F.A.Q.

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido
Reputatie 7
Badge +16

 

Welkom thuis op de Community!

 

Heb je contact gehad met de klantenservice van Odido Internet + TV en ben je naar deze pagina verwezen? Dan zit je hier goed, dit topic is dé wegwijzer voor al jouw Internet + TV vragen! 

 

ACTUEEL

 

 

INTERNET EN MODEM

 

VAN BESTELLING TOT INSTALLATIE

 

TELEVISIE

 

ADMINISTRATIEF



➡Staat jouw vraag niet in deze FAQ? Plaats een reactie onder dit topic, dan pakken we het zo snel mogelijk voor je op!

Je kunt natuurlijk ook altijd de antwoorden op jouw vragen vinden in onze Wiki, neem nu snel een kijkje op de homepage: 
Wiki Homepage

Via de links in dit topic kun je reageren op dat onderwerp. Kom je er niet uit, dan kun je hieronder reageren. Graag zelfs! Op de Community helpen Odido en vele andere klanten je graag verder. Lees ook gerust de huisregels voor je post!


259 reacties

Hallo @Jason,

IPTV is via een andere aanbieder.

heel apart maar na de aanpassingen en 1 dag wachten werkt het nu wel.

bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +6

@Harun26 De eerste nacht na aansluiting wordt de Zyxel automatisch geüpdatet. In die update zit de fix voor de IPTV-problemen. Vandaar dat het nu wel werkt.

Reputatie 1

mijn man heeft mobiel thuis van tmobile. Ik heb op mijn naam internet van tmobile aangeschaft. Kan dit overgezet worden naar mijn mans account zodat we het meeste voordeel hieruit kunnen halen?

Reputatie 1

Daarnaast is gisteren een monteur voor installatie langsgeweest. Beneden werkt internet op zich prima maar op de 1ste verd. en op zolder niet. Ik had verwacht dat dit gecontroleerd zou worden voordat hij vertrok maar helaas. Gelukkig werkt oude kpn internet nog anders was vanuit thuis werken geen optie. Kan hier svp zsm een oplossing voor komen?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Goudbaard, welkom op onze Community!

 Ik ben direct voor je gaan kijken, ik zie dat de klantvoordeel al aan staat bij jullie!

Om je wifi signaal te vergroten, kun je altijd ons wifi punt aanschaffen, we hebben hier een mooi topic over geschreven. Dit wifi punt is makkelijk te bestellen via My T-Mobile! Hier lees je meer over in dit topic: 

 

Reputatie 1

Hi Tommie,

Top dankjewel voor de check. Vreemd maar vandaag lijkt alles wel goed te werken. Mocht het nog nodig zijn dan zal ik zeker naar de versterker kijken.

Groet 

Reputatie 2

Ik heb een klacht ik kan namelijk vaak programma,s van Sbs6 en canvas,national geographic niet terugkijken opname teller blijft op 0000000 staan,bv sbs6 programma wat een uitvinding van 29-04 ,06-05 vrankx van29-04,06-05 Laurent 26-04,03-05 Canvas enz enz ,graag antwoord op deze vragen. Mvg Ben Schaap

Ik heb eergisteren een afspraak gemaakt met een monteur van Gideon voor de installatie van het Thuis Pakket. Hij zou vandaag rond 13.00 uur komen. Vervolgens belt hij vanmorgen om 10.43 of hij eerder kan komen. Ik zeg; we zijn nu niet thuis, over een uur wel. Hij zegt, oké is goed, dan ben ik er over een uur. 
Hij is gewoon niet op komen dagen. M’n hele kamer verbouwd zodat hij overal goed bij zou kunnen. Oude modem al ingepakt. Etc. Ik vind het echt te bizar voor woorden.

Om 12 uur vanmorgen deze mail ontvangen (zie foto) Waarom?? Ik had gewoon een afspraak staan. 
Tot nu toe is het een verzameling van slechte ervaringen met Tmobile Thuis. Eigenlijk wil ik het gewoon opgeven, heb er al úren tijd aan gespendeerd door met de klantenservice te moeten bellen. En dan nu weer dit. Echt een groot drama.

Reputatie 1

Waarom belt tmobile nooit eens terug volgens afspraak ?? 

Gisteren is mij wederom toegezegd en beloofd dat ik gebeld zou worden maar tot op heden weer niet gebeurd !! 

Ik begin er moedeloos van te worden en heb spijt dat ik over ben gestapt.. Had ik nooit moeten doen want sinds dag 1 alleen maar problemen met tmobile thuis.. 

Ik raad het een ieder af om klant te worden bij tmobile !! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Harpoen, mijn excuses en ik zou je heel graag helpen om tot een oplossing te komen! Ik zie dat je inmiddels een aantal bedragen van ons terug krijgt of al hebt ontvangen. Zou je aan kunnen geven waar je nog een vraag over hebt?

Ik help je heel graag om dit helemaal recht te zetten!

Reputatie 1

Hoi @Harpoen, mijn excuses en ik zou je heel graag helpen om tot een oplossing te komen! Ik zie dat je inmiddels een aantal bedragen van ons terug krijgt of al hebt ontvangen. Zou je aan kunnen geven waar je nog een vraag over hebt?

Ik help je heel graag om dit helemaal recht te zetten!

Daar heb ik al zovaak over gebeld en ik zou dezelfde dag teruggebeld worden maar was dus weer een loze belofte en dat vind ik totaal niet kunnen.. belofte maakt schuld.. alles is terug te lezen in jullie systeem en ik zou het prettig vinden als tmobile nakomt wat ze toezeggen en mij bellen met een passende oplossing.. deze kwestie loopt al vanaf 7 februari jongstleden en tis wel een keer genoeg geweest.. 

Reputatie 7
Badge +8

@Harpoen Sorry dat je weer niet bent teruggebeld door mijn telefonische collega! Dit is natuurlijk niet zoals het hoort te gaan. Zoals mijn collega @Cal ook al aangeeft, komen de compensaties gelukkig jouw kant op. Volgens de logs in het systeem is dit ook hetgeen waar je momenteel op wacht. Mocht er nog iets anders aan de hand zijn of loop je nog tegen iets aan waarbij ik kan helpen, dan hoor ik het uiteraard graag!

Reputatie 1

@Harpoen Sorry dat je weer niet bent teruggebeld door mijn telefonische collega! Dit is natuurlijk niet zoals het hoort te gaan. Zoals mijn collega @Cal ook al aangeeft, komen de compensaties gelukkig jouw kant op. Volgens de logs in het systeem is dit ook hetgeen waar je momenteel op wacht. Mocht er nog iets anders aan de hand zijn of loop je nog tegen iets aan waarbij ik kan helpen, dan hoor ik het uiteraard graag!

Dit is dus typisch tmobile hahaha 

Ik praat over appels en tmobile heeft et over peren !!! Ik heb in mijn topic niet gezegd dat ik op compensaties wacht of dat dat het probleem is !! Tmobile maakt er uit zichzelf weer een ander verhaal van om zich wellicht in te dekken maar zo gaat het dus al sinds dag 1 dat ik klant ben.. het is fijner voor een klant als er word gehandeld naar het probleem en er word geluisterd naar de klant ipv zelf een ander verhaal ervan te maken !! Ondertussen alweer dagen verder en nog steeds ben ik niet gebeld door een geautoriseerd persoon die mijn kwestie voor eens en altijd kan en wilt oplossen.. is dit een spelletje die tmobile met meerdere klanten speelt want ik hoor en lees teveel ontevreden klanten !! 

Reputatie 1

Hallo!Ik wil het hebben over het nieuwe TV systeem in Almere.Dat is in eens helemaal anders!!

Niet erg,lijkt beter wat betreft de TV weergave.Maaaaarrrrr,wat is er gebeurd met mijn oude opnames???Van voor deze verandering??Zijn die gewist???Ik heb heel wat geprobeerd, maar kan ze niet meer vinden..

Joop Roos

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @LowLands,

De opnames die vóór de update gemaakt zijn, zijn inderdaad weg en niet meer terug te halen. Je zou hier minstens een week van tevoren over geïnformeerd moeten zijn. Mocht dat niet het geval zijn, dan is er iets misgegaan, maar de oude opnames zijn helaas echt weg.

Reputatie 1

Dat is heel jammer,ook al omdat het zo onverwachts kwam.Niemand heeft mij geïnformeerd over het veranderen van het systeem.

Nou we het daar over hebben,die plaatjes van de zender,kunnen die niet wat groter?Veel te klein om het op afstand te kunnen zien!!Ik zocht dus naar Paramount i.v.m. met die opnames,maar was echt niet te ontcijferen op een paar meter afstand..En ja ik heb een bril op voor afstand kijken!!En echt niet een kleine TV!(113 cm breed!)

Reputatie 1

Waarom belt tmobile nooit eens terug volgens afspraak ?? 

Gisteren is mij wederom toegezegd en beloofd dat ik gebeld zou worden maar tot op heden weer niet gebeurd !! 

Ik begin er moedeloos van te worden en heb spijt dat ik over ben gestapt.. Had ik nooit moeten doen want sinds dag 1 alleen maar problemen met tmobile thuis.. 

Ik raad het een ieder af om klant te worden bij tmobile !! 

Tot op heden word er zelfs hier toezeggingen gedaan om mij te bellen en hetgeen op te lossen maar wederom tot op heden ben ik niet gebeld en is er nog steeds niks opgelost !!! 

Is dit de normale gang van zaken hoe tmobile met zijn klanten omgaat want zo ja is dit wel heel erg slecht en hele slechte reclame voor tmobile !! Ik zal dit ook wel melden bij de consumentenbond en andere instanties !! 

Reputatie 1

Dat is heel jammer,ook al omdat het zo onverwachts kwam.Niemand heeft mij geïnformeerd over het veranderen van het systeem.

Nou we het daar over hebben,die plaatjes van de zender,kunnen die niet wat groter?Veel te klein om het op afstand te kunnen zien!!Ik zocht dus naar Paramount i.v.m. met die opnames,maar was echt niet te ontcijferen op een paar meter afstand..En ja ik heb een bril op voor afstand kijken!!En echt niet een kleine TV!(113 cm breed!)

Wat gebeurd er nou weer?Heb geen tv zenders meer!En ik heb toch betaald,dus zou het niet aan liggen!!

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Harpoen, weet dat ik aan jouw kant sta en je super graag wil helpen! Zou je willen reageren op de vraag van Demi? Naar ons idee leek de vraag over de vergoeding nog open te staan, maar naar aanleiding van jouw reactie lijk je een andere vraag of probleem te hebben. Ik kan je vanuit deze kant niet bellen, maar sta wel voor je klaar via deze weg!

@LowLands Er is inderdaad een update geweest. Een week van te voren heb je een e-mail gekregen op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Hierin staat ook dat de opnames na deze update weg zullen zijn. Ik begrijp dat je nu geen tv kunt kijken, of in ieder geval zenders mist. Dit is niet de bedoeling! Heb je de TV Box al eens van de stroom gehaald? Mocht dit niet werken, kun je ook testen of het helpt om de TV Box bekabeld met een andere LAN poort van het modem te verbinden. Maakt dit verschil? Zo niet, dan wil ik graag jouw toestemming om de TV Box van een afstand te resetten. Je bent hierna wel eventueel nieuw gemaakte opnames kwijt. Ik hoor het graag van je!

Reputatie 1

Hi @Harpoen, weet dat ik aan jouw kant sta en je super graag wil helpen! Zou je willen reageren op de vraag van Demi? Naar ons idee leek de vraag over de vergoeding nog open te staan, maar naar aanleiding van jouw reactie lijk je een andere vraag of probleem te hebben. Ik kan je vanuit deze kant niet bellen, maar sta wel voor je klaar via deze weg!

@LowLands Er is inderdaad een update geweest. Een week van te voren heb je een e-mail gekregen op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Hierin staat ook dat de opnames na deze update weg zullen zijn. Ik begrijp dat je nu geen tv kunt kijken, of in ieder geval zenders mist. Dit is niet de bedoeling! Heb je de TV Box al eens van de stroom gehaald? Mocht dit niet werken, kun je ook testen of het helpt om de TV Box bekabeld met een andere LAN poort van het modem te verbinden. Maakt dit verschil? Zo niet, dan wil ik graag jouw toestemming om de TV Box van een afstand te resetten. Je bent hierna wel eventueel nieuw gemaakte opnames kwijt. Ik hoor het graag van je!

Bedankt voor je begrip maar ik krijg begrip van iedereen die ik telefonisch of via hier spreek maar mijn probleem oplossen of nakomen wat er allemaal word toegezegd vanuit tmobile blijft helaas tot op heden uit !! 

Ik heb op deze site en telefonisch tig keer mijn probleem voorgelegd en elke keer word mij beloofd dat het word opgepakt en opgelost maar helaas is er nog steeds niks opgelost.. Mijn laatste telefonische contact was vorige week en toen kwam diegene aan de telefoon er niet uit en beloofde mij dat ik binnen een kwartier teruggebeld zou worden door een geautoriseerd persoon maar dat was zo te merken weer de zoveelste loze belofte want tot op heden heeft niemand mij teruggebeld !! 

Ik lees op deze site veel meer vergelijkbare problemen en als dit de gang van zaken is van tmobile dan gaat dit heel veel klanten kosten.. 

Betalen voor diensten die ik niet heb ontvangen is bij mij uit den boze en ik vertik dat te doen.. verdere woorden wil ik hier niet aan vuil maken want ik word er moe van om mij aan jan en alleman te moeten verantwoorden en uitleggen maar mijn gevoel zegt dat er niet eens word geluisterd want er word helemaal niks mee gedaan !! 

Reputatie 1

Dat is heel jammer,ook al omdat het zo onverwachts kwam.Niemand heeft mij geïnformeerd over het veranderen van het systeem.

Nou we het daar over hebben,die plaatjes van de zender,kunnen die niet wat groter?Veel te klein om het op afstand te kunnen zien!!Ik zocht dus naar Paramount i.v.m. met die opnames,maar was echt niet te ontcijferen op een paar meter afstand..En ja ik heb een bril op voor afstand kijken!!En echt niet een kleine TV!(113 cm breed!)

Wat gebeurd er nou weer?Heb geen tv zenders meer!En ik heb toch betaald,dus zou het niet aan liggen!!

Niks aan de hand,TV doet het gewoon.Maar ik was vergeten om de afstandbediening te wisselen.Dus probeerde met de afstandbediening van de TV ook de T-Mobile doos te bedienen..Heb ik wel eens eerder gehad...

Reputatie 1

Goedemorgen,

 

ik heb een code gekregen voor unlimited internet, maar als ik de stappen volg doet deze het niet. Wat kan ik doen?

 

 

Reputatie 1

Hi @Harpoen, weet dat ik aan jouw kant sta en je super graag wil helpen! Zou je willen reageren op de vraag van Demi? Naar ons idee leek de vraag over de vergoeding nog open te staan, maar naar aanleiding van jouw reactie lijk je een andere vraag of probleem te hebben. Ik kan je vanuit deze kant niet bellen, maar sta wel voor je klaar via deze weg!

@LowLands Er is inderdaad een update geweest. Een week van te voren heb je een e-mail gekregen op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Hierin staat ook dat de opnames na deze update weg zullen zijn. Ik begrijp dat je nu geen tv kunt kijken, of in ieder geval zenders mist. Dit is niet de bedoeling! Heb je de TV Box al eens van de stroom gehaald? Mocht dit niet werken, kun je ook testen of het helpt om de TV Box bekabeld met een andere LAN poort van het modem te verbinden. Maakt dit verschil? Zo niet, dan wil ik graag jouw toestemming om de TV Box van een afstand te resetten. Je bent hierna wel eventueel nieuw gemaakte opnames kwijt. Ik hoor het graag van je!

Bedankt voor je begrip maar ik krijg begrip van iedereen die ik telefonisch of via hier spreek maar mijn probleem oplossen of nakomen wat er allemaal word toegezegd vanuit tmobile blijft helaas tot op heden uit !! 

Ik heb op deze site en telefonisch tig keer mijn probleem voorgelegd en elke keer word mij beloofd dat het word opgepakt en opgelost maar helaas is er nog steeds niks opgelost.. Mijn laatste telefonische contact was vorige week en toen kwam diegene aan de telefoon er niet uit en beloofde mij dat ik binnen een kwartier teruggebeld zou worden door een geautoriseerd persoon maar dat was zo te merken weer de zoveelste loze belofte want tot op heden heeft niemand mij teruggebeld !! 

Ik lees op deze site veel meer vergelijkbare problemen en als dit de gang van zaken is van tmobile dan gaat dit heel veel klanten kosten.. 

Betalen voor diensten die ik niet heb ontvangen is bij mij uit den boze en ik vertik dat te doen.. verdere woorden wil ik hier niet aan vuil maken want ik word er moe van om mij aan jan en alleman te moeten verantwoorden en uitleggen maar mijn gevoel zegt dat er niet eens word geluisterd want er word helemaal niks mee gedaan !! 

 

Reputatie 7
Badge +14

@MaxxxMaxxx Rustig typen en zo nodig hoofdletters gebruiken 

Reputatie 1

@CrisTien helaas al geprobeerd, code ook gekopieerd en geplakt. 

Reageer