F.A.Q.

Antwoord op veelgestelde vragen over Thuis van T-Mobile!

Toon eerste reactie

111 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Paul1962 

4G voor thuis en een mobiel abonnement zijn 2 verschillende abonnementen, bij beide abonnementen hoort een simkaart te zitten.

Hallo Waqqas

Dat klopt, mobiel heb ik ook al jaren, maar het klinkt zo vreemd dat je oude simkaart verwijderd word als je nog geen simkaart hebt voor 4G thuis 

Reputatie 7
Badge +20

@Paul1962 

Voor 4G voor thuis hoor je een nieuwe simkaart te krijgen en het is niet de bedoeling dat je simkaart voor mobiel geblokkeerd wordt 🤷🏽‍♂️

Hoi, gister per abuis een adapter met kabel meegezonden met retourzending apparatuur (modem en twee tv kastjes). Is dit naar mij terug te sturen? Zending nummer 3SCFUS4628314

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Retourzending, netjes dat je het aangeeft en dat is natuurlijk helemaal niet erg! Ik kan de retourzending niet her-retourneren zodat de adapter en kabel bij jou terugkomen, maar geen zorgen: ik zend je een nieuwe adapter met kabel toe. Gaat het om de adapter (voeding) van de TV Box tof die van het modem?

Hoi @Retourzending, netjes dat je het aangeeft en dat is natuurlijk helemaal niet erg! Ik kan de retourzending niet her-retourneren zodat de adapter en kabel bij jou terugkomen, maar geen zorgen: ik zend je een nieuwe adapter met kabel toe. Gaat het om de adapter (voeding) van de TV Box tof die van het modem?

Bedankt voor je reactie. Het gaat om een adapter met usb kabel van een niet-TMobile device. Vandaar.. 

Reputatie 7
Badge +12

Aah ja dat is dan wel een gemis natuurlijk, dat kan ik jammer genoeg niet voor je terugsturen, sorry! 😫 Om wat voor niet-T-Mobile device gaat het?

Aah ja dat is dan wel een gemis natuurlijk, dat kan ik jammer genoeg niet voor je terugsturen, sorry! 😫 Om wat voor niet-T-Mobile device gaat het?

Om een Mighty vaper sneloplader. Heeft dat invloed op wel of niet kunnen terugsturen ervan? Iemand pakt die doos toch uit? Bedankt voor je reactie. 

Reputatie 7
Badge +12

@Retourzending Bedankt voor je vlotte terugkoppeling!

Retourpakketten worden naar onze distributiepartner verstuurd en die bergen de apparatuur daarin dan vervolgens op. Ze kijken daarbij niet specifiek naar eigen apparatuur die per abuis erin gestopt is, hoe zuur ook. Dat klinkt erg bot, maar is hoe het te werk gaat. Ik probeer morgen contact op te nemen met deze partner, maar kan daarin geen belofte maken, sorry.

Kan ik me voorstellen. Helder! Bedankt, ben benieuwd 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Retourzending, het is niet mogelijk om de meegezonden kabel en oplader terug te sturen, sorry. 

Reageer