Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 120274 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Goededag,

 

ik krijg e-mails van jullie dat ik de TV-box nog niet heb teruggestuurd. Tevens staat in de mail dat als ik dat niet op tijd doe ik een boete van €180 krijg.

het pakket is al geruime tijd geleden verstuurd (op 6 mei) en is volgens de track&trace nog onderweg bij PostNL. Ik heb ook het verzendbewijs in bezit. 
 

Kunnen jullie dit vastleggen in het systeem zodat ik straks niet wordt verrast met deze boete? 

Reputatie 6

Hoi @RLeltz, dank dat je je verzendbewijs hebt toegevoegd. Ik heb je abonnement er direct bij gepakt en ik zie dat wij de apparatuur op 17 januari als ontvangen hebben geregistreerd. Waarom jij de e-mails ter herinnering ontvangt, is mij een raadsel. Ik voorzie geen problemen en verwacht niet dat je daadwerkelijk een boete op je factuur zult krijgen. Mocht dat onverhoopt wel het geval zijn, laat dan van je horen. Dan zorg ik er persoonlijk voor dat de boete direct ongedaan gemaakt wordt!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Btjuh, je hebt de spullen netjes geretourneerd, bedankt voor het verzendbewijs! 😁 Dit staat bij ons ook volledig geregistreerd in het systeem. Ik denk dat er sprake is geweest van een kruising van e-mail met herinnering en retourmelding, sorry daarvoor! Je mag de e-mail als niet verzonden beschouwen, er zal geen afkoopbedrag in rekening worden gebracht.

Reputatie 1

Beste, 

Ik heb vanochtend een mail ontvangen dat ik een boete van €165 krijg omdat jullie mijn apparatuur nog niet binnen hebben. Echter had ik tot gister 30-04 de tijd om deze retour te doen en is deze gister ook op de post gedaan. Het lijkt mij niet te kloppen dat ik een boete krijg terwijl ik de apparatuur voor de uiterlijke retourdatum heb opgestuurd. Bijgevoegd bewijs van verzending. 

 

Mvg, C. Helstone 

 

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan, jij ook een fijne dag! 😊🌞

Reputatie 1

Hallo,

Mijn tv box moet opgestuurd worden naar tmobile maar ik krijg geen download label.  DHL punt neemt t niet aan op deze manier.... Wat te doen? 

@Brian Het is begin augustus verzonden en heb geen verzendbewijs meer, heel stom van mij dat ik dat weggegooid heb, maar ben ik dan nu echt t dupe als jaren klant en nog steeds gebruik van diensten? Het is in de post kwijt geraakt en nu is dat dus mijn probleem. 

Reputatie 1

Goedemiddag, 

Ik heb de retourdoos met modem/router verzonden, deze zal rond deze tijd aan moeten zijn gekomen. 

Echter vrees ik dat ik de retourcode nergens heb vermeld. 

Uiteraard heb ik een verzendlabel van Postnl.

Zou u mij verder kunnen helpen?

Vriendelijke groet.

Peter

Ik krijg een reminder voor retour sturen echter is alles reeds geretourneerd ( volgens track trace ook bij u binnen gekomen) 

Reputatie 2

Wanneer heb je het modem ongeveer geretourneerd? 

Ik wil niet opgeven voordat het gelukt is om te achterhalen waar je zending momenteel is en ik heb er het volste vertrouwen in, ondanks dat het reçuutje kwijt is, dat we jouw pakket gaan lokaliseren!

Niet gevreesd: wanneer het pakket sowieso teruggestuurd is, komt deze vroeg of laat een keer binnen. Dat is natuurlijk een tegenvaller omdat je de boete dan voorschiet, maar ik beloof dat zodra het pakket binnen is, ik dit bedrag vergoed zodat jij het 32 dagen later teruggestort krijgt.

Hij is tussen 9 en 11 juli teruggestuurd. 

 

Ik vind het echt absurd dat ik nu die boete moet betalen. Iets wat ik eigenlijk niet van plan ben. Kunnen we dit niet anders oplossen?

Ik hoor het graag. 

Reputatie 2

Dag T-mobile 👋 

In modemland, een knotsgek avontuur,
Ik zei gedag tegen T-Mobile, dat was puur.
Maar nu, zonder label om 't modem te verzenden,
Moet ik het naar de klantenservice wenden!

Oh T-Mobile, met je supersnel internet en veel flair,
Waar is dat retouretiket, oh waar oh waar?
Misschien verstopt in een digitale vortex, oh nee!
Of gewoon in de postbode's rommelige chaotische zee?

Lieve T-Mobile, met een glimlach op mijn gezicht,
Mag ik dat retourlabel, een klein gedicht?
Zonder het te zeggen, geen ergernis of pijn,
Laat dat label komen, en ik zal blij zijn!

Zodra het label arriveert, met vreugde en gejuich,
Stuur ik dat modem terug, zonder enig gefluich.
Dus T-Mobile, alsjeblieft, wees mijn held,
En bezorg dat label, op een supersonische snelheid!

Laat ons lachen en plezier maken, met een tikje magie,
En maak van deze retourkwestie, een kluchtige symfonie!
Dank je T-Mobile, voor de aandacht en zorg,
Ik wacht met geduld, op een label vol gloor!

Reputatie 1

Graag Pharwin, dank

Reputatie 7
Badge +9

Dag @DeTrageGast,  

In een land vol vraagtekens staan wij voor je klaar,

Volg de volgende instructies en dan ben ik je voor eeuwig dankbaar,

  • Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar T-Mobile Thuis. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.

Zodra je deze stappen hebt volbracht,

Zorgen wij dat het goed zal komen met man en macht!😎

 

 

Reputatie 1

Maar waarom wordt er dan gezegd op de site dat er een QR code gemaakt moet/kan worden als dit niet kan of lukt..... slechte zaak. Deze dingen hierboven genoemd waren mij bekend. Alsnog nam het dhl punt mijn pakket niet aan... lekker kansloos zo. Graag een qr code als dat kan.....

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Cstone,

Slim dat je het verzendbewijs hebt bewaard! Excuus voor de verwarring, omdat wij niet kunnen inzien wat er nog onderweg is kijkt ons systeem met de uiterlijke retourdatum of de apparatuur bij ons distributiecentrum binnen is. Geen zorgen, wij zijn de moeilijkste niet en ik zorg er graag voor dat ons systeem de datum iets opschuift. Hartelijk bedankt nog voor het retourneren, en ik verwacht dat wij je de komende week een bevestiging van ontvangst zullen mailen. :smile:

Goedemiddag,

Ik heb van de week mijn apparatuur geretourneerd. Alleen ben ik stom weg vergeten het retournummer te vermelden..

Ik heb het verzendbewijs wel van de verzending. Is dit op te lossen, zodat de apparatuur aan mijn retourzending gekoppeld kan worden?

mvg,

Joey

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @joeyzs, geen zorgen, dat kan natuurlijk gebeuren! Zolang je het verzendbewijs in dit topic wilt plaatsen, komt het helemaal in orde. Ik voeg deze dan toe aan jouw klantprofiel zodat we het bewijs altijd inzichtelijk hebben! 😉

Hallo @Tommie van Odido ,

De apparatuur is verzonden met het volgende nummer:
 

Beste ,

Bedankt voor het inleveren van je pakket JVGLOTC0071012068. We bezorgen je pakket bij Odido.

 
Gaf even wat problemen want ze hadden nog niet echt gehoord van ODIDO maar met wat uitleg van mijn kant is het goed gekomen.

 

 

 Goed om te horen dat de website gestroomlijnd wordt.
Oh ja, net even een ISO van 2.87GB van Linux Mint gedownload en deze was binnen 2 minuten binnen. Uiteraard op de NAS die via ethernet kabel is verbonden. Met de snelheid zit het dus wel snor.

Reputatie 1

Hallo (Waqqas), 

Dank voor uw reactie.

Om op de vraag terug te komen; Nee, deze is niet genoteerd. De enige link zou het verzendlabel op de doos en mijn verzendbewijs zijn. 

Deze kan ik uiteraard toesturen indien gewenst.

Mocht het zover zijn hoor ik dit natuurlijk graag!

Vriendelijke groet,

Peter

Reputatie 1

Hoi T-Mobile, ik heb vorige week mijn TV Box teruggestuurd via DHL. Maar ze maken er wel een potje van zeg. Is al een week onderweg. Dan zijn jullie in ieder geval op de hoogte dat ik hem verzonden heb😀

 

Ook ik  wordt via arrogante no-replay mail, en dreig en chantage post met boetes!!!! aangezet om met veel moeite toch deze mail te maken om aan te tonen dat ik het pakket al op 10 juni heb teruggestuurd.

Jullie no-replay mails, 3 stuks zijn van 11.05 uur 18-6-21.

Het is fijn dat er bij elke mail van jullie er altijd een onzin mail over tevredenheid en zou je aanbevelen achteraan komt. Hier zal ik elke keer graag gebruik van gaan maken.

Alle sorry's en excuses  is niks van gemeend dus die kunnen gewoon achterwege blijven aub.

 

 

 

Goedemiddag T-Mobile,

Heb mijn modem en decoders die retour moest naar jullie terug gestuurd, maar ik krijg nu afgelopen week weer een e-mail dat jullie spullen niet ontvangen hebben. Volgens PostNL is het pakket op  18 juli bezorgd.

 

ik ben in het bezit van het verzendbewijs.

 

Met vriendelijke groet,

Ronald

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ronaldspijksma 

Het proces om het apparatuur te verwerken neemt ongeveer 2 weken in beslag, de mails die je in de tussentijd ontvangt zou je even kunnen "negeren".

Goed dat je het verzendbewijs nog hebt en bewaar hem zeker totdat alles geregeld is!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Shebje, ik schaar me volledig achter jouw standpunt en ben het met je eens. Zonder een bewijs van verzending wordt het echter lastig te bewijzen dat je het geretourneerd hebt, zeker omdat er aan onze kant geen melding gemaakt is van retourneren.

Wat ik ga doen, is een specialist bellen en om hulp vragen. Er is misschien nog één mogelijkheid om na te gaan of het pakket binnengekomen is. Sorry voor al het gewacht, maar ik breng het liefst goed nieuws!

UPDATE: ik heb gesproken met onze huisspecialist en zij heeft via de distributie en een achterliggend systeem gezocht, maar er is nog niets retour gemeld. Ik ga weer verder alles doorspitten, zodra ik een nieuwe update heb, hoor je direct van me. Beloofd!

Reputatie 7
Badge +8

@Makadocias Ik heb meteen voor je gekeken. De QR-code voor jouw pakket is gewoon beschikbaar. Je kunt deze terugvinden in My T-Mobile bij jouw open bestellingen: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Deze informatie kun je ook terugvinden in de e-mail die gestuurd is op 28 augustus. Je kunt de QR-code laten scannen bij een DHL punt of je kunt de QR-code uitprinten. 

Reageer