd meer dan welkom om jouw feedback ten gehore te brengen”. Welnu die feedback heb ik gegeven. Ik ben zo verschrikkelijk boos over de onverschilligheid van T-Mobile waarmee ze nu voor de tweede keer in 1 maand tijd, de continuïteit van mijn bedrijf ernstig verstoren en voel totale onmacht. Deze reactie is dan ook niet bedoeld om mijn issue op te laten lossen, maar meer als feedback waar potentiële klanten iets aan kunnen hebben om ze te laten bezinnen voordat ze eraan beginnen. Aangezien dit kennelijk hier niet de bedoeling is, zal ik op zoek gaan naar andere plaatsen op het net, waar dat wel op prijs wordt gesteld.

Jij wel een fijne dag verder want die van mij is al weer aardig verpest. 

 

Reageer