F.A.Q.

Antwoord op veelgestelde vragen over Thuis van T-Mobile!



Toon eerste reactie

170 reacties

Reputatie 1

Hallo @Michel369 

Op de Zyxel kan je inderdaad elke poort voor zowel internet als tv gebruiken 

Dank je voor het antwoord, werkt het dan met een VLAN ID? Ik neem aan dat de tvbox en internet nog steeds op verschillende netwerkadressen werken? Ik zoek een reden waarom het niet in mijn configuratie werkt. Ben niet zo bekend met IPTV.

Hallo,



Ik heb paar brieven gekregen, daar staat op 8 mei dat ik hem kan aansluiten T-Mobile thuis .. en op de site staat vanaf 1 mei. Wat moet ik geloven?
Hallo,



Ik heb een eigen modem en heb de modem van T-Mobile niet nodig, en om later de gezeik met modem terugsturen wil ik dit voor de oplevering voorkomen. Hoe regel ik dit?

Groet
Reputatie 1

@Michel369

Ben je ook overgezet op het nieuwe tv platform T-Mobile TV? In dat geval is het splitsen van internet en IPTV niet nodig want de tv werkt dan ook gewoon via een internetpoort.

Met de default instellingen op de switch dus zonder VLAN's zou dan op elke poort zowel internet als IPTV moeten werken.

Dat weet ik niet, hoe kan ik dit zien? Mijn oude Draytek werkt nog steeds dus waarschijnlijk niet?

 

kan ik de App ook in Turkije gebruiken?
Reputatie 1

@Michel369

Je kunt de het tv kastje aansluiten op een internet poort en kijken of het werkt.

Bovenste is het startscherm van het oude platform op tv en onder zie je het startscherm van het nieuwe tv platform.

Bedankt voor je duidelijke antwoord. Ik zit nog steeds op het oude platform. Op het moment dat ik de tvbox aansluit op een internet poort dan start de tvbox niet door.

 

Ik heb geen internet thuis, heb alles geprobeerd

Reputatie 7
Badge +18
@waeldan1 Er is op dit moment een algemene storing, er wordt inmiddels aan gewerkt...



Groet, Folkert
Een tijdje geleden heeft de installateur een wifi versterker aangesloten. Hij verzekerde mij dat ik hetzelfde wachtwoord hiervoor kon gebruiken als mijn eerste wifi kanaal. Maar helaas werkt dit niet. Zou iemand contact kunnen opnemen met mij om dit op te lossen. Want nu heb ik niet veel aan de versterker.

Groet Maryse
Reputatie 7
Badge +2
Hey @MarysevM,



Dat is vreemd! Als het goed is zou je hetzelfde wachtwoord moeten kunnen gebruiken als op je modem. Hoe is je versterker aangesloten op je modem? Bekabeld of draadloos?

Wanneer je versterker bekabeld is aangesloten dan kan het inderdaad zijn dat je een ander wachtwoord ingesteld hebt gekregen.

Als je versterker draadloos is aangesloten dan kun je op het WPS knopje drukken, je versterker neemt dan automatisch hetzelfde wachtwoord over van je modem.☺️
De versterker is inderdaad bekabeld aangesloten. Dus dan is de volgende vraag, hoe kom ik aan een wachtwoord?
Reputatie 7
Badge +8
Hi @MarysevM, als je zelf geen wachtwoord in hebt gesteld dan is het standaard wachtwoord user/user of je vindt hem op de sticker achter op je modem. Op onze website vind je hier ook een stap-voor-stap uitleg voor! 🙂
Reputatie 7
Badge +8
Hi @MarysevM, als je zelf geen eigen wachtwoord in hebt gesteld dan is de inlog standaard user/user of de inlog die op de sticker van je modem staat. Op onze website vind je hier ook een stap-voor-stap uitleg voor! 🙂
Ik heb sinds 21-06-2019 tmobile thuis 2 weken niets aan de hand maar na die 2 niets meer, geen internet telefoon en tv.

Ik wil per direct mijn abbo opzeggen mar dat kan niet?????

Geen zin in standaard riedeltjes ik ben het zo zat.

Gezegde schoenmaker blijf bij je lees.

Mobiel zijn jullie echt een van de beste maar de rest.....
Reputatie 7
Badge +8
Hi @cheetah1985, ik heb meteen met je meegekeken en zo te zien is er een probleem met de verbinding vanaf de centrale naar jouw adres. Dit is inderdaad geen reden om je abonnement kosteloos op te kunnen zeggen (opzeggen kan natuurlijk altijd maar in dit geval brengen we dan kosten in rekening). Uiteraard gaan we er wél voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent en er staat vandaag een monteur van de netbeheerder gepland. Ik heb er alle vertrouwen in dat de monteur het oplost!
Reputatie 7
Badge +8
Hi @cheetah1985, als we de storing echt niet op kunnen lossen dan sta je zeker in je recht. Maar aangezien we nog niet zover zijn is er van kosteloze opzegging geen sprake. Mocht je er echt op staan dan kan het natuurlijk maar we brengen dan kosten in rekening voor de termijn waarin je jaarcontract nog zou lopen. In de meeste gevallen zou ik je dit dus niet aanraden gezien de kosten die hier bij komen kijken.
Kan u mijn vast bellen uitzetten
Reputatie 4
Badge +2
Hi @hphilippen, bedankt voor je berichtje op onze Community! Ik heb gelijk je abonnement erbij gepakt, en zo te zien ben je via de chat al geholpen door één van mijn collega's. Fijn! 😄
Reputatie 7
Badge +2
Hey @ess79,



Ik heb je gegevens erbij gepakt en inmiddels zie ik dat alles in gang is gezet om dit probleem voor je op te lossen. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op. In die tussentijd kun je gelukkig gebruik maken van de Unlimited Vouchercode als noodoplossing. Hulp is aanstaande!
Reputatie 7
Badge +8
Hi @Seppiee, dat is een goede vraag. Het zijn eigenlijk altijd 1 van 3 dingen: Het modem zelf, het aansluitpunt in je woning of de verbinding vanuit de centrale. In dit geval krijgen we geen verbinding met de modem dus de oorzaak ligt waarschijnlijk in de modem zelf of het aansluitpunt. Ik heb er alle vertrouwen in dat onze monteur de oorzaak kan achterhalen!
@Brian thanks voor je reactie, jullie monteur is net 10min binnen kijken en daarna weer weggegaan. Hij heeft het niet kunnen oplossen met een andere modem, maar een ticket aangemaakt bij KPN. Zij moeten het volgende week weer gaan oppakken, best zuur, nieuwe klant, anderhalve dag internet na aansluit-wachtperiode, eerste maand en aansluitkosten betalen, week wachten voor een monteur die 10min komt kijken voor internet en nu weer wachten op KPN om het hopelijk dan af te handelen. Ben benieuwd of ik volgende week wel internet heb..
Nu 1.5 week tmt maar in totaal 2 dagen tv kunnen kijken storing zeggen ze dan kpn is met een oplossing bezig

Al 1 week 🤷🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

Hoe zit het met de 14 dagen bedenktijd want ik krij te horen dat ik 10x 32.50 moet betalen als ik het op wil zeggen

Is dat normaal??
Wwanneer gaat tmobile de problemen nu eens oplossen
Reputatie 7
Badge +2
Hey @Seppiee,



Ik heb je gegevens erbij gepakt en je verbinding uitgelezen. Gelukkig lijkt je modem al ruim 18 uur onafgebroken online te zijn. Werkt alles weer naar behoren? Ik hoor het graag! Zo niet, dan breng ik zo snel mogelijk onze techneuten op de hoogte!



Hoi @marcov076,



Ik gun je een soepele overgang! Is dit probleem inmiddels opgelost? Als je nog problemen ervaart dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Ik pak je dossier er dan bij.
Reputatie 2

Deze week een mail gekregen om 2 gratis films te kunnen kijken. dat is leuk, maar ik krijg geen vak om de pincode in te voeren. Dus kan niet kijken.

Eerder was dit er wel, weet iemand hoe dit kan.

Reageer