F.A.Q.

Alles over Betalen en je T-Mobile voor thuis Rekening

  • 22 November 2017
  • 345 reacties
  • 59887 Bekeken


Toon eerste reactie

345 reacties

Goedemorgen T-Mobile,
Vanaf eind januari ben ik klant bij jullie en ik zou profiteren van T-Mobile Mobiel + Thuis Voordeel. Net voor mijn abonnement in zou gaan, hebben jullie deze korting stopgezet. Er bleek iets mis te gaan met de koppeling van mijn adres. Veel telefoontjes, mailtjes en chatberichten later zou het toch geregeld worden. Het te veel betaalde bedrag in februari (ruim 40 euro) zou gecrediteerd worden op de factuur van maart. Dit is helaas weer niet gebeurd. Waar gaat het allemaal mis? Ik ben hier al mee bezig sinds eind januari en ik ben er langzamerhand klaar mee. Ik hoop dat het nu toch echt snel opgelost wordt.

Hallo,

Ik wil graag mijn incassodatum veranderen naar de 25e.

Bij voorbaat dank!

Groet,

 

Bas

Reputatie 7
Badge +8
Hi ValerieJade, ik kan je meteen geruststellen, de korting wordt sinds februari goed toegepast en de vergoeding van € 40,68 is aangemaakt! Het bedrag wordt met je volgende factuur van april verrekend en het overgebleven bedrag wordt dan aan je overgemaakt!
Goedemiddag. Ik zou graag willen weten of de credit voor mijn 30 euro te hoge factuur van T-mobile thuis al geregeld is..... eerder wil ik die factuur eigenlijk niet betalen. Het is nu bijna 4 weken na mijn eerste telefoontje, en hoor telkens hetzelfde verhaal. Ik hoor het graag!

Zelfde probleem hier: zie op de eerste factuur de activatiekosten van 30 euro staan, terwijl ik ook een mailtje heb dat ik dat cadeau krijg ivm mijn mobiele t-mobile abonnement. Hoe wordt dit opgelost?

Ik wil mijn incassomoment verplaatsen naar het tweede incassomoment van de maand. Met vriendelijke groet, Sylvia

Hoi,

 

ik heb sinds augustus een abonnement lopen voor tv en internet. Ik heb tot heden nog geen betaling ontvangen. Klopt dit wel?

 

Ik hoor het graag

Reputatie 6
Badge +3
Hi Adam!

Ik ben er meteen achteraan gegaan, want inderdaad, jij hoeft niet te betalen voor je activatiekosten omdat je ook bij Mobiel een actief abonnement hebt. Gelukkig gaan de andere kortingen wel goed, ik heb het vergoeden van de activatiekosten aangevraagd. Ik verwacht dat je deze op je volgende factuur terugkrijgt! Sorry voor het ongemak.

Willen jullie de incasso datum voor mij  aanpassen dat het rond de 25ste van de maand wordt afgeschreven? Alvast Bedankt!

Ik ben al een tijdje (helaas) bezig om mijn rekeningen goed te krijgen. Ik heb een overeenkomst gekregen van jullie wat mijn maandelijkse kosten zullen zijn maar achteraf is er alles ingehouden behalve dat bedrag. Meerdere keren telefonisch contact gehad maar serieus wordt je niet genomen en de schuld ligt zoals gewoonlijk bij mij. Ik heb herhaaldelijk gevraagd om de gesprekken na te luisteren die gemaakt zijn zodat alles duidelijk wordt.

Kan ik aub een keer serieus genomen worden en dit probleem opgelost worden. ik ben ook een trouwe zakelijke gebruiker van tmobile en ben dit soort service niet gewend van T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +15

Hoi @WQuak, dat maak ik graag in orde voor je! Wil je dit bij je Thuis abonnement laten toepassen of bij Mobiel? Indien het Thuis is: ik heb meer gegevens nodig om je profiel in te kunnen zien. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft?

Dan zorg ik ervoor dat jouw nieuwe incassodatum rond de 25e van de maand is! 😉

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Nawil,

Graag geef ik de service die je van ons gewend bent! Ik kijk jouw rekeningen dan ook graag voor je na. Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen?

Wil je dan ook aangeven wat er afgesproken is en wat er dan precies misgaat? Dan zoek ik het tot de bodem toe uit!
sinds 24-4 klant van tmobile thuis.
Echter heb ik nog geen rekening ontvangen.
Ik had dit via twitter al aangegeven en het zou worden uitgezocht maar heb nog geen reactie gekregen.
Beste T-Mobile,

Via de Facebook chat doorverwezen naar dit topic. Ik heb het vermoeden dat de factuur van mei niet klopt. Ik heb op 16 mei het TV abonnement opgezegd / uitgezet en dat is ook per direct verwerkt. Echter staat het abonnement wel voor de volledige maand op de factuur. Voorgaande keren werd hier rekening mee gehouden.

Zouden jullie hier naar willen kijken?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi rens-br,

Welkom op onze Community! Ik denk dat je verwezen bent naar dit topic vanwege deze tekst:

Je ontvangt de laatste rekening voor je abonnementskosten in de maand dat je abonnement is gestopt. De maand daarna ontvang je de definitieve eindafrekening. Als voorbeeld: wanneer je op 15 september opzegt stopt je abonnement op 15 oktober. Je ontvangt dan in oktober je laatste maandelijkse rekening. Maar omdat je niet de hele maand gebruik hebt gemaakt van onze diensten ontvang je in november het 'te veel' betaalde bedrag min de de eventuele gebruikskosten terug via de eindafrekening.


Dit geldt ook voor jouw TV abonnement. Toen we de factuur opstelden liep je TV abonnement nog. In juni zullen we zien dat je die laatste 15 dagen teveel hebt betaald en dat in juni corrigeren. Heb ik het helder kunnen uitleggen?
Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Sylvia123456, het is gelukt! Vanaf volgende maand zal jouw incassodatum rond de 25e zijn in plaats van rond de 20e. Als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. Ik sta klaar om je te helpen! 😉

Dit geldt ook voor jouw TV abonnement. Toen we de factuur opstelden liep je TV abonnement nog. In juni zullen we zien dat je die laatste 15 dagen teveel hebt betaald en dat in juni corrigeren. Heb ik het helder kunnen uitleggen?
Hallo Sander,

Ik had daar helemaal overheen gelezen. Mijn vraag is inderdaad beantwoord, dankjewel.
Hallo.

Mijn factuur van augustus klopt niet. Er is teveel afgeschreven. Factuurnummer is: TMT1005858555
Graag de kosten van juli verrekenen.

Groet Jan
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @janheij

Dat ga ik graag voor je uitpluizen! Mag ik daarvoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Kun je mij ook aangeven wat er niet klopt aan de kosten van juli? Gaat het over gebruikskosten of vaste kosten?

Voor een overzicht van alle rekeningen en de specificaties kun je altijd terecht in My T-Mobile Thuis bij het kopje Rekeningen.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @janheij

Bedankt voor de gegevens. Ik zie dat je gebruikmaakt van het snelheidsvoordeel van Klantvoordeel. Super natuurlijk! Nu is de snelheidsvoucher pas een dag later ingegaan dan de snelheidsverhoging. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het kleine prijsverschil heb ik daarom direct gecorrigeerd. Dit zal op de factuur van oktober verrekend worden. Foutje, bedankt! 😉
Na enkele maanden een internet abonnement heb ik nu uitgebreid met tv interactief en vast bellen. Bij mijn gegevens zie ik niks van de korting voor de eerste 6 maanden. Heb ik daar geen recht op omdat het geen nieuw abonnement betreft ?

Reageer