F.A.Q.

Alles over Betalen en je T-Mobile voor thuis Rekening

  • 22 November 2017
  • 359 reacties
  • 60386 Bekeken
Alles over Betalen en je T-Mobile voor thuis Rekening

Toon eerste reactie

359 reacties

Hoi @Karina Minich, het is gelukt: de nieuwe incassodatum zal vanaf volgende maand ingaan en komt dan te staan op rond de 30e.

 

 

Hi Jason,

I have been charged for my subscription today, on Monday November 23rd, while you have informed me on October 13th that next month (thus, in November) I will be charged around 30e. Could you please double check whether you’ve indeed adjusted the date? Thank you in advance.  

Best,
Karina

Reputatie 2

@BjOrK1972 De specialiste in kwestie heeft nog geen antwoord kunnen geven. Zodra dit wel het geval is, ontvang je direct een bericht van me! Mochten we elkaar niet meer spreken vóór het weekend, dan wens ik je een prachtig weekend toe. Stay safe!

@Jason zojuist zie ik een wijziging in het rekeningoverzicht. Het bedrag van €15,00 is als compensatie opgevoerd. Dat is al iets maar nu beide rood gemarkeerde gedeeltes laten verdwijnen en dan denk ik dat het verholpen is.

 

Reputatie 7
Badge +15

@BjOrK1972 Onze specialiste heeft het bekeken en het lijkt erop alsof de factuur van 30 september handmatig is aangemaakt in plaats van via het systeem (kijkend naar de datum klopt het niet). Ze heeft het nu uitstaan voor verder onderzoek en komt hierop terug. 

Zodra ik haar antwoord heb, plaats ik dit meteen in het topic. Bedankt voor jouw terugkoppeling, nu nog de volledige boete rechtzetten en dan is het eindelijk verholpen. 

Goede avond,

Kan iemand inzien wanneer mijn eerste rekening komt? 24 april is alles aangesloten en 2 weken terug kreeg ik een mail dat het rond de 24e afgeschreven zou worden , maar ik heb nog niks ontvangen.

Reputatie 7
Badge +20

@Kimberlyg92 

Klopt het rekeningnummer in je T-Mobile thuis account? Indien er een openstaande bedrag in je account staat betaal deze dan zodat er geen verdere maatregelen worden genomen.

Rekeningnummer zie je onder het kopje mijn gegevens > betaalgegevens & factuurinstellingen.

Controleer ook meteen of de factuur automatisch geïncasseerd wordt.

@Waqqas  mijn rekeningnummer staat goed, maar er staat nog steeds geen rekening online en ik vraag me af wanneer deze online komt, zodat ik iets kan betalen

Reputatie 7
Badge +20

@Kimberlyg92 

Staat in het overzicht wel alles geactiveerd en kan je bijvoorbeeld de instellingen voor wifi wijzigen?

Ik heb thuis een internetabonnement gekocht, maar ik krijg de draden niet op het toestel aangesloten

@Waqqas ja alles is geactiveerd. Instellingen enz. Kan ik ook instellen. Misschien dat het op de 30e staat?

Reputatie 1

@Tdevo

Heb je misschien opgezegd terwijl je in je contractperiode zat dus een afkoopsom? In de factuur specificatie zou moeten staan hoeveel je voor wat betaald. Heb je verder een mail gehad om het T-Mobile apparatuur terug te sturen?

Hallo @TheMemeMaster 

Heb je misschien iets veranderd aan je abonnement binnen de eerste 6 maanden waardoor je geen welkomstkorting meer hebt?

Ja ik heb wat gewijzigd en dat is dat ik heb gevraagd om op 1 november over te gaan naar Ziggo. Er waren wat problemen en Ziggo heeft dit opgelost per 11 november. Mijn laatste 2 facturen zijn mijn klantvoordeel eraf gehaald. Van de laatste factuur begrijp ik dat maar waarom van de maand oktober. Plus er word een volledige maand gerekend. Ik heb bevestiging gekregen dat T-mobile de randapparaturen heeft ontvangen. Dit bedraagt 2x tv box en 1 x modem. Verklaart nog steeds niet waarom mijn rekening zo hoog is van 137 euro. Kan iemand mij hierover bellen en toelichten? Ik heb al geprobeerd om t-mobile te bereiken. 

Dit is de enige verandering wat ik heb toegepast.

Met vriendelijke groet,

Ton

Reputatie 7
Badge +15

Goedemorgen @JePe55, normaal gesproken wordt dit binnen 7 dagen opgepakt. Door de drukte wegens de crisis en een overvloed aan tickets kan het echter tot 2 weken duren voordat er een reactie komt. Ik heb zojuist een notificatie gekregen dat de facturen eindelijk klaar staan en dan op 1 factuur die de 21e wordt gefactureerd. Sorry voor alle ongemak! Als ik nog iets anders voor je kan doen, geef me een seintje. Voor nu: blijf veilig binnen en veel sterkte in de crisis! :muscle_tone2:

Hallo @tareek 

Kan je eens een foto maken van de draden? Normaal sluit je rood en blauw aan in het vierkante doosje dat bij het installatiepalket zit en dan kan je de DSL kabel in dat doosje pluggen.

Een alternatief is ook oranje en wit aansluiten in het vierkante doosje.

Hallo @tareek 

Kan je eens een foto maken van de draden? Normaal sluit je rood en blauw aan in het vierkante doosje dat bij het installatiepalket zit en dan kan je de DSL kabel in dat doosje pluggen.

Een alternatief is ook oranje en wit aansluiten in het vierkante doosje.

Hallo, er zijn vier draden

 

@Lisa@Cheyenne 

Goedendag,

Ik heb reeds nog niks vernomen van T-Mobile betreft de korting. Is het mogelijk dat de contactformulier niet goed is aangekomen?

Mvg,

The MemeMaster

Hallo @tareek 

Kan je eens een foto maken van de draden? Normaal sluit je rood en blauw aan in het vierkante doosje dat bij het installatiepalket zit en dan kan je de DSL kabel in dat doosje pluggen.

Een alternatief is ook oranje en wit aansluiten in het vierkante doosje.

 

Reputatie 7
Badge +2

Hi @Tdevo, het bedrag is op 01/02/2023 uitgestuurd. De verwerking hiervan per bank is verschillend, dit zou binnen 5 werkdagen op de rekening moeten staan. Ik hoop je hier mee voldoene op de hoogte te hebben gebracht. Voor nu alvast een fijne dag!

Reputatie 7
Badge +20

@tareek

Indien dit de kabel is die je woning binnenkomt dan is het misschien beter om een monteur langs te laten komen, is je contract al ingegaan?

Als je het zelf kan zou je misschien rood en blauw aan het einde kunnen aanstrippen en aansluiten in het witte aansluitdoosje dat in het installatiepalket zit.

Reputatie 2

Dus je geeft aan dat je als klant beter kan bellen? Ik heb afgelopen vrijdag in ieder geval weer (na de zoveelste keer) gebeld en ben toen direct geholpen. Zonder wachtrij. De gewaardeerde persoon bij klantenservice was zo aardig om het overzicht van de rekeningen al te sturen.Dat er nog steeds van alles fout is met de rekeningen had ik wel verwacht.
Installatie kosten, activatie kosten en ik zie dat er zender pakketten door belast zijn 17 t/m 21 feb info/enter en 1 t/m 22 maart fox sports, maar dat is allemaal onterecht. Voor de installatie en activatie kosten is al een crediteer ticket ingezet door degene bij de klanten\service ( :thumbsup_tone1: die weet hoe het moet).
Maar voor de zender pakketten gebruikte ik altijd de maandelijkse € 7,50 die ik in kan zetten als klantenvoordeel. Waarom moet ik dan nu in keer (deels) voor die pakketten betalen? Sterker nog. Toen ik die zenders uit wilde zetten, kon dat niet, want T-mobile was administratief bezig met mijn gegevens en account. ik kon niks aanpassen. Zelfs niet via de telefoon. Maar de toen betreffende persoon aan de telefoon verzekerde mij dat ik niks hoefde te betalen, want blablabla… (zie history dossier in het systeem)

Lang verhaal kort. Graag ook de kosten voor zender pakketten crediteren. Super thanks!

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Visal, van harte welkom op de Community!

Graag wijzig ik jouw incassodatum naar rond de 30e van de maand, ik kan met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel echter geen contract vinden. Mag ik je verzoeken mij een privébericht te sturen met daarin de volgende gegevens, alsjeblieft?

-postcode en huisnummer

-geboortedatum

-laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik deze informatie binnen heb, pas ik het meteen aan. Dan zal de nieuwe incassodatum vanaf de volgende maand gewijzigd zijn naar rond de 30e.

Reputatie 7
Badge +15

Goedemorgen @Kimberlyg92, normaal gesproken wordt jouw factuur elke maand rond de 24e afgeschreven inderdaad. Omdat we de eerste factuur echter altijd pas na anderhalve maand (in sommige gevallen nog iets later) in rekening brengen, zal dit wat later zijn. Je kunt jouwe eerste rekening verwachten vanaf 24 juni aanstaande.

Alles staat verder helemaal correct qua instellingen en dergelijke, geen zorgen dus! 😄👍

Reputatie 1

Bijzonder dat er ineens inflatiecorrectie gerekend wordt. Dat heb ik nog nooit gezien bij een bedrijf. Als ik mijn abonnement (die ik toch al sinds 2020 heb) opnieuw afsluit betaal ik nog gewoon het oude bedrag. Heel raar.

Graag mijn abonnement dan met een jaar verlengen voor 35 euro per maand en die 70 cent van deze maand wil ik dan ook terug uit principe.

Ik wil de rekening wijzigen waarmee ik mijn factuur betaal. Maar elke keer als ik het probeer krijg ik een foutmelding.

 

Reputatie 7
Badge +2

Hey @JePe55,

Langzaamaan komt het einde in zicht en lossen we samen alle lastige puzzels voor je op. :muscle: Fijn om te lezen dat mijn collega je goed heeft geholpen met het indienen van de vergoeding voor de installatie- en activatiekosten. Om het plaatje compleet te maken ga ik een vergoeding indienen voor het info- en entertainment pakket voor de periode 17 t/m 21 februari. En voor de periode 1 t/m 22 maart voor Fox Sports Eredivisie. Zie:

Entertainment TV pakket (17 t/m 21 feb) € 0,65
Infotainment TV pakket (17 t/m 21 feb) € 0,65
FOX Sports Eredivisie (1 t/m 22 mrt) € 5,32
----------------------------------------------------------
Totaal: € 6,62

Dit bedrag wordt aankomende maand netjes in mindering gebracht op je factuur en krijg je dus netjes terug. :relaxed: De reden dat je niet meer je TV Voucher kunt inzetten, heeft te maken met het feit dat je nu gebruik maakt van ons nieuwe Uit & Thuis voordeel waarbij je onder andere € 5,- euro korting krijgt op je internetprijs en daarmee bespaart op je totale maandprijs. Mocht er iets onduidelijks zijn dan weet je ons te vinden. :wink:

 

 

@Jason  bedankt voor de reactie. Dat houdt dus in dat ik een rekening krijg over een periode van 2 maanden en een paar dagen? :)

Ik wil de rekening wijzigen waarmee ik mijn factuur betaal. Maar elke keer als ik het probeer krijg ik een foutmelding.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Karina Minich, you're absolutely right and I'm sorry the bill cycle hadn't changed yet. Due to the provisional invoice of October being processed on the 13th of October and the bill cycle change occurring at once, they crossed each other's paths, so to speak. This entails that the cycle change couldn't be finalized yet. I guarantee that it will be in effect on the invoice of December, however. 

Reageer