F.A.Q.

Alles over Betalen en je T-Mobile voor thuis Rekening

  • 22 November 2017
  • 359 reacties
  • 60408 Bekeken
Alles over Betalen en je T-Mobile voor thuis Rekening

Toon eerste reactie

359 reacties

Reputatie 2

Goedemorgen @BjOrK1972, er gaat iets niet helemaal goed in ons betalingssysteem inderdaad. Op 30 september is de vergoeding aangemaakt en goedgekeurd, dat bedrag staat ook op een rekening (1 oktober), maar toch blijft die € 175,00 openstaan. Ik begrijp oprecht niet waar dit misgaat, duizendmaal sorry. Het had allang opgelost moeten zijn.

Twee collega's hebben navraag gedaan bij de financiële specialisten zodat dit eindelijk definitief verholpen wordt en jij geen onterechte aanmaningen meer zult ontvangen. Ik houd je op de hoogte van de status en zal zelf ook een onderzoek starten. Later vandaag hoop ik een antwoord voor je te hebben, ik zal je dan per privébericht een update geven.

@Jason bedankt voor jouw reactie en de uitgezette actie. Ik wacht op de reactie. Had afgelopen dinsdag een collega van de klantenservice aan de lijn en zij gaf ook aan de nodige stappen te gaan ondernemen. Meerdere lijnen staan nu uit en hoop op een goed eind...al juich ik nog niet 

Reputatie 1

hallo. Ik heb twee problemen na overstap naar T-mobile.  

  • Ik kom van TELE-2 die stelden dat ik 13 euro terug zou krijgen van hun na overgang (te veel betaald). Vervolgens incasseerde T-Mobile €56. Ik kan die bedragen niet plaatsen. Abo is €32,50 Volgens het contract zou ik een korting krijgen van 30 euro op activatiekosten van 30 euro.  Ook zou er sprake zijn van een vloeiende overgang...komt bij dat TELE-2 en T-Mobile hetzelfde bedrijf zijn dus er is geeneens sprake van een overgang!
  • ik ben ook niet happy met incasso datum dat was 24e en is nu 20e. Ik wil dat dit enkele dagen later wordt afgeschreven.

Hi T-Mobile, 

Zouden jullie de incasso voor mij kunnen verplaatsen naar de 30ste? 

Alvast bedankt! 

Hallo, ik heb een vraag over mijn rekening. Jullie zijn dus, wat echt heel vervelend is, telefonisch niet bereikbaar dus wat nu? 

Bedankt alvast

 

Goedemorgen ik krijg net de factuur van t-mobile en hier staat een boete op voor niet ontvangen apparatuur. Nu heb ik hier al eerder een melding van gemaakt met kopie van verstuur bewijs. Maar als nog een boete. Kunnen jullie mij helpen? 
 

mvg Bert de Bode 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @8mile Ik geef je graag meer duidelijkheid!

Wat betreft je factuur van T-Mobile Thuis, je hebt netjes de € 30,- korting ontvangen zoals afgesproken en deze vind je terug op je factuur. Je startfactuur valt vaak wat hoger uit omdat je een maand in het voren betaalt. In dit geval een deel van juli en de hele maand augustus. Je vindt je facturen terug op My T-Mobile ThuisIk heb ook meteen je incassodatum nagekeken en deze aangepast naar rond de 25ste. Je factuur voor september zal nog rond de 20ste afgeschreven maar daarna zal het elke maand rond de 25ste zijn.

Je verrekening van Tele 2 kan ik niet voor je inzien, ondanks dat we onder hetzelfde bedrijf vallen zijn de systemen (nog) gescheiden. Hiervoor kan je dus het beste nog even contact overnemen met de collega’s van Tele 2 of dit nakijken op Mijn Tele 2. Als je nog andere vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Beste T-Mobile, 

Graag wil ik mijn incassodatum wijzigen naar de 30ste.

Groeten,

 

Visal

Reputatie 1

@Cal we zijn verder in de dagen en tot heden niks ontvangen. Mijn bankrekening word ook beheerd door een groot zakelijk bedrijf. Geld overmaken is daar ook binnen paar dagen gedaan. Ik zit op niks te wachten en heb niet echt een toegevoegde waarde aan je antwoord helaas. Jullie kunnen geen datum opgeven wanneer mijn geld bedrag word terug geboekt en voelt alsof mijn klacht niet serieus word genomen. Ik ben sinds 1 november over bij Ziggo we gaan nu februari in. Betekend dat ik 3 maanden op mijn geld zit te wachten. Nogmaals jullie rekenen een incasso boete als hier niet op tijd word betaald richting je klanten. Dit is geen schone zaak en ben van plan om de media op te zoeken hier in. Het bedrag was in november niet goed en heb hier netjes over gebeld en heb spijt dat ik het geld bedrag heb overgemaakt. Ik verwacht dat mijn geld bedrag voor  3 februari op mijn rekening staat. 

 

Ben er nu klaar mee.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @sebastiaanvgo, het is gelukt: vanaf volgende maand zal jouw nieuwe incassodatum rond de 30e van de maand zijn. Een mooie avond toegewenst!

Reputatie 2

:sleeping: Duurt lang…..

Hoi @sebastiaanvgo, het is gelukt: vanaf volgende maand zal jouw nieuwe incassodatum rond de 30e van de maand zijn. Een mooie avond toegewenst!

Hi Jason,

Dank voor het snelle regelen. Van hetzelfde! 

Reputatie 3

Hallo,

Ik heb een 100/100 abbo plus tv vanaf 25 augustus jongstleden.
De eerste 3 maanden geen kosten voor de tv, dus er blijft dan 35 euro over van de 50.


De eerste rekening was hoger, dit was te verwachten in verband met de aansluitkosten, de tweede rekening klopt precies, 35 euro over de maand oktober.

Er zou dus nog 1 keer 35 euro in rekening mogen worden gebracht voor de maand november, echter staat er dat er 36,50 euro af zal worden geschreven.

Dit zou komen door 'minder korting en compensatie'(?)

Opmerkelijk is ook dat er wordt uitgegaan van een toekomstig maandbedrag van 55 euro, hetgeen 50 moet zijn.
Daarnaast moet de compensatie geen 18,50 euro zijn maar 15.

 

 

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Tdevo, ik heb goed nieuws! Ik zie dat het bedrag is overgemaakt. Dit kan je terug zien in de facturen. Zoals mijn collega al uitlegde, het kan soms wat langer duren. Excuses voor de wachttijd. 

Reputatie 7
Badge +2

Hi @TheMemeMaster,  ik heb een terugkoppeling gehad. De collega waar je toen mee gesproken hebt, vertelde mij dat er op dat moment een storing was en geen inzage had in het klantvoordeel. Zij heeft de korting niet toegewezen. Ik kan daarover ook niks vinden. Kan je nog achterhalen wie de korting heeft toegewezen? Anders kan ik niet veel aan de huidige situatie veranderen. Hoor graag van je terug.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Rul 

Je bent aangesloten op 25 augustus? Kan je ook eens controleren wanneer je contract is ingegaan?

Indien de eerste factuur periode niet gelijk liep met de startdatum van je contract dan compenseren ze dat meestal aan het einde van de kortingsperiode.

Je kan ook eens nagaan hoe die €55 euro is samengesteld want 100 Mbps + tv is €50, dan zou je nog voor iets anders €5 betalen.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @bert_1988, er lijkt iets niet helemaal goed te zijn gegaan aan onze kant met de verwerking, excuses hiervoor! Ik heb het bedrag voor de boete, € 175,- zojuist vergoed. Dit wordt verrekend met je factuur van maart (in maart zal er dus niets afgeschreven worden) en het overgebleven bedrag staat dan begin april op je rekening. Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten!

Reputatie 3

28 augustus is het contract ingegaan.

Die laatste 4 dagen van augustus zijn apart betaald a € 7,11.

Ik heb geen extra pakket, dus alleen internet en tv.

Misschien dat ze de tv box er bij hebben geteld die ze er later weer van aftrekken?

 

 

Reputatie 7
Badge +20

@Rul

En op je eerste factuur loopt de factuur periode ook vanaf 28 augustus?

Kortingen zijn niet zichtbaar bij de maandelijkse kosten maar onder kortingen & compensaties.

Dus je hebt een extra gratis tv box? Je betaalt eigenlijk dus 55 euro maar die 5 euro korting daarvan zit in de €18,50 bij kortingen en compensaties.

Reputatie 3

De eerste factuur is opgesplitst, kijk zo…

 

Ik heb geen extra gratis tv-box, maar gewoon 1, die kost normaal € 5, maar vanwege de actie krijg ik deze gratis, anders was het wel €55 geweest.

Ik krijg nu zo'n vermoeden dat ze die 4 dagen van augustus ook meerekenen voor de eerste 3 kortingsmaanden.

Die 5 euro korting zit in die €18,50, maar de vorige maand zat die €5 in €20 die er af ging.

Reputatie 2

@BjOrK1972 De specialiste in kwestie heeft nog geen antwoord kunnen geven. Zodra dit wel het geval is, ontvang je direct een bericht van me! Mochten we elkaar niet meer spreken vóór het weekend, dan wens ik je een prachtig weekend toe. Stay safe!

@Jason dank voor de terugkoppeling. Ik blijf in de wachtmodus en wens je ook een goed weekend toe.

Reputatie 3

Helemaal helder, denk ik.
Maarre, waarom krijg ik de laatste 3 dagen van november de korting niet meer als het tot en met 26 november door loopt?

Dat zijn toch 4 dagen? :thinking:

Reputatie 7
Badge +4

Hi @TheMemeMaster, heel goed dat je hiervoor aanklopt! Ik wil je hier graag bij helpen, dus ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen. De afspraak die jij hebt gemaakt, kan ik vanaf deze kant niet inzien en dienen echt door mijn collega's doorgevoerd te worden. Ik wil je dan ook doorverwijzen naar mijn collega's met wie je dit hebt kortgesloten. Je kunt hen vandaag bereiken via 0800-0419 tot 21:00 uur. Laat je het hier weten of het via die weg is gelukt om deze afspraak door te voeren in het systeem? 😊

Reputatie 1

@Tommie dit doen jullie dus iedere keer het staat NIET op mijn rekening. Dat is dus heel slecht niewus. Graag hoor ik of jullie hem hebben overgeboekt op de rekening eindigt met 036 als eind cijfers. De facturen staat inderdaad dat er is betaald maar word ook gewijzigd door t-mobile. Dus ik heb hier geen vertrouwen in. Ik verwacht dat die 90 euro 3 februari erop staat. Dat is de tijd die ik jullie heb gegeven.

Hoi Tmobile,

 

Ik wil de rekeningen van januari-juni van dit jaar inzien, maar deze zijn niet zichtbaar in mijn overzicht. Van oktober 2019 en terug en juli 2020 en later kan ik wel inzien. De missende rekeningen van 2019 zijn eerder wel beschikbaar geweest, omdat ik hier een lokale kopie van heb. 

 

Kan dit gemaakt worden of kan ik deze op een andere manier krijgen? Alvast bedankt.

Reputatie 1

Onder de streep staat in de factuur en hier houden jullie je niet aan. Was ook al met de vorige factuur aan de hand. Uit goede vertrouwen had ik betaal wat ik beter niet had kunnen doen. Nu ben ik maanden bezig met schrijven mailen bellen om mijn geld terug te krijgen. Echt belachelijk dit en vind dat dit gemeld moet worden. Als ik niet had betaald hadden jullie een boete in rekening gebracht voor incasso kosten en krijg het waardeloze advies om te betalen om zo`n situatie te voorkomen. 

___________________________________________________________________________________

Wat er in de factuur staat = Goed nieuws, je krijgt wat terug van ons! Als je geen openstaande factuur hebt, storten wij dit bedrag op (bank rekening nummer weg gehaald) 0 36. Dat doen we rond 25-01-2023. Uiterlijk een week later staat het op je bankrekening. Kijk op de volgende pagina's voor de specificaties. T-Mobile brengt elke kalendermaand vooraf de abonnementskosten in rekening en achteraf de gebruikskosten (zoals gesprekskosten vast Bellen).

Reageer