Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 120508 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Hoi @Tommie van Odido, dank voor je reactie.

Dat klopt ik heb 2 pakketten waarvan ik 1 niet nodig heb gehad.

Er staat een klantcode op, welke van de twee verwachten jullie terug? (kan je in pm naar mij sturen)

En mag ik een werkende QR code voor de retourlabel, via de link krijg ik de error: “Retourlabel niet gevonden”

Zodra ik de QR code heb stuur ik hem gelijk terug.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tmku, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie drie aanvragen in mijn systeem staan. Twee daarvan zijn afgewezen en bij één is er ook een installatie pakket verstuurd. Als het goed is heb je twee installatia pakketten thuis liggen, klopt dit? 

Ik heb een email ontvangen met de titel: “We hebben de apparatuur nog niet ontvangen”

Ik ben zover ik weet nog klant bij jullie en heb geen annulering aangevraagd.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Hans1956, fijn dat je jouw verzendbewijs hier kon posten! Ik dook meteen je dossier in en ik zag dat wij je eerder vandaag een bevestiging hebben gestuurd dat je apparatuur heelhuids binnen is gekomen.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren en geniet alvast van je weekend! 😄

JOUW DIGITALE AFGIFTEBEWIJS

Beste CJW van Dijk,

Bedankt voor het inleveren van je pakket QR3STML010232751. We bezorgen je pakket bij T-Mobile Thuis (Retouren).

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Bas0502, fijn dat je gelijk alle informatie kon meesturen, super! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik zie dat het pakket nog in het sorteercentrum van DHL ligt. Zelf merk ik ook dat het DHL flink wat tijd nodig heeft de laatste tijd voor retourverwerkingen. Ik verwacht dat DHL het pakket alsnog binnenkort naar ons retour stuurt en zodra het pakket verwerkt is sturen wij je een bevestiging per email. Voor de zekerheid zorg ik ervoor dat je pakket de maximale periode heeft om verwerkt te worden, namelijk tot eind maart. Dit is meer dan genoeg tijd voor de apparatuur om op tijd binnen te komen. 

Dit komt helemaal goed, ik wil je hartelijk bedanken voor het retourneren en vroeg of laat krijg je absoluut van ons een bevestiging per email dat de apparatuur binnen is! 😄

Goedendag,  Ik reageer een mail dat ik de tv box nog niet heb teruggestuurd. Maar ik heb dat 1 februari al gedaan. De bewijzen heb ik hier. Wat moet nu doen? Gr. Bas Lans 

Mod edit: vermeld graag niet je DHL Track & Trace nummer hier vanwege je privacy en de gegevens die hieraan gekoppeld zijn.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @KarishmaPR, ik heb het direct nagekeken! Het is correct verwerkt in ons systeem, maar we konden deze automatische herinnering niet meer tegenhouden. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hoi Odido,

 

Ook ik heb de mail gekregen dat mijn apparatuur niet is ontvangen en er €90 voor in rekening wordt gebracht.

Hierbij echter mijn bewijs van aflevering.

Kunnen jullie kijken wat er is mis gegaan?

Dankje!

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@Dragana Goed dat je nogmaals aan de bel trekt. Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. Goed nieuws, alle apparatuur is retour! 😀 Ik vermoed dat de track & trace niet meer is bijgewerkt, waardoor de status is blijven hangen. 

Hi @Dragana, ik zie dat je de apparatuur netjes en op tijd naar ons toe gestuurd hebt. Het kan tot 8 werkdagen duren voor jouw retour bij ons helemaal afgemeld en verwerkt is. Ik wil je daarom vragen om dit morgen nog af te wachten. Mocht je na morgen nog geen bericht van ons hebben ontvangen dat jouw apparatuur bij ons binnen gekomen is, laat het me dan weten zodat ik hiermee aan de slag kan voor je! 

Hi Nora,

nog steeds niet afgeleverd. De termijn is nu ruim verstreken. 
 

Gr

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Dragana, ik zie dat je de apparatuur netjes en op tijd naar ons toe gestuurd hebt. Het kan tot 8 werkdagen duren voor jouw retour bij ons helemaal afgemeld en verwerkt is. Ik wil je daarom vragen om dit morgen nog af te wachten. Mocht je na morgen nog geen bericht van ons hebben ontvangen dat jouw apparatuur bij ons binnen gekomen is, laat het me dan weten zodat ik hiermee aan de slag kan voor je! 

Hi,

ook ik heb de apparatuur retour gestuurd en heb nu ook een teeede herinnering ontvangen en boete melding. 10 januari geretourneerd, afgiftebewijs van DHL ontvangen. 
 

Graag reactie.


 

 

Hi @Baarts, geen zorgen: ik zie dat je de apparatuur netjes op tijd retour hebt gestuurd naar ons, maar dat het DHL niet is gelukt om het pakket bij ons te bezorgen. Ik heb daarom de retourmelding bij ons afgemeld, zodat jij hier geen boete voor zult ontvangen. In sommige gevallen is de melding al wel doorgezet en komt het bedrag op jouw factuur te staan. Als dit het geval is, laat het me dan gelijk weten zodat ik dit voor je kan vergoeden! 

Top, bedankt. Ik ga het in de gaten houden. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Baarts, geen zorgen: ik zie dat je de apparatuur netjes op tijd retour hebt gestuurd naar ons, maar dat het DHL niet is gelukt om het pakket bij ons te bezorgen. Ik heb daarom de retourmelding bij ons afgemeld, zodat jij hier geen boete voor zult ontvangen. In sommige gevallen is de melding al wel doorgezet en komt het bedrag op jouw factuur te staan. Als dit het geval is, laat het me dan gelijk weten zodat ik dit voor je kan vergoeden! 

Beste Odido,

 

Ik krijg melding dat ik een boete krijg omdat ik de apparatuur niet retour heb gestuurd. Dit heb ik wel degelijk gedaan. DHL heeft dit echter nog niet bij jullie bezorgd. Zie de track and trace:

XXXXX

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat. 

 

Ik heb geen zin om 90 euro te betalen voor een fout van DHL/Odido? Kunnen jullie dit oplossen aub. 

Dank!

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @rick l, ik heb gelijk met je mee zitten kijken ik zie geen boete bij je 4G voor Thuis abonnement terug. Kun je me iets meer vertellen hierover? Wel zie ik dat je de apparatuur terug hebt gestuurd en dat deze bij ons is verwerkt op 23/11/23 en dat je abonnement is stopgezet op 07/12/23. Op je factuur van december 2023 zie ik dat er een herberkening is gemaakt van de te veel betaalde kosten van € 31,45 voor de periode 07/12/23 t/m 31/12/23. Dit bedrag is in mindering gebracht op je verzamelfactuur met je mobiele abonnement. De factuur voor je mobiele abonnement eindigend op ****808 was € 51,10, maar omdat je nog een bedrag van ons terugkreeg voor je 4G voor Thuis abonnement, is op deze verzamelfactuur het bedrag in mindering gebracht, waardoor de factuur dus uitkomt op € 19,65.

Begrijp ik het goed dat je gebruik hebt gemaakt van de 14 dagen bedenktijd? Stuur me even een privébericht met je 097-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik dit tot de bodem voor je uitzoeken! 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @rick l, ik zie dat het in jouw geval gaat om een 4G voor Thuis abonnement, wat bij de mobiele afdeling hoort. Ik kan dit zelf niet voor je inzien, maar ik wil graag @Pharwin van Odido of @Marciano van Odido vragen of ze je hierbij kunnen helpen! 

Reputatie 1

Hoi ik heb nog steeds de boete betaald en nog niks terug. Zouden jullie aub nog eens willen kijken want het duurt wel heel lang nu 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @G. van Ewijk, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je de apparatuur netjes naar ons retour gestuurd hebt. Het lijkt alleen niet helemaal lekker te lopen bij DHL, waardoor het pakket nog niet is aangekomen bij ons. Ik heb daarom het pakket als verloren gemeld in ons systeem, waardoor er geen boete voor jou in rekening gebracht gaat worden. Mocht je hier toch nog een factuur van krijgen, laat het me dan gelijk weten zodat ik dit recht kan zetten voor je! 

Goedenavond,

Ik krijg zojuist wederom een herinnering omdat men de apparatuur nog niet retour heeft ontvangen. Hierin eveneens de stelling dat er kosten in rekening gebracht gaan worden á €70.

Ik heb, conform verzoek, op 15/12/2023 de doos (stukje nostalgie, de originele, roze T-mobile Thuis doos) met daarin de Zyxel T-50 router, de Zyxel WAP6807 en alle toebehoren (adapters, kabels, etc.) afgeleverd bij het DHL punt en heb hier ook een afleverbewijs van ontvangen (zowel fysiek alsook per mail).

Deze is volgens de Track & Trace op 20/12/2023 door DHL retour verzonden naar de verzender:

...

Kunnen jullie nagaan hoe het ervoor staat en voorkomen dat er extra kosten in rekening gebracht gaan worden?

Met vriendelijke groet,

Glenn

Ondertussen ook even het afleverbewijs erbij gezocht voor de volledigheid:

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Glenn

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Fdorst, bedankt voor het meesturen van je verzendbewijs. Hierdoor heb ik meteen kunnen checken of het de juiste zending is. Het pakktje is onderweg naar ons! De e-mail heb je ontvangen omdat de retour van het modem op 04-12 aangemaakt is in ons systeem. Na 30 dagen ontvang je deze e-mail als een herinnering. Daarna heb je nog 30 dagen de tijd voordat de boete wordt gestuurd. Ik ga er vanuit dat het goed zal komen! 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Fdorst Post even je aflever bonnetje hier.De moderators kunnen dan sneller zoeken.

 

Hoi ik kreeg net een mailtje dat de router nog niet ontvangen is en dat jullie 75 euro boete gaan rekenen

Ik heb de router 26 dec verstuurt en en ik ingelogd bij dhl en zie dat het pakket in schiphol-rijk ligt

Hoe zit het nou?

 

Mvg f dorst

Reageer