Beantwoord

Ziggo Sport

  • 5 February 2022
  • 17 reacties
  • 172 Bekeken

Kan sinds 4 febr 2022 Ziggo Sport niet meer kijken. Waarom??????

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 6 February 2022, 16:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

17 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Johrey 

Wat is het probleem precies, doen de zenders het niet of zie je de zenders helemaal niet?

Als je via de tv box kijkt probeer het dan ook eens via de app.

Via TV-Anywhere geen Ziggo Sport

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Johrey  Welkom, ik probeer even mee te denken, kon je eerst wel via de app kijken?

Is je premium pakket soms afgelopen.?

Heb je de juiste kanaalnummers?

Heb je de app al een keer opnieuw gedownload?

Als dit alles oké is moet ik je vragen te wachten op hulp van de moderators.

Fijne zondag

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Via TV-Anywhere geen Ziggo Sport

@Johrey dus via de tv box kan je wel kijken naar Ziggo Sport of dat ook niet?

TV box werkt goed. Net alles opnieuw aangesloten: werkt niet. Na de problemen van vorige week rest niets anders dan morgen maar weer bellen. Denk dat vergeten is het juiste pakket weer aan te zetten.

Eurosport werkt trouwens ook niet.

Reputatie 7
Badge +14

@Johrey  Heb je een Twitter account? Het webcare team is tot 18:00 vandaag aanwezig (correctie 17:30) meestal gaat dat sneller dan bellen

Het adres is @tmobile_webcare  

Succes 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Johrey, welkom op de Community!

Er is momenteel geen algemeen probleem met Ziggo Sport bekend, ook niet met Eurosport. Daarom denk ik dat het ergens anders door ontstaan is. Ik zie dat je twee Entone Kamai 510 TV Boxen hebt, die ruil ik om voor de nieuwere variant: de Aria 610x. Deze is sneller, komt met minder gebreken en zal voor minder problemen zorgen wanneer je omgaat naar het nieuwe tv-platform. 

Je ontvangt de nieuwere boxen binnen vijf dagen. De Kamais mogen bij het grofvuil gedeponeerd worden of naar de milieustraat mogen worden gebracht. Geef een seintje zodra je de nieuwere boxen aangesloten hebt, dan zorg ik ervoor dat ik meteen een kijkje neem in je verbinding.

P.s. ik zie dat één van de twee TV Boxen al 70 dagen onafgebroken online is, kun je deze ook eens op onderstaande methode herstarten, alsjeblieft? Dit zou alle foutjes eruit moeten halen.

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!

Ik Twitter niet en heb alle handelingen al gedaan. En ter informatie: vorige week nog zijn beide TV boxen opnieuw opgestart dus hoe jullie aan 70 dagen komen is mij een volkomen raadsel.

Ik krijg nu TV boxen toegestuurd en een verwijzing naar TV-Anywhere. Laat dit laatste nu het echte probleem zijn. Zit nu al dagen zonder Ziggo Sport op TV-Anywhere. Hoe gaat dit gecompenseerd worden?

Reputatie 7
Badge +16

@Johrey De vervanging van de boxen zal ervoor zorgen dat jouw algehele ervaring geoptimaliseerd wordt met tv-kijken. 

Wat betreft het ontbreken van Ziggo Sport in TV Anywhere: geldt dit voor zowel de app als de web browser-variant? 

Ontbreekt de hele zendergroep wanneer je TV Anywhere gebruikt? Mag ik permissie om op afstand in te loggen op jouw TV Anywhere account zodat ik kan controleren hoe het er aan onze kant uitziet?

Probleem is alleen bij de web browser. En je logt maar in maar ben vanaf nu vandaag niet meer in de lucht". Hoor (lees) wel hoe het afloopt.

Reputatie 7
Badge +16

@Johrey Als het probleem zich in de web browser bevindt, zou ik adviseren om je cache te legen. Bij Chrome gaat dat zo:

  1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer Meer.
  3. Klik op Meer hulpprogramma's en dan Browsegegevens wissen.
  4. Kies bovenaan een periode. Als u alles wilt verwijderen, selecteert u Onbeperkt.
  5. Klik op de selectievakjes naast 'Cookies en andere sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden'.
  6. Klik op Gegevens wissen.

Ik kan alle Ziggo zenders zien wanneer ik inlog op jouw TV Anywhere. Het is daarom een probleem in jouw netwerk en dient als zodanig opgelost te worden. Ik begrijp je frustratie wel, het is rot als niet duidelijk is hoe je dit kunt oplossen, maar vaak werkt het legen van de cache. 

Bovenstaand een screenshot van de browser-variant wanneer ik ingelogd ben op jouw TVA.

Als je erop klikt openen ze dan? Bij mij niet!

Reputatie 7
Badge +16

@Johrey Heb je je cache al geleegd en cookies verwijderd? Welke browser gebruik je? Ja bij mij openen de zenders wel. Ik heb een samenvatting van Chelsea-Plymouth bekeken zo'n 30 secondenlang als test en door alle zes de zenders heen gezapt, alles werkt hier. 

Firefox; cache en cookies verwijderd.

 

Reputatie 7
Badge +16

Gebeurt het ook wanneer je Chrome, Opera, Safari of Edge gebruikt?