Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 408 reacties
  • 100870 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

408 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @melego 

Misschien is je retourpakket nog niet verwerkt dus je kan het beter nog een paar dagen afwachten, heb je het verzendbewijs nog? Die zou je hier kunnen uploaden zodat de moderators het kunnen toevoegen aan je account/profiel.

Verzendbewijs heb ik idd.

 

Reputatie 1

Hi T-Mobile,

 

Ik heb afgelopen week mijn Wi-Fi punt geretourneerd. Verzendbewijs heb ik bewaard.

Nu kreeg ik een mail met een herinnering om de Wi-Fi punt terug te sturen en met het bericht dat de € 70 in rekening gebracht zullen worden.

 

Kan dit nagekeken worden? Alvast bedankt!

Ook hier 2x een brief ontvangen (op het verkeerde adres) dat ik de apparatuur niet op tijd verstuur zou hebben. Het verzendbewijs heb ik niet meer. Wel de bevestiging dat het bij jullie binnengekomen is via de Post NL app. Deze heb ik ook al gemaild. 
 

Graag ontvang ik de bevestiging dat het nu afgehandeld is. 

 

Reputatie 7
Badge +2

Hallo @Stek81 ,

 

Deze brieven worden automatisch verstuurd. Dit is heel vervelend maar gebeurt helaas nog steeds.

Als je het verzend bewijs nog hebt kun je hier er een afbeelding van plaatsen. Dek wel eventuele privé gegevens af. Als je dat gedaan hebt kan een medewerker van T-Mobile dit aan je klantprofiel koppelen en ben je als het goed is af van die brieven en mails.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Mo_123 

Zou je dat verzendbewijs hier kunnen uploaden? Dan kunnen de moderators het direct nakijken 👍

Reputatie 1

Hallo @Mo_123 

Zou je dat verzendbewijs hier kunnen uploaden? Dan kunnen de moderators het direct nakijken 👍


Natuurlijk! Het is 1 van deze 2:

 

Reputatie 1

Hallo @Mo_123 

Zou je dat verzendbewijs hier kunnen uploaden? Dan kunnen de moderators het direct nakijken 👍

Dit is de tweede

Kan een moderator mijn situatie bekijken? https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/t-mobile-modem-apparaat-boete-326208?postid=1575686#post1575686

 

Reputatie 7
Badge +15

Goedemorgen @Chris1983, bedankt voor het verzendbewijs!

De Huawei is afgemeld en er zal geen boete in rekening worden gebracht. Eventueel aankomende e-mails met waarschuwingen zouden niet meer binnen moeten komen, indien dit wel gebeurt, mag je ze volledig negeren. Thanks voor het retourneren van de apparatuur. Stay safe!

Reputatie 2

Hoi @RLeltz, dank dat je je verzendbewijs hebt toegevoegd. Ik heb je abonnement er direct bij gepakt en ik zie dat wij de apparatuur op 17 januari als ontvangen hebben geregistreerd. Waarom jij de e-mails ter herinnering ontvangt, is mij een raadsel. Ik voorzie geen problemen en verwacht niet dat je daadwerkelijk een boete op je factuur zult krijgen. Mocht dat onverhoopt wel het geval zijn, laat dan van je horen. Dan zorg ik er persoonlijk voor dat de boete direct ongedaan gemaakt wordt!

@Ginny Helaas, de factuur van €235 is zojuist daadwerkelijk afgeschreven.

Storneren of ga ik het snel van jullie teruggestort krijgen? :)

Hallo, deze maandag stop ik mijn tv-abonnement, dus ik ga de TVbox retouren. Dinsdag kreeg ik email "Bevestiging van je apparatuur (deel)opzegging".
1. "Download het retourlabel via deze link". Maar die link werkt niet: "404! Deze pagina is er niet"!
2. "Lukt het niet om het retourlabel te downloaden? Ga dan met je 3S-code () naar het postkantoor en laat het daar printen". Maar nergens kan ik deze 3S-code vinden.
3."Je kunt ook naar My T-Mobile Thuis, daar vind je instructies als het niet lukt met het retourlabel". In mijn bestelling/Open bestelling staat  "TV-abonnement opgezegd". Maar ik kan geen retourlabel of 3s-code vinden, alleen "Zet het retournummer dat je van ons per e-mail hebt ontvangen op de buitenkant van de doos". Maar ik heb geen retournummer!
Kan Klantenservice T-Mobile Thuis zo vriendelijk zijn mij nogmaals een correcte e-mail te sturen met een werkbare link naar retourlabel, of 3s code, of retournummer?

Reputatie 1

I sent my Modem back 3 days! after you finally reconnected my internet, which was 8 weeks after I called to arrange my move. Hell no. You are not charging me 75eur for delayed return. This is laughable. I sent the box yesterday and it will arrive at your address on Monday, I would guess. I have a photo of the package number and box / etc. 

 

regards,

Joseph

Goedemiddag,

Ik heb mijn tv-box begin van de week teruggestuurd. In de mails over het terugsturen stond niets over een retournummer (wat ik hier in dit topic nog wel voorbij zie komen) en ik ben ook niet slim genoeg geweest om mijn klantnummer op het pakket te schrijven. Ik ging ervan uit dat het pakket via de code op het retourlabel aan mij zou worden gekoppeld, maar itt wat in de mail stond, konden ze met het retourlabel bij het pakketpunt niks. Geen probleem natuurlijk, het is toch een antwoordnummer, dus ze hebben gewoon een nieuwe 3S-code uitgeprint en erop geplakt, maar nu maak ik me zorgen dat mijn pakket min of meer anoniem bij t-mobile is bezorgd.

 

Vandaar alvast dit berichtje, waarschijnlijk overdreven vroeg, maar het pakket is als het goed is gister aangekomen, misschien is het nodig om de track & trace code aan mijn account te koppelen oid?

 

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Hello @josephj 

The procedure of returning your modem could take a bit longer but if you can upload the receipt here with the trace code I'm sure the moderators can put this straight for you.

In this period till they have processed the modem you could still get mails regarding this but you can simply ignore them.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Evjali, bedankt voor het meesturen van je verzendbewijs en sorry dat je ten onrechte waarschuwende e-mails toegestuurd gekregen hebt! Ik heb alle apparatuur retour gemeld in ons systeem en eventuele extra mails kun je volledig negeren en in de prullenmand deponeren.

Reputatie 1

Hi @Waqqas here is the receipt for the package. Sent yesterday. 

retournummer: XXXX

Many thanks,

Joseph

Moderator edit: please don't add personal and sensitive information to a public post.

@Jason huawei modem?

Ik heb brief ontvangen dat ik mijn modem nog niet heb teruggestuurd maar dat dus wel heb gedaan. Het Barcodenummer van PostNL is : 3SLFVZ106545740. Graag hoor ik of het  pakket in goede orde is aangekomen.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @melego, super dat jij het verzendbewijsje hebt bewaard en hier hebt gedeeld! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik ben erg blij om te lezen dat jij inmiddels het bericht hebt gekregen dat de apparatuur goed bij ons is binnengekomen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Excuses voor het ongemak! Mocht jij nog andere vragen hebben, laat het dan zeker weten. Ik help je graag! ✨

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Mo_123, helemaal super dat je gelijk de verzendbewijsjes met mij deelt! Ik vermoed dat het wifi-punt nog niet binnen is, aangezien het momenteel nog erg druk is bij PostNL. Voor de zekerheid heb ik in ieder geval een aanpassing verricht achter de schermen, waardoor het systeem denkt dat het wifi-punt (al) bij ons is aangekomen. Jij hoeft je dus geen zorgen te maken. Top dat je zo snel aan de bel hebt getrokken. Mocht jij toch nog een e-mail hierover krijgen, dan is dat een automatische e-mail en kan je deze negeren. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat je het dan aan me weten? Ik help je namelijk graag! 😁

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Cgeesink 

Het retourproces kan 2 tot 3 weken in beslag nemen dus alle herinneringen die je in de tussentijd ontvangt kun je negeren.

Wanneer had je het pakketje opgestuurd? Het advies is om die 2 tot 3 weken even af te wachten.

Edit hij was 4 augustus ontvangen zie ik via de barcode.

Ga je verhuizen en neem je jouw T-Mobile Thuis diensten mee? Yay! 😃 Of heb je jouw abonnement opgezegd? Nay! 😞 Of misschien wil je wel gewoon de TV Box omruilen voor eentje met/zonder harddiskrecorder? In al deze gevallen vragen wij je om (een deel van) de apparatuur terug te sturen. In dit topic lees je precies hoe dit werkt!
 


Milieu en duurzaamheid staan bij T-Mobile hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur van jou terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! 😉 Het pakket mag je vervolgens opsturen naar:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Retournummer: “Zie e-mail”
 

[Geen mobiele telefoons]

Let op! Bovenstaand adres is alleen bestemd voor T-Mobile Thuis apparatuur, zoals modems, TV Boxen, Wifi-punten, kabels en afstandsbedieningen. Wil je je mobiele toestel terugsturen? Ga daarvoor naar deze pagina: retourformulier.

 

Wil je een TV Box terugsturen, vergeet dan niet de adapter, kabels en afstandsbediening. Heb je opgezegd, stuur dan ook het modem, inclusief adapter en kabels aan ons terug. Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!

Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!

Heb je nog vragen over het terugsturen van de apparatuur? Stel ze in dit topic!


Ik blijf emails en brieven ontvangen over het retoursturen van apparatuur nadat de TV receiver was vervangen.
De oude apparatuur is inmiddels al lang verstuurd en ontvangen!!
 


​​​Graag zsm de boel bijwerken. Ik zou het heel vervelend vinden een boete van €90.- te ontvangen terwijl het bij T-Mobile niet op orde is.

Al vast bedankt.

Mvgr,

Rense

Het pakketje in doos verstuurd op 2-8 

Reageer