F.A.Q.

Antwoord op veelgestelde vragen over Thuis van T-Mobile!

Toon eerste reactie

170 reacties

Reputatie 1

OK.    dank je wel voor je reacties.  Ga het een dezer dagen proberen. ik ben gewoon erg moe.   

Reputatie 7
Badge +2

Hallo @Jacq1310 ,

Als je eens begint met bij Thunderbird de gegevens die je bij Versatel ook ingevoerd hebt weer opnieuw invoert.(zoals voor de overstap alles stond). Dus de inkomende en uitgaande server van Versatel en het wachtwoord van Versatel. Dan zou het moeten werken.

Voor alle duidelijkheid in de volgende link staat het stap voor stap beschreven.

Thunderbird gebruiken mail van provider

Reputatie 1

dank je wel!  

maar het duizelt me allemaal.  ik zou gewoon graag willen weten wat er nou mis is gegaan.  waarom uitgaande mails ineens niet meer verstuurd kunnen worden.    en dat iemand me stap voor mee helpt.  

Ik ben best wel boos dat door het veranderen van Tele2 naar T-mobile ik ineens met al dit gedoe zit. :-(

Reputatie 7
Badge +2

Hallo @Jacq1310 ,

Heb hier een linkje: email adressen beheren in Thunderbird hopelijk lukt het om de juiste instelling te vinden.

Reputatie 1

Goedemiddag.

Ik ben per 1 november overgegaan op T mobile glasvezel omdat oude KPN aansluiting vervalt.  Internet gaat goed tot dusver,  maar ik heb problemen met versturen email. Ik werk met Mozilla Thunderbird en heb een versatel email adres.    Ik heb smtp server aangepast naar smtp.t-mobilethuis.nl, poort 465, beveiliging ssl/tls,  gebruikersnaam volledig en normaal wachtwoord.   maar het werkt niet.  ik krijg steeds de vraag om een wachtwoord.  welk wachtwoord is dat dan?  het wachtwoord dat ik gebruikte bijv. bij inloggen via webmail?  Dit lukt trouwens ook niet. 

Ik begrijp dat mijn huidige emailadres nog 6 maanden in gebruik blijft, dus het zou goed moeten gaan. 

ik raak ondertussen behoorlijk moedeloos. :-(

groeten,  Jacqueline

Reputatie 7
Badge +4

Yay, super @Yoketje! 🎈 Thanks voor het aangeven en nog veel kijk-plezier. 

Het is verholpen ik heb weer schijfruimte😊

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Yoketje, super goed dat je hier om hulp vraagt! Ik help je met alle liefde om dit probleem aan te pakken. Heel fijn dat je aangeeft wat je al hebt geprobeerd om dit op te lossen. Zojuist heb ik jouw verbinding gecheckt en hierin zie ik de TV Boxen niet terug. Kun je aangeven of beide TV Boxen rechtstreeks zijn aangesloten op het modem? Zo niet, dan wil ik dat aan je adviseren. Kun je een zogenoemde powerflip voor mij uitvoeren op de TV Box met de opnames? Dit doe je als volgt: 

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten.

Heeft dit het probleem aangepakt? Zo niet, dan wil ik een factory reset uitvoeren. Hiermee gaan alleen alle opnames verloren die op de TV Box staan. Dus ik hoor heel graag van je of de powerflip de oplossing was. Weet dat ik dit zo snel mogelijk wil fixen! 🍀

Mijn interne harde schijf geeft continu aan dat hij vol is er staan geen opnamen gepland en alle bekeken opnamen zijn gewist ik heb de stekker al eruit gehaald dit heeft niets opgelost wat kan ik nu nog doen?

Reputatie 7
Badge +15

Goedemorgen @Retourzending, het is niet mogelijk om de meegezonden kabel en oplader terug te sturen, sorry. 

Kan ik me voorstellen. Helder! Bedankt, ben benieuwd 

Reputatie 7
Badge +15

@Retourzending Bedankt voor je vlotte terugkoppeling!

Retourpakketten worden naar onze distributiepartner verstuurd en die bergen de apparatuur daarin dan vervolgens op. Ze kijken daarbij niet specifiek naar eigen apparatuur die per abuis erin gestopt is, hoe zuur ook. Dat klinkt erg bot, maar is hoe het te werk gaat. Ik probeer morgen contact op te nemen met deze partner, maar kan daarin geen belofte maken, sorry.

Aah ja dat is dan wel een gemis natuurlijk, dat kan ik jammer genoeg niet voor je terugsturen, sorry! 😫 Om wat voor niet-T-Mobile device gaat het?

Om een Mighty vaper sneloplader. Heeft dat invloed op wel of niet kunnen terugsturen ervan? Iemand pakt die doos toch uit? Bedankt voor je reactie. 

Reputatie 7
Badge +15

Aah ja dat is dan wel een gemis natuurlijk, dat kan ik jammer genoeg niet voor je terugsturen, sorry! 😫 Om wat voor niet-T-Mobile device gaat het?

Hoi @Retourzending, netjes dat je het aangeeft en dat is natuurlijk helemaal niet erg! Ik kan de retourzending niet her-retourneren zodat de adapter en kabel bij jou terugkomen, maar geen zorgen: ik zend je een nieuwe adapter met kabel toe. Gaat het om de adapter (voeding) van de TV Box tof die van het modem?

Bedankt voor je reactie. Het gaat om een adapter met usb kabel van een niet-TMobile device. Vandaar.. 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Retourzending, netjes dat je het aangeeft en dat is natuurlijk helemaal niet erg! Ik kan de retourzending niet her-retourneren zodat de adapter en kabel bij jou terugkomen, maar geen zorgen: ik zend je een nieuwe adapter met kabel toe. Gaat het om de adapter (voeding) van de TV Box tof die van het modem?

Hoi, gister per abuis een adapter met kabel meegezonden met retourzending apparatuur (modem en twee tv kastjes). Is dit naar mij terug te sturen? Zending nummer 3SCFUS4628314

Reputatie 7
Badge +20

@Paul1962 

Voor 4G voor thuis hoor je een nieuwe simkaart te krijgen en het is niet de bedoeling dat je simkaart voor mobiel geblokkeerd wordt 🤷🏽‍♂️

Hallo Waqqas

Dat klopt, mobiel heb ik ook al jaren, maar het klinkt zo vreemd dat je oude simkaart verwijderd word als je nog geen simkaart hebt voor 4G thuis 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Paul1962 

4G voor thuis en een mobiel abonnement zijn 2 verschillende abonnementen, bij beide abonnementen hoort een simkaart te zitten.

Goedenavond, wij hebben net 4 G voor buitengebieden gehad, komt normaal gesproken een monteur langs om alles te installeren, en die kwam ook , maar wij hadden geen simkaart ontvangen van T-Mobile.

Kan dus alles zelf doen, niet zo erg, maar nu wil ik de simkaart activeren ( in de antenne) , krijg ik de mededeling dat mijn oude simkaart gedeactiveerd word.

Aangezien ik ook een mobiele simkaart heb voor mijn telefoon, ben ik bang dat die gedeactiveerd word. Iemand ervaring mee?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Jamilla 1988, merci voor je terugkoppeling! Weet dat we dit graag voor je uit willen zoeken, alleen hebben wij hier wel je gegevens voor nodig. Zou je mij of Boris een privébericht kunnen sturen met de juiste gegevens? Dan kan ik namelijk een kijkje nemen achter de schermen om te zien hoe de vork in de steel zit. Ik kan me helemaal voorstellen dat dit geen fijne situatie is, dus ik wil hier graag voor je induiken om dit recht te trekken. Zou je dit kunnen doorzetten? Dan ga ik aan de slag! 😊

Vreemd dat u mijn meer duidelijkheid wilt geven waarover dat u organisatie een fout maakt wat bij jullie bekend is en nog steeds niet is opgelost. Er is een abonnement afgesloten op mijn naam maar het adres waar het heen is gestuurd is in Utrecht staat duidelijk in het contract ik heb u hierover meerde keren gebeld wordt in de wacht gezet en/of van het kasje naar het muurtje gestuurd dan krijg je iemand anders aan  de telefoons die zegt u hoort hier niks meer van staat in het systeem komt het weer terug pff meneer wat bedoelt u met meer duidelijkheid    

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Jamilla 1988 ,

Dank je wel voor je bericht! Als ik het goed begrijp, is er iets misgegaan met het abonnement wat is afgesloten op jouw adres, maar waar je niks van weet. Ik wil je graag wat meer duidelijkheid geven. Wil je mij een privébericht sturen met een korte samenvatting van de situatie samen met de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer. Ik hoop je dan van meer informatie te kunnen voorzien.

Reputatie 7
Badge +20

Excuus, verkeerd gelezen ik dacht dat jij het apparaat moest terugsturen.

Ik ben geen moderator die je gegevens in kan zien, hopelijk kan een moderator dit rechtzetten en een oplossing hiervoor zoeken.

Reageer