Welkom Thuis op de Community
Heb je contact gehad met de klantenservice van T-Mobile voor thuis en ben je naar deze pagina verwezen? Dan zit je hier goed, dit topic is dé wegwijzer voor al jouw T-Mobile voor thuis vragen!
ACTUEEL
- Nieuwe aanvraag: Alles op een rijtje
- Aankondiging voorgenomen verkoop T-Mobile NL
- T-Mobile Mobiel
- Is er een storing bij T-Mobile voor thuis?
- Contact klantenservice via Facebook, Twitter, Chat, Community en telefoon
- Wat is er nieuw bij T-Mobile voor thuis?
INTERNET EN MODEM
- Wifi verbeteren
- Bekabeld internet verbeteren
- Inloggen in het modem
- DMZ-VLAN-NAT en Port Forwarding
- Modem reset
VAN BESTELLING TOT INSTALLATIE
TELEVISIE
- FAQ: Formule1 kijken vanaf 2022
- Foutmeldingen
- Blokkerig beeld
- Afstandsbediening
- TV Anywhere: TV op je mobiel of PC
- Bekijk jouw Zender van de maand
- Alles over T-Mobile TV
ADMINISTRATIEF
- Uitleg My T-Mobile Thuis
- Inloghulp My T-Mobile Thuis
- Verhuizen
- Rekening, betaling of blokkade
- Abonnement wijzigen
- Hoe stuur je jouw apparatuur terug?
➡Staat jouw vraag niet in deze FAQ? Plaats een reactie onder dit topic, dan pakken we het zo snel mogelijk voor je op!
Je kunt natuurlijk ook altijd de antwoorden op jouw vragen vinden in onze Wiki, neem nu snel een kijkje op de homepage: Wiki Homepage
Via de links in dit topic kun je reageren op dat onderwerp. Kom je er niet uit, dan kun je hieronder reageren. Graag zelfs! Op de Community helpen T-Mobile en vele andere klanten je graag verder. Lees ook gerust de huisregels voor je post!