F.A.Q.

Alles over Betalen en je T-Mobile voor thuis Rekening

  • 22 November 2017
  • 345 reacties
  • 59887 Bekeken


Toon eerste reactie

345 reacties

Heb begin van deze maand een internet abonnement bij jullie afgesloten. Ik heb verder nog geen rekeningen ontvangen. Heb deze vraag ook gesteld via Facebook, maar heb helaas geen reactie ontvangen.

Groeten,

Akash

Hoi Brian,

 

Ik zou graag mijn incassodatum willen verschuiven naar de 30ste van de maand. 

Ik hoor graag van jullie. 

 

Kevin

Reputatie 6
Badge +3
Hoi akash22,

Welkom Thuis! Wat leuk dat jij een Thuis-abonnement hebt afgesloten, ik ben blij. 😃

Fijn dat je scherp bent op de betaling. Ik leg het je graag uit. Je betaalt altijd een maand vooruit, je eerste rekening is opgebouwd uit de maand waarin je abonnement ingaat én de volgende maand. Jouw eerste rekening kun je dus volgende maand verwachten, waarin de kosten voor november én december berekend zijn. Veel plezier met jouw T-Mobile Internet!
Beste T-mobile,

Graag wil ik mijn incassodatum naar de 30ste verplaatsen.

Groet,
Bert
Reputatie 7
Badge +2
Hey @BertV00, dit ga ik voor je regelen! Kun je mij voorzien van een privébericht met je persoonlijke gegevens? Dan ga ik hier gelijk mee aan de slag.

Na meer dan 52 min nog steeds niet door weten te komen bij de klantenservice van T-Mobile Thuis, dus dan maar zo: ik kan de facturen van April, Mei, Juni en December 2020 niet meer inzien.

Zou bijna geneigd zijn om de automatische incasso van december tegen te houden.. Als ik geen factuur krijg valt er ook niks te betalen toch?

Ondertussen via Twitter geholpen en opgelost.

Hoi T-mobile,

Zojuist een mail ontvangen dat de kortingsperiode afloopt en mijn eerstvolgende rekening daarom hoger is. Echter, het contract is ingegaan op 31-10-2018. Bij dit abonnement had ik 6 maanden korting. Hoe zit dit?

Met vriendelijke groet,
Neorej.

Gister zijn mijn diensten geblokkeerd en kreeg ik een mail met dat ik via de link de betaling kan doen, echter geen link ontvangen ook niet eerder een link mogen ontvangen vervolgens gister het openstaande bedrag betaald krijg ik vanmorgen pas een mail met daarin de link….  nu kan ik dus nog een dag wachten tot ik weer actief ben terwijl als ik de link gister had gehad ik gister al weer gedeblokkeerd zou zijn...

 

 

Reputatie 2
Ik wil graag weten wanneer mijn creditnota à 128,22 terugbetaald wordt.
Factuurnummer: TMT1006921737
Reputatie 7
Badge +15

Hoi @RHoutman,

 

Goed dat je het aangeeft hier! Graag zoek ik voor je uit of ik de blokkade kan opheffen. Mag ik in een PM het betaalbewijs waar duidelijk op te zien is dat je het openstaande bedrag betaald hebt, alsjeblieft? Dan controleer ik hoe ik je ga helpen! Ik ben vandaag tot 17:30 aan het werk.

Hallo,

Ook ik heb een maand gemist, maar kan nergens info of een ideal link vinden om te betalen. Ook heb ik geen mail gehad. Wachten op een brief lijkt me dom. Kan iemand mij een linkje sturen via een prive bericht?

Vriendelijke groet

Hans Brandenbarg

Graag wil ik de incasso datum na achter de 24e verschuiven.  Op de site draai je in rondjes als je dat zoek dus ik kom er niet uit hoe ik dat moet doen

graag hulp hiervoor

Reputatie 1

Goedenavond,

 

Mijn boete voor het niet op tijd retourneren was teruggedraaid, hierdoor kreeg ik volgens de factuur van februari geld terug. Echter zie ik dat jullie nu weer hebben afgeschreven, hoe kan dat?

 

 

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @n.schaart, ik heb je vraag in jouw topic gevonden en beantwoord!

Hoi @Rcthans, dat kan gebeuren natuurlijk. Het makkelijkste is om het bedrag via internetbankieren over te maken naar ons op:
NL05RABO0121503038
t.n.v. Buckaroo inzake T-Mobile Thuis
o.v.v. klantnummer 'spatie' factuurnummer
Het bedrag kun je terugvinden op My T-Mobile Thuis. Lukt het met deze informatie?
Reputatie 7
Badge +15

Hoi @roestslc, ik zou het dolgraag voor je willen aanpassen, maar jouw incassodatum staat al op rond de 25e. Dat betekent dat je of naar rond de 20e kunt switchen of naar rond de 30e. Indien je naar 1 van die 2 wilt switchen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! 😉

Reputatie 1

Ik zag zojuist op mijn bankrekening dat er 62,29 Euro is afgeschreven. voor mijn alles-in-1 abo (geen idee hoe het precies heet).

Afgelopen maanden was het 31,48 Euro. Dat is al 1,48 Euro hoger dan in mijn contract staat welke van 9 april 2020 tot 9 april 2021 loopt.

In dat contract heb ik ook 25 Euro korting voor de duur van 12 maanden.

 

De rekening kan ik nog niet bekijken, er staat alleen een info knop bij voor het filmpje met uitleg.

Dat gaat in dit geval dus niet op.

 

Waar komt die 62,29 Euro dus ineens vandaan? Want 31,48 + 25 = 56,48, dus dat gaat ook niet op.
Heb wel iets over inflatie correcte gelezen, maar dan bijna 6 Euro wel veel.

Hoi @roestslc, ik zou het dolgraag voor je willen aanpassen, maar jouw incassodatum staat al op rond de 25e. Dat betekent dat je of naar rond de 20e kunt switchen of naar rond de 30e. Indien je naar 1 van die 2 wilt switchen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! 😉

Dan graag naar de 30e

bedankt Jason

Reputatie 2

@weust Het is niet zo netjes dat T-Mobile eerst incasseert voordat je een specificatie kunt inzien, maar deze komt binnen een paar dagen wel beschikbaar online. Dan kun je zien wat er precies anders is t.o.v. je vorige facturen. Weet je zeker dat je 12 maanden € 25 korting zou krijgen? Als het 6 maanden zou zijn, verklaart dat alvast een groot deel van het verschil.

Beste T-mobile,

Graag wil ik mijn incassodatum naar de 20ste verplaatsen.

Groet,
Rudolf
Reputatie 7
Badge +15

Dat gaan we in orde maken, geen enkel probleem! Vanaf mei zal jouw incassodatum verplaatst zijn naar rond de 30. Stay safe and strong! 💪

Reputatie 1

@weust Het is niet zo netjes dat T-Mobile eerst incasseert voordat je een specificatie kunt inzien, maar deze komt binnen een paar dagen wel beschikbaar online. Dan kun je zien wat er precies anders is t.o.v. je vorige facturen. Weet je zeker dat je 12 maanden € 25 korting zou krijgen? Als het 6 maanden zou zijn, verklaart dat alvast een groot deel van het verschil.

Dit staat letterlijk in het contract: Actie: Internet & TV, eerste 12 mnd €25 korting p.mnd € -25.00
 

Reputatie 7
Badge +8
@Alewijn Berckenkamp Excuses voor de late reactie! De e-mails voor je rekening worden gewoon nog verstuurd, misschien is hij mogelijk bij je spam inbox terecht gekomen?

Ik geef je graag meer duidelijkheid over de inflatiecorrectie. Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland. Deze prijsinflatie heeft ook effect op onze kosten. T-Mobile past per 1 januari 2019 de inflatiecorrectie toe op haar op de vaste maandkosten van abonnementen. Het inflatiepercentage wordt gebaseerd op de stijging van het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS over het voorgaande jaar en is vastgesteld op +1,7%. Deze correctie geldt voor alle abonnementen die vanaf december 2010 zijn aangesloten en wordt ook doorgevoerd op de meeste kortingen, die daardoor ook hoger worden. De inflatiecorrectie van januari 2019 wordt niet doorgevoerd op abonnementen die na 1 oktober 2018 zijn afgesloten. De inflatiecorrectie is een standaardonderdeel van onze contracten en staat vermeld in onze Algemene Voorwaarden en tarievenoverzicht. Kijk voor meer informatie op www.t-mobile.nl/inflatiecorrectie.
Reputatie 7
Badge +8
@RCA-foort Ik heb je incassodatum zojuist aangepast naar de 20ste! Voor februari zal de afschrijving nog rond de 30ste plaats vinden maar vanaf maart is dit standaard rond de 20ste.
Reputatie 7
Badge +9

Hoi @weust ,

Ik geef je graag wat meer uitleg over je factuur! Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN) sturen? Dan pak ik de rekening erbij.  

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Apex1990, slim dat je ernaar vraagt op de Community, zo kan ik het meteen aan je uitleggen!

Je kreeg € 90,00 vergoed wegens de compensatie, hiervan is € 47,50 van het maandbedrag van februari afgetrokken en zou je nog € 42,50 van ons krijgen. Echter, omdat wij altijd verrekenen met openstaande bedragen, is die € 42,50 die overbleef ook van het maandbedrag van maart afgetrokken. Hierdoor bedraagt de rekening van maart nog € 5,00 → dit bedrag is het restant dat openblijft na het verrekenen van februari en maart (€ 47,50 + € 47,50 = € 95,00 - € 90,00 (vergoeding) = € 5,00).

Hopelijk is het hiermee verduidelijkt! Zo niet, geen zorgen: geef het aan, dan probeer ik je het nog beter uit te leggen! 😊

Reageer