F.A.Q.

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido
Reputatie 7
Badge +16

 

Welkom thuis op de Community!

 

Heb je contact gehad met de klantenservice van Odido Internet + TV en ben je naar deze pagina verwezen? Dan zit je hier goed, dit topic is dé wegwijzer voor al jouw Internet + TV vragen! 

 

ACTUEEL

 

 

INTERNET EN MODEM

 

VAN BESTELLING TOT INSTALLATIE

 

TELEVISIE

 

ADMINISTRATIEF



➡Staat jouw vraag niet in deze FAQ? Plaats een reactie onder dit topic, dan pakken we het zo snel mogelijk voor je op!

Je kunt natuurlijk ook altijd de antwoorden op jouw vragen vinden in onze Wiki, neem nu snel een kijkje op de homepage: 
Wiki Homepage

Via de links in dit topic kun je reageren op dat onderwerp. Kom je er niet uit, dan kun je hieronder reageren. Graag zelfs! Op de Community helpen Odido en vele andere klanten je graag verder. Lees ook gerust de huisregels voor je post!


259 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@CrisTien helaas al geprobeerd, code ook gekopieerd en geplakt. 

Ik ben hulp aan het zoeken

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor de heads-up @CrisTien! 😃

 

Hoi @MaxxxMaxxx, ik stuur je snel een privébericht toe met een vervangende vouchercode, zo ben je snel weer helemaal online en in de lucht! 😁

Reputatie 1

Hallo,

 

inmiddels heb ik een werkende code gekregen. 
bedankt voor je hulp en tijd. 
 

max 

 

Welkom Thuis op de Community

 

Heb je contact gehad met de klantenservice van T-Mobile voor thuis en ben je naar deze pagina verwezen? Dan zit je hier goed, dit topic is dé wegwijzer voor al jouw T-Mobile voor thuis vragen!

 

ACTUEEL

 

INTERNET EN MODEM

 

VAN BESTELLING TOT INSTALLATIE

 

TELEVISIE

 

ADMINISTRATIEF



➡Staat jouw vraag niet in deze FAQ? Plaats een reactie onder dit topic, dan pakken we het zo snel mogelijk voor je op!

Je kunt natuurlijk ook altijd de antwoorden op jouw vragen vinden in onze Wiki, neem nu snel een kijkje op de homepage: 
Wiki Homepage

Via de links in dit topic kun je reageren op dat onderwerp. Kom je er niet uit, dan kun je hieronder reageren. Graag zelfs! Op de Community helpen T-Mobile en vele andere klanten je graag verder. Lees ook gerust de huisregels voor je post!

ik zou graag de zenders willen hernummeren naar mijn eigen nummers zodat ik in plaats van bijvoorbeeld kanaal 456,  12 aanmaak

ik zou graag de zenders willen hernummeren naar mijn eigen nummers zodat ik in plaats van bijvoorbeeld kanaal 456,  12 aanmaak. dat is makkelijker te onthouden dan alle kanaalnummers

Reputatie 7
Badge +6

@Yenlau Zenders zelf een nummer geven gaat helaas niet. Wat je wel kunt doen, is de zenders die je het meeste kijkt toevoegen aan je favorieten. Vervolgens zet je favorieten aan in het menu via Account > Profielen > je profiel > Activeer favorieten.

Maar dat betekent dus nog steeds dat ik van bijvoorbeeld 40 favoriete zenders het kanaal nummer moet weten? Of via de gids moet doorscrollen tot aan de gewenste zender? Want voor zover ik weet kan ik die zenders alleen maar op volgorde zetten maar ze nog steeds niet kan hernummeren, terwijl het zo handig is om bijvoorbeeld nr. 33 in te toetsen. Bij de meeste providers is dat geen probleem.

Met vriendelijke groet

Rob

Beste,

 

Fijn dat jullie iedere maand mijn factuur sturen naar mijn mailadres. Deze maand heb ik de factuur echter al twintig (!) keer ontvangen. Wat kan ik doen om dit mail bombardement te stoppen?
 

groet, Lennart Kik

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Lennart56 

Die emails worden automatisch verstuurd door T-Mobile dus mogelijk gaat er daar iets mis. Via de app > facturen > factuurmeldingen, kun je de emails ook helemaal uitzetten.

Reputatie 1

T-Mobile,je omzetting van de televisie besturing sucks!!!Als je het geluid uit wil zit je een 20 a 30 seconden te wachten tot het dan eindelijk uit gaat!!Andersom vrijwel hetzelfde.En hoe vaak ik niet dat gezien heb van "Er is iets mis gegaan, even op OK drukken"!En vroeger had ik geluid naar mijn audio versterker en kreeg beter geluid,nou geen geluid meer naar mijn audio versterker,met als gevolg dat het net een beetje te zacht blijft!!Ook de snelheid waar mee de zenders komen is een stuk langzamer!

Kortom,graag een verbetering van dit alles..

Joop Roos

Op 13 oktober 2022 heb ik een TV-box retour gezonden. Nu vraagt u mij op 28 juni 2023 in een email om opnieuw die box terug te sturen. Die mail heb ik beantwoord met bijlage als bewijsstuk van retourzending. Helaas zie ik nu dat uw email adres een "no-reply” adres is. Waar kan ik mijn bewijsstukken wel naar toe mailen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Adriaan22 

Je kan het bewijs van verzending hier uploaden en zorg ook dat je klantnummer staat ingevuld in je community profiel.

Hallo @Adriaan22 

Je kan het bewijs van verzending hier uploaden en zorg ook dat je klantnummer staat ingevuld in je community profiel.

Thanx, inmiddels verzonden naar email klantenservice

Hallo,

Ik log in op My T-Mobile, dat lukt. Vervolgens wil ik T-Mobile Thuis inzien en als ik dat kies krijg ik telkens: Oeps! Hier gaat iets mis. Je bent op een pagina die er even niet is.

Dit gebeurt zowel vanaf mijn mobiel, een pc en een laptop. Chrome of Edge dat maakt niet uit, altijd hetzelfde resultaat. Cache clear gedaan, helpt ook niet. Kan gewoon niet bij de Thuis omgeving.

De mobiel omgeving doet het wel overigens.

Vanmorgen en nu net weer vanavond geprobeerd.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @genivos 

T-Mobile thuis beheren in My T-Mobile werkt voor meerdere klanten niet maar T-Mobile is ervan op de hoogte dus hopelijk is het snel opgelost.

Hallo, ik hoop dat dit bericht nu wel lukt: eerdere pogingen om (en ja, ik was ingelogd) een bericht/vraag te plaatsen liepen op niks uit. 

Vraagje over de volgorde van de favoriete zenders in T-mobile TV: waarom gaat die iedere keer andersom? Nu al 3 x de favoriete zenders ingesteld maar na wisselende tijden komt die ineens achterstevoren in beeld. Werkelijk alle op dit forum aangedragen oplossingen geprobeerd maar niks werkt.....

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Adje1971, welkom op onze Community!

Dit is bij ons bekend. We zijn op dit moment druk bezig met het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van T-Mobile TV. Binnenkort wordt hier meer over bekend gemaakt. Houd onze Community dus goed in de gaten! 

Overgegaan op KPN, maar geannuleerd. Nu wil ik weer terug bij T-mobile zoals het was.

Ik ben overgestapt op t mobile, officieel sinds vandaag, maar de installatie is zondag 3-9. Ik heb nu geen internet want de vorige provider is gestopt. Nu zou ik graag de link voor een tijdelijke hotspot ontvangen.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Hakendehuis, wat super om te zien dat je een abonnement bij ons afgesloten hebt. Ik wil je alvast van harte welkom heten! 

Ik heb gelijk jouw bestelling erbij gepakt en ik zie dat je gebruikmaakt van de Overstapservice. Hierbij zeggen wij de oude provider voor je op, op het moment dat jouw abonnement bij ons actief wordt wat na de installatie is. Wij hebben nog geen signaal aan de oude provider doorgegeven dat het abonnement bij hun gestopt moet worden. Ik wil je daarom aanraden om contact met ze op te nemen om te kijken of je weer aangesloten kan worden! Laat je het me weten als dit gelukt is? 

Gebeld met KPN en het is niet mogelijk tot zondag aan te sluiten😟

bedankt voor je antwoord. Overigens werkt de hotspot niet voor mijn tv. Collega van u heeft mij er doorheen geloodst, maar geen succes.

Misschien helpt het als jullie contact opnemen met KPN? Ze hebben geen datum wanneer het signaal gestopt moet worden volgens u. Maar hebben het wel gestopt, ik zeg dat en zij zegt dat ze daar niks aan kan doen.

Hierdoor was ik dus erg huiverig om over te stappen, geen internet.

Hi,

Door vertraging bij het aansluiten van onze wifi van TMobile Thuis hebben wij codes gekregen. Echter zit ik bij Simpel en lukt het mij niet om met de sms code dit te activeren. Wat kan ik hier voor doen?

Dit is de automatische reactie die ik krijg: Je kunt geen gebruik maken van de dienst omdat je nummer hiervoor is geblokkeerd. Maak de blokkade ongedaan op www.payinfo.nl en ontvang de dienst.

Op de link klikken lost ook niks op  

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mvandijk0 

De codes kun je gebruiken met een simkaart van T-Mobile, BEN of Tele2, een prepaid simkaart van T-Mobile mag ook.

Hallo @mvandijk0 

De codes kun je gebruiken met een simkaart van T-Mobile, BEN of Tele2, een prepaid simkaart van T-Mobile mag ook.

Simpel is ook onderdeel van T-Mobile, waarom kan ik dit dan niet met mijn eigen simkaart doen?

Reageer