F.A.Q.

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido
Reputatie 7
Badge +16

 

Welkom thuis op de Community!

 

Heb je contact gehad met de klantenservice van Odido Internet + TV en ben je naar deze pagina verwezen? Dan zit je hier goed, dit topic is dé wegwijzer voor al jouw Internet + TV vragen! 

 

ACTUEEL

 

 

INTERNET EN MODEM

 

VAN BESTELLING TOT INSTALLATIE

 

TELEVISIE

 

ADMINISTRATIEF



➡Staat jouw vraag niet in deze FAQ? Plaats een reactie onder dit topic, dan pakken we het zo snel mogelijk voor je op!

Je kunt natuurlijk ook altijd de antwoorden op jouw vragen vinden in onze Wiki, neem nu snel een kijkje op de homepage: 
Wiki Homepage

Via de links in dit topic kun je reageren op dat onderwerp. Kom je er niet uit, dan kun je hieronder reageren. Graag zelfs! Op de Community helpen Odido en vele andere klanten je graag verder. Lees ook gerust de huisregels voor je post!


259 reacties

Wwanneer gaat tmobile de problemen nu eens oplossen
Reputatie 7
Hey @Seppiee,



Ik heb je gegevens erbij gepakt en je verbinding uitgelezen. Gelukkig lijkt je modem al ruim 18 uur onafgebroken online te zijn. Werkt alles weer naar behoren? Ik hoor het graag! Zo niet, dan breng ik zo snel mogelijk onze techneuten op de hoogte!



Hoi @marcov076,



Ik gun je een soepele overgang! Is dit probleem inmiddels opgelost? Als je nog problemen ervaart dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Ik pak je dossier er dan bij.
Reputatie 2

Deze week een mail gekregen om 2 gratis films te kunnen kijken. dat is leuk, maar ik krijg geen vak om de pincode in te voeren. Dus kan niet kijken.

Eerder was dit er wel, weet iemand hoe dit kan.

Reputatie 7

Hey @ra weever,

Kun je je TV Box heel even van het stopcontact afhalen en vervolgens nogmaals proberen? Als het goed is moet het dan wel werken. :wink:

Reputatie 2

Het is al opgelost.

  1.  Weever

Internet gaat drie of vier keer per dag een uur of langer of minder thuis uit en komt dan weer normaal terug, hoe het probleem op te lossen

Internet gaat drie of vier keer per dag een uur of langer of minder thuis uit en komt dan weer normaal terug, hoe het probleem op te lossen

Ik heb de modem tien seconden meer dan twintig keer uitgeschakeld en het probleem niet opgelost

Reputatie 7

@naisu, op dit moment speelt er een issue op het netwerk in jouuw buurt. We hebben al een oplossing maar we wachten nog op groen licht voor de uitvoering. Zodra we aan de slag kunnen gaan we het oplossen, excuses voor het ongemak!

Hi Guys

 

I got a email for the wifi installation appointment. But when I click into the “Schedule the appointment” button. It shows “no thicket found”. And the customer servise number is always busy. How can I solve this problem? 

 

With many thanks! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @DollyM,

 

I checked your customer profile and it looks like you already made an appointment for December 2nd. So no worries, your installation date has been scheduled. :smile:

Ik heb alles zojuist ingesteld tv werkt prima alleen kan ik niet op wifi met mijn computer of telefoon.

Hoe fix ik dit?

Goedenmiddag,

Sinds ik terug ben uit Bali (een paar dagen), merk ik dat mijn internet erg sloom is. Ik betaal voor 750 mb, maar ik haal maar 200 mb download en upload. DIt was voor dat ik weg ging nog niet zo…

Ik heb alles al geprobeerd, alles gereset, alles uit en aan gehad voor bepaalde seconden, maar niks lijkt te werken. I need your help T Mobile Super Heroes!!

Reputatie 7

@jayem Hmm dat is vreemd. Is het Wifi netwerk wel zichtbaar met je computer of telefoon of helemaal niet? Waar gaat het precies mis met verbinding maken? Ik kijk graag met je mee!

@ErwinBtje Lekker op vakantie geweest of was het voor zaken? :relaxed:  Haal je deze snelheid bekabeld of via Wifi? Zou je eens een speedtest willen doen (het liefst via de desktop app dus niet de browser) van zowel de bekabelde als de Wifi verbinding en hier de resultaten willen posten? Dan gaan we kijken hoe we dit op kunnen lossen!

@jayem Hmm dat is vreemd. Is het Wifi netwerk wel zichtbaar met je computer of telefoon of helemaal niet? Waar gaat het precies mis met verbinding maken? Ik kijk graag met je mee!

@ErwinBtje Lekker op vakantie geweest of was het voor zaken? :relaxed:  Haal je deze snelheid bekabeld of via Wifi? Zou je eens een speedtest willen doen (het liefst via de desktop app dus niet de browser) van zowel de bekabelde als de Wifi verbinding en hier de resultaten willen posten? Dan gaan we kijken hoe we dit op kunnen lossen!

 

Beste ik heb net een mail gestuurd met 3 verschillende screenshots met 3 verschillende servers. Komen allen niet hoger uit dan 160 mb/s met de desktop app. Wi- fi snelheden liggen zelfs onder de 100 mb/s

 

 

Hallo ik wil graag mijn televisie en telefoon abo opzeggen zodat ik alleen nog WiFi heb. Kunnen jullie dit regelen? Sarinah

Reputatie 7

Hey @ErwinBtje,

Ik heb je gisteren in een privébericht van meer informatie voorzien. :smiley:

Hoi @esm12345,

Ik kan dat zeker regelen voor je! Zojuist heb ik je TV en telefonie pakket opgezegd met 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt zo dadelijk een e-mail met de bevestiging en de retourprocedure. 

Ik weet mijn mobiele thuis mailadres niet meer wat moet ik doen. Kan iemand uitleggen hoe ik daarachter kan komen of het kan veranderen?

Reputatie 7

Hey @Jennus,

Daar heb ik wel een antwoord op!  Heb je onlangs van ons e-mails ontvangen? Wanneer je op een e-mail klikt dan zie je ook alle geadresseerde e-mails, waaronder die van jou en je T-Mobile Thuis e-mail adres.

Mocht je er niet helemaal uitkomen dan mag je mij gerust een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zoek ik gelijk je e-mail adres erbij. :smile:

Hi,I am new to T-Mobile internet.My instalation date for the internet was yesterday 24th december 2019,I installed my Modem only today(25th December).But i see there is no internet.Can some one help me.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @gmkandan1985,

 

Welcome to the Thuis club and to our Community! :smile:

 

Thank you for your message and patience. Sorry to hear your internet isn't working properly. No worries though, I'll do my utmost to help you as much as possible. Internet is extremely important. You should have a solid connection too! First we check the most important things. - Check which lights are on on the modem. Does WAN or Internet not light up? Then disconnect the modem from the power for 10 seconds by unplugging the power cord. - Is it about WiFi and is the WLAN light not on? Then press the button "WLAN / WPS / Wireless / wifi" until the light comes on. - Are the lights on, but you are not connected? Then connect your computer directly to the modem with an internet cable on port 1 or 2 of the modem. If you have a Zyxel modem, it doesn't matter which port you connect the computer to. Does it still not work after this? Then follow this link: https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/wel-wifi-geen-internet. This allows you to solve common problems. Hope this helps!

Hi,

I received my modem before this year and supposed to work from 3rd of January. The Modem is Zyxel T-50 and I connected the power and phone line (to DSL) and turn it on. but only 3 Led (Power, 2.4G, 5G) is green and all other are off. 

I tried to talk via 0800 0092 but it is in Dutch language and unfortunately don't understand what should I do.

if anybody can help me or send a technician to my house to make it OK, that is highly appreciated.

0642046140 is my mobile no.

 

Kind Regards

Behzad

Reputatie 7

Hi @Bezzz, I’m happy to help! Did you connect the modem to the connection point where the cable comes in the building, the so called ISRA point or are you using a wall socket somewhere else? If this is the case then try connecting the modem directly to the ISRA with the right cable. You can see what an ISRA looks like here. If the modem is connected properly and still not working then let me know, then I will send a mechanic over to check the connection!

Reputatie 1

Zeker 2 weken geleden liet ik een bericht achter met een vraag voor een nieuwe afstandbediening wegens een defecterende 1 knop. Ik ontving een reactie dat er één werd opgestuurd. Vooralsnog heb ik deze niet ontvangen.

Groet,

Jasper

Reputatie 7
Badge +15

@JasperdeRijk  kun je je privé gegevens weghalen? Dit is een openbare community.

Reputatie 7

Hey @JasperdeRijk,

Sorry voor het ongemak! Blijkbaar is er iets mis gegaan bij de levering. Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Komt er zo snel mogelijk aan! :rocket:

Reageer