F.A.Q.

Alles over Betalen en je T-Mobile voor thuis Rekening

• 22 November 2017
  • 309 reacties
  • 58520 Bekeken

Toon eerste reactie

309 reacties

Hallo T-Mobile,

Ik zou graag mijn incassodatums van onze beide mobiele abonnementen willen omzetten naar de eerste van elke maand. Kan dat? 

Groetjes, 
Céline

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @CélineJH, natuurlijk kan dat! Ik zal één van de moderators van Mobiel om assistentie vragen: @David of @Hajar kan één van jullie deze oppakken? 😊

Reputatie 7
Badge +20

Hi @CélineJH,

@Jason, dat kan ik zeker! 

Céline, zou je mij via een privébericht de telefoonnummers en bijbehorende volledige adressen, geboortedata en laatste vier cijfers van de rekeningnummers toe kunnen sturen? Dan kan ik controleren of de eerste van de maand voor beide abonnementen mogelijk is en (zo ja) dit voor jullie regelen. Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

Hallo, ik heb alle blokkades verwijderd, maar ik kan mijn telefoon niet verbinden met de Google Play Store en ik kan de extra kosten niet gebruiken, Alle rekeningen zijn betaald

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Jevgenijs Tabolkins 

Heb je het over mobiel?

Als je in de app bij meer > blokkades alles op toestaan hebt staan dan zou het moeten lukken om in de Play Store via je factuur te betalen mits je ook geen openstaande facturen hebt.

Er geldt bovendien een maximum van 50 euro per aankoop en 300 euro per kalendermaand.

Hallo @Jevgenijs Tabolkins 

Heb je het over mobiel?

Als je in de app bij meer > blokkades alles op toestaan hebt staan dan zou het moeten lukken om in de Play Store via je factuur te betalen mits je ook geen openstaande facturen hebt.

Er geldt bovendien een maximum van 50 euro per aankoop en 300 euro per kalendermaand.

Ik kan mijn abonnement niet eens koppelen aan Google Pay, er wordt een fout weergegeven, maar ik begrijp niet waarom alle rekeningen zijn betaald en de blokkades zijn verwijderd

Reputatie 7
Badge +20

@Jevgenijs Tabolkins 

Wat is de foutcode en heb je al eens gezocht op Google wat er aan de hand is wanneer je die foutcode krijgt?

@Jevgenijs Tabolkins

Wat is de foutcode en heb je al eens gezocht op Google wat er aan de hand is wanneer je die foutcode krijgt?

Bij een poging om t mobile toe te voegen aan Google Pay, wordt een fout gegenereerd - verificatiecode kan niet worden verzonden, probeer het opnieuw

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jevgenijs Tabolkins 

Als ik het goed begrijp gaat dit om een mobiele vraag. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik controleren of er toch nog een blokkade actief is. Als je geen blokkades hebt, zou je dan het volgende kunnen proberen:

1. Log in op https://wallet.google.com
  2. Ga naar onderdeel Betaalmethoden
  3. Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'

Bij een volgende aankoop staat in het bevestigingsscherm een pijltje bij de prijs, door daarop te klikken kun je opnieuw de betaalmethode kiezen.

Hiermee reset je het. Ik hoor graag of het lukt. 

Reageer