Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 523 reacties
  • 119525 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

523 reacties

Reputatie 2

@Jason@Piotr@Brian 

Het was te leuk om echt te zijn.

Email ontvangen vanmorgen en een nieuwe kijk op mijn T-Mobile account.

3 afdrukschermen volgen:

Vorige week, een mooie creditnota en een verrekening om blij te zijn.

 

Onmiddellijk bestaat de creditnota niet meer, ook de melding : JE HEBT ALLES BETAALD

 

Incassokosten extra, het wordt nog leuker.

 

Is het een spel dat T-Mobile graag speelt?
Ben je een serieus bedrijf?

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @kevinchi_w7, fijn dat de nieuwe Zyxel je zo goed bevalt!

Ik heb meteen gecheckt of het pakketje inmiddels binnen is en dat is gelukt. Op 16 oktober in de middag is het pakket officieel retour gemeld aan onze kant. Eventuele toekomstige waarschuwende e-mails kun je volledig negeren. Hartstikke bedankt dat je de Draytek geretourneerd hebt, echt top! 

Hoi @MalouIJ, sorry voor de foutieve, onvolledige e-mail die je hebt ontvangen. Jouw retournummer stuur ik een privébericht naar je toe.

Ik vind het zeer jammer dat je ons gaat verlaten, maar begrijp en respecteer je keuze natuurlijk voor de volle 100%. Indien je je in de toekomst bedenkt, dan ben je altijd meer dan welkom. Laat ons in dat geval weten welk abonnement het beste bij jouw wensen aansluit, dan zorgen wij ervoor dat de overstap zo naadloos mogelijk gaat. Veel plezier en succes bij je nieuwe provider. Stay safe and healthy!

Hallo,

ook ik ben slachtoffer van de spam en dreigbrieven van T-Mobile. 
bijgaand ook mijn bewijs van verzending.

Bijzonder vreemd dat dit via dit soort fora gedaan moet worden.

wellicht overwegen (net als vroeger bij Vodafone Thuis) geen retouren meer te doen?

 

ik ga ervan uit dat het hiermee geregeld is.

groet

Overstapper naar KPN Super WiFi

 

 

Reputatie 2

@Jason@Piotr@Brian 

Het was te leuk om echt te zijn.

Email ontvangen vanmorgen en een nieuwe kijk op mijn T-Mobile account.

3 afdrukschermen volgen:

Vorige week, een mooie creditnota en een verrekening om blij te zijn.

Onmiddellijk bestaat de creditnota niet meer, ook de melding : JE HEBT ALLES BETAALD

 

Incassokosten extra, het wordt nog leuker.

 

Is het een spel dat T-Mobile graag speelt?
Ben je een serieus bedrijf?

 

 

Reputatie 7

Hi @dluf, ik heb het meteen voor je nagekeken en de laatste betaling is weer gestorneerd. Dit betekent dat we het bedrag niet af hebben kunnen schrijven en je ontvangt dan inderdaad automatisch bericht hierover. Wat je het beste kan doen is het bedrag nu handmatig overmaken en je ontvangt deze dan eind mei van ons terug zoals ik al aangaf in mijn eerdere berichten. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mark den Elzen 

Heb je je profielgegevens bijgewerkt met je klantnummer? Zo kunnen de moderators meteen aan de slag.

Reputatie 2

@Brian 

Hoi Brian,

Nee, ik ga geen factuur betalen die ik niet hoef te betalen omdat hij niet geldig is.
Eerst was mijn modem terug naar T-Mobile op 7 januari, zoals Jason eerder schreef.
Deze factuur is dus niet geldig en ik heb het recht om hem niet te betalen.
Ten tweede, ik zie geen enkele creditnota openstaan op mijn rekening.  En ik kan zeggen dat jij en T-Mobile niet te vertrouwen zijn. Dus als ik de factuur betaal, zal T-Mobile zeggen dat alles is betaald en ik zal nog 6 maanden moeten vechten om mijn €75 terug te krijgen.
Dat kan niet.
Ten derde, als je de e-mail ziet die ik heb ontvangen als ik een creditnota aanvaard krijg, dan staat er dat deze wordt verrekend met mijn openstaande post.


Dus nee, ik zal de factuur niet betalen. En ik zal geen incasso kosten betalen.
T-Mobile kan me een aanmaning sturen, een deurwaarder, van alles wat je wilt, ik ben niet degene die schuldig is.

Tot volgende keer.

Geen groeten.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @dluf, jeetje als het misgaat, gaat het ook goed mis. Gelukkig zijn wij er om je te helpen! We hebben er samen met de verantwoordelijke afdeling voor gezorgd dat je alsnog een factuur krijgt die dit openstaande bedrag rechttrekt (€ 75,-). Duizendmaal sorry voor het ongemak, het begint bijna een sketch te worden zo en dat is nooit de intentie geweest. Brian kon nog niet weten dat er een extra factuur werd aangemaakt omdat deze op de 8e nog niet verzonden was. Wil dat toch nog even benadrukken!

Mochten er onverhoopt toch weer extra incassokosten opdagen, dan zorgen we ervoor dat ook ditmaal alles vergoed wordt. Ondanks alles, hoop ik dat je een prachtig, zonnig weekend tegemoet gaat en wens ik jou en je geliefden alle gezondheid en kracht toe! 💪❤️

Reputatie 7

@firecaps30 We hebben van jou de apparatuur inmiddels ontvangen dus dat is helemaal gelukt! :slight_smile:

@izolda201182 We haven’t received your package (yet), I’ve forwarded your receipt to our back office so that we can cancel the fine. Apologies for the inconvenience!

@fleur81 We hebben het pakketje zo te zien inderdaad nog niet ontvangen. Als je in de loop van volgende week geen bevestiging ontvangt dat het pakket binnen is stuur dan even een bericht, dan meld ik de zending handmatig af! We sturen overigens na 4 weken de eerste herinnering @Doornekamp33 en dan heb je nog wel even de tijd om het alsnog terug te sturen dus valt wel mee toch? :wink:  

 

Reputatie 2

@Jason 

 

je schreef:

“Goedemiddag @dluf, jeetje als het misgaat, gaat het ook goed mis. Gelukkig zijn wij er om je te helpen! We hebben er samen met de verantwoordelijke afdeling voor gezorgd dat je alsnog een factuur krijgt die dit openstaande bedrag rechttrekt (€ 75,-).”


Maar een extra factuur om een reeds openstaande factuur te vereffenen.
Ik weet niet zeker wat u doet.
Hoe dan ook, ik weet bijna zeker dat dit niet het einde is.
Maar het kan me niet schelen.
Ik wil gewoon zien hoe diep je kan gaan in het doen van een verkeerde actie.

Succes,

Hoi…

 

Ik heb vandaag oude apparatuur teruggestuurd, keurig in een doos van jullie, met alles erin wat ik vernieuwd had gekregen… alleen ben vergeten mijn retournummer op het etiket te vermelden… en nu?

 heb natuurlijk wel een verzendbewijs. track and trace enz. en mijn postcode en huiisnummer erop vermeld...

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Mark den Elzen, bedankt voor je verzendbewijs, ik heb deze meteen gekoppeld aan jouw klantprofiel. Ook heb ik de apparatuur afgemeld, je zult nu geen boete ontvangen. Excuses voor het ongemak. Eventueel aankomende e-mails met waarschuwingen kun je volledig negeren. 

Indien ik je ergens anders mee kan helpen, dan ben ik altijd beschikbaar voor hulp. Stay safe!

Reputatie 1

Beste, Na het opzeggen van mijn abbonament heb ik op 18 april de 3 normale ontvangers en 1 ontvanger met hd recorder op gestuurd naar jullie, het pakket is afgeleverd op 21 april maar ik blijf nog steeds meldingen krijgen dat ik niets opgestuurd heb en daarvoor een boete van 570 euro zou krijgen.

 

Kunnen jullie aub nakijken wat er mis gegaan is? 

MVG Roger Beurskens

Dear TMobile Customer Service, 

About three months ago I have sent the modem as instructed, but on my account the status says that the modem has not been received. Please advise us on what to do, as we do not want to be fined for something that we already complied with. 
Attached is the proof of postage.

 

Reputatie 7

Hey @RoGEK,

Geen probleem, dit kunnen we oplossen voor je! Waqqas geeft hierboven al aan wat we daarvoor nodig hebben. Na het ontvangen van het verzendbewijs, dienen we direct een vergoeding voor je in voor de onterechte boete. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Hi @kostas_and_senni, welcome to the Community and thanks for sharing your proof of postage with us! 😊👍

I've tried searching your account, but can't find anything relating to a status stating that the modem hasn't been received yet. Could you perhaps post a screenshot of said status? Please remove all personal and private information. That way I'll be able to check what causes this error.

No worries by the way, I also checked our distributor's system and the modem has been returned safe and sound. Sorry for the inconvenience and confusion this may have caused. Please ignore the status, you definitely won't be fined! 😉

Hallo,

 

Ik heb op 26 oktober mijn interactieve tv boxen teruggestuurd, binnen de aantal dagen wat moest.

Op 2 november kreeg ik vervolgens een mail waarin stond dat alles goed ontvangen is.

Alleen heb ik vervolgens rond 4 november een brief gekregen, aangetekend op 30 oktober, dat de apparatuur nog niet ontvangen is en dat ik daardoor een boete heb.

Is het nu goed en vervalt dan mijn boete? In de mail stond namelijk niks over een boete vermeld en ik heb het op tijd ingeleverd.

Reputatie 1

Hoi Tommie,

 

Zie mijn eerdere berichten. Ik heb nu tóch de boete ontvangen en hij is al afgeschreven. Zou jij er weer eens naar willen kijken 

Groet

 

Rick

Bij mij helaas het zelfde verhaal alles teruggestuurd maar dreigen met een boete. 

Heb het ontvangstbewijs en kan zien dat het al ontvangen is., en dus ook ruim binnen de afgesproken periode

Echter klantenservice geeft aan dat zij de procedure van de boete niet meer kunnen stoppen ze die dan weer crediteren wanneer ik dus een maand later weer mijn geld terug heb welke ten onrechte wordt afgeschreven

Dit is niet alleen fout maar waanzin ten top

Afschrijving zal dan ook door mij geblokkeerd worden en enige vorm van incasso buro door tmobile zoals boven beschreven zal dan waarschijnlijk de volgende stap zijn

Stop deze onzin jullie hebben de spullen terug zorg dat jullie je eigen fouten oplossen en maak niet de klant daarvoor verantwoordelijk

 

Hi @kostas_and_senni, welcome to the Community and thanks for sharing your proof of postage with us! 😊👍

I've tried searching your account, but can't find anything relating to a status stating that the modem hasn't been received yet. Could you perhaps post a screenshot of said status? Please remove all personal and private information. That way I'll be able to check what causes this error.

No worries by the way, I also checked our distributor's system and the modem has been returned safe and sound. Sorry for the inconvenience and confusion this may have caused. Please ignore the status, you definitely won't be fined! 😉



Hey Jason,

Thank you for your quick response, here is a screenshot of my ‘’bestelling status’’. 
 :blush::blush::blush:

Have a lovely day.

 

Bij mij helaas het zelfde verhaal alles teruggestuurd maar dreigen met een boete. 

Heb het ontvangstbewijs en kan zien dat het al ontvangen is., en dus ook ruim binnen de afgesproken periode

Echter klantenservice geeft aan dat zij de procedure van de boete niet meer kunnen stoppen ze die dan weer crediteren wanneer ik dus een maand later weer mijn geld terug heb welke ten onrechte wordt afgeschreven

Dit is niet alleen fout maar waanzin ten top

Afschrijving zal dan ook door mij geblokkeerd worden en enige vorm van incasso buro door tmobile zoals boven beschreven zal dan waarschijnlijk de volgende stap zijn

Stop deze onzin jullie hebben de spullen terug zorg dat jullie je eigen fouten oplossen en maak niet de klant daarvoor verantwoordelijk

 

Aanvulling vanmorgen eindelijk een mailtje van tmobile dat zij  de apparatuur binnen hebben ben benieuwd of het daarmee eindelijk opgelost is

Nu alleen nog wachten op mijn geld wat ik terug krijg ivm een halve maand storing

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @marluda, welkom bij de Community!

Dat kan gebeuren, geen enkel probleem en maak je geen zorgen. Hartstikke bedankt voor het retourneren en super dat je het meldt op de Community. 

Plaats je verzendbewijs in dit topic, dan zorg ik ervoor dat mijn collega's deze meteen binnenkrijgen. Zo wordt het retourproces alsnog correct in gang gezet. Het komt helemaal goed!

Reputatie 7
Badge +14

@Tommie van Odido ! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kassaro, ik heb je topic beantwoord. Gelukkig is de situatie nu eindelijk opgelost. De boete is kwijtgescholden en het te vergoeden bedrag komt eraan! 

Check jouw eigen topic voor het lange antwoord. Stay safe! 💪

Reputatie 7
Badge +9

Hey @rick l, alles is netjes door ons ontvangen. Als het goed is heb je een e-mail gekregen met de bevestiging hiervan op 12-12. Er is dus geen spraken van een boete!

 

Hey @OpaGod, geen zorgen, je kunt het apparatuur ook zonder QR-code opsturen. Dit staat hier in het topic vermeld, ik citeer: Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.  

 

Reageer