Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 404 reacties
  • 99899 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

404 reacties

Reputatie 2

Hi @Peter71, geen zorgen, dat gaan we regelen! Ik zie dat het pakketje nooit daadwerkelijk door ons geregistreerd is maar ik ga het handmatig afmelden. Je ontvangt dan een e-mail bevestiging dat we het pakketje wél ontvangen hebben (deze wordt automatisch verstuurd), dus zodra je deze e-mail ziet weet je dat het gelukt is. Excuses voor het ongemak!

Dank je Brian, zag de mail al inderdaad. Fijn dat het is afgehandeld 👍.

Reputatie 2

@dluf Je hebt inderdaad een onterechte waarschuwende e-mail ontvangen ten aanzien van het modem. Nogmaals: bij ons is je modem retour gemeld op 7 januari jl. Dit houdt in dat ik de onterechte boete die uitgegeven kan worden kwijtscheld. Dit is al in werking gezet tijdens ons vorige contact. Wellicht had ik daar wat specifieker over kunnen uitweiden, sorry voor het ongemak! Om de boel helemaal op zeker te zetten, maak ik een creditering aan die het bedrag te niet doet. Sorry voor deze onterechte e-mail en het feit dat je hiermee onheus bejegend wordt! 


Et voilà!

De perfecte administratie van T-Mobile ( Zie laatste e-mail ontvangen gisteravond).

Hoe moeilijk is het om een retour correct in te voeren in uw administratie?
Als ik een directe incasso-opdracht ontvang in mijn bank, zal ik deze weigeren.
Als ik er later een probleem of kosten mee heb, zal ik T-Mobile aanklagen.

Ik geloof echt niet meer alles wat je kunt zeggen.

 

 

Hello, I’ve sent the modem back to T-Mobile a week ago and according to tracking information it has been received by you on the 23rd of September. However, today I’ve received an email saying that I have not returned the equipment and I will be fined. Could you please check the status of the return?

I guess you can see my klannummer in my profile. Tracking information: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SLFVZ615372957-NL-1117ZZ

Thanks,

Sergey

Thank you, I’ve got confirmation from T-Mobile that my modem was received.

Hoi Piotr,

 

Het is dat ik zo’n slechte opruimer ben, want elk normaal functionerend mens had dat kleine briefje allang weggegooid wanneer ze maanden geleden van Tmobile telefonisch bevestiging kregen dat de zending binnen was. Maarrr hierbij tref je hem...

 

wel hoop ik dat het hele verhaal hiermee is afgerond. Zoals je kunt zien (op dit inmiddels licht vergane verzendbewijs) is alles op 23-11-2019 verzonden. Dat is behoorlijk wat maanden geleden. Tot slot vind ik het wel vreemd dat ik nooit eerder bericht hebt gehad dat de creditering niet kon worden geaccordeerd ivm het ontbreken van het verzendbewijs. Maar daar kun jij niks aan doen. 

 

Dankjewel en een fijne avond gewenst  

 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @rschu68, er was inderdaad sprake van dezelfde fout bij jouw retour zending, sorry voor het ongemak en de onterechte waarschuwing!

Dit is inmiddels rechtgezet, de desbetreffende TV Box is afgemeld en nu officieel te boek als zijnde retour. Mocht je toch nog in een later stadium mails met waarschuwingen of aankondigingen toegestuurd krijgen, negeer deze dan volledig alsjeblieft. Dat zal dan komen doordat de uitgaande mails de afmelding gekruist hebben - deze zouden dan eerder zijn aangemaakt dan het systeem herkent wanneer de box geretourneerd is, zeg maar.

Nogmaals sorry en thanks voor het terugsturen van de apparatuur!

Reputatie 7
Badge +20

@LiWANG

I saw that T-Mobile received the package on the 19th of November, it could take up to a few working days for your returned box to be processed. A moderator should reply here soon and sort everything if there's still an issue 👍

Reputatie 7
Badge +2

Hi @HGDrenth, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik heb zojuist alles aangemeld in mijn systeem. De e-mail kan je negeren. Ik wens je nog een fijne dag!

Reputatie 3
Badge

Hoi @LazeWoterz, Ik zie inderdaad dat het al is aangekomen! Ik heb dit meteen in orde gemaakt. Mocht je nog herinneringen of emails krijgen dan kan je dit negeren. Het komt nu helemaal goed, met de track & trace code! 😊 Groetjes, Ishana

Hallo @Mark den Elzen 

Heb je je profielgegevens bijgewerkt met je klantnummer? Zo kunnen de moderators meteen aan de slag.

Gedaan bij deze

Reputatie 1

@Boris kun je mij er ook verder mee helpen? Ik heb exact hetzelfde probleem als @pingma. Ik wil graag mijn tv box retourneren.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @RoGEK 

Heb je het verzendbewijs nog?

Eventueel kan je ook via Twitter of Facebook een bericht achterlaten in een privé chat en daar kan je dan ook meteen het verzendbewijs uploaden.

Als je eerst een bot spreekt zeg dan ik wil een medewerker spreken. Daarna kun je een bericht achterlaten voor een medewerker

Hier kan je natuurlijk ook wachten maar het zal lastig worden als je het verzendbewijs moet uploaden of je geeft de track & trace code op verzoek.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Joriannn91,

Geen zorgen! Ook zonder het 3s label en retournummer zal met bovenstaande stappen het pakketje goed landen. Aan de hand van de productcode wordt in ons distributiecentrum de terugzending herkend en zodanig als retour gezien. Het pakketje komt hoe dan ook terecht! 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Mord 

In de periode dat jij de apparatuur terug stuurt tot wanneer je bericht krijgt dat alles ontvangen is kun je herinneringen ontvangen die je dan kan negeren.

Je kreeg een brief aangetekend op 30 october en een bevestiging dat alles ontvangen is op 2 november. Volgens mij is er niet zoveel aan de hand maar bewaar het verzendbewijs voor de zekerheid voor het geval dat de boete toch nog wordt afgeschreven.

Hi @kostas_and_senni Thank you for the screenshot, I've been able to find the status page. This message has to do with the way we completed the order in June and isn't correct. As Jason said everything is in order and you will not receive any fine! :slight_smile:

Hi Brian, 

Thank you for your quick response again. That's alright then.

Cheers... 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @LiWANG, I'm so happy to see that @Waqqas reassured you! I can give an extra assurance, because I see that the equipment arrived at our distribution centre yesterday. You also received a confirmation email about this, yay. So nothing to worry about, but really great that you kept the shipping receipt. Please let me know if you have any further questions as well and enjoy the rest of your day! 😁

Reputatie 1

Hey @Jason @Waqqas 

Hier een foto van het verzendbewijsje en van wat postnl ervan weet.

Vriendelijke groet,

Pieter

 

Reputatie 1

Hoi Lisa, bedankt voor je snelle reactie en de oplossing, ik hoop dat het goed komt en daar twijfel ik nu niet meer aan. Nogmaals bedankt.

 

Ik ga ervanuit dat ik een mail krijg ter bevestiging hiervan. 

Reputatie 1

Beste @Waqqas 

 

het is 7 juli al gearriveerd, dus vandaag precies 2 weken geleden 

heb alle gegevens in de doos toegevoegd incl ref nr etc


nog even wachten denk ik dan??

 

groetjes B

Reputatie 7
Badge +20

De moderators zijn er morgen weer en zullen dan voor je kijken 👍🏼

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @GCH,

Slim dat je aan de bel trekt, dat ga ik zeker voor je regelen! Dat is een een flinke vertraging bij PostNL zeg. De uiterlijke binnenkomst datum is nu eind juni, waardoor je pakket meer dan een maand de tijd heeft om alsnog binnen te komen. Ik had heel graag ook de herinneringsmails voor je stopgezet, alleen heb ik hier geen mogelijkheid toe. Geen zorgen, je kan de dreigmails met een gerust hart weggooien, dit komt helemaal goed.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren! 😃

Reputatie 1

Bedankt @Jason ! 
 

fijne dag 👋🏾 

Reputatie 7
Badge +2

Hallo @Cstone ,

Wat vervelend dat je die mail hebt ontvangen. Dit is een probleem wat nog niet helemaal is opgelost. Maar geen zorgen!! Je hebt het verzendbewijs meegezonden. Nu kan een moderator dit oppakken en in je klantdossier zetten. Als het goed is kun je deze mails als niet verzonden beschouwen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Petroz86 

Heb je wel je klantgegevens ergens opgeschreven?

Houd er rekening mee dat het retourproces 2 tot 3 weken kan duren, herinneringen die je in de tussentijd ontvangt kan je dan negeren.

Bewaar het verzendbewijs goed, het bewijs kan nodig zijn als er iets niet goed gaat.

 

Reputatie 1

Hoi @Petroz86, top dat je het aankaart in dit topic. Ik ga er meteen mee aan de slag!

Zou je het verzendlabel in een nieuw bericht in dit topic kunnen plaatsen, alsjeblieft - uiteraard graag met eventuele privacygevoelige persoonsgegevens zwartgemaakt? Er is nog geen retourpakket bij ons aangemeld, dit zal te maken hebben met de langere verwerkingstijden bij onze distributie en PostNL. Dat is niet bedoeld om met het spreekwoordelijke vingertje te wijzen en ons niet de vertraging aan te rekenen, maar meer bedoeld als uitlegverschaffing. Zodra ik een verzendbewijs heb ontvangen, kan ik het meteen op € 0,00 zetten en dan zal de boete niet opgelegd worden. Eventuele aankomende waarschuwingen en e-mails met betrekking tot het retourneren, kun je volledig negeren en zijn geautomatiseerd. Deze e-mails kan ik jammer genoeg niet uitschakelen, sorry voor de overlast!

Hoi Jason, 

dank u wel voor uw reactie, dat stelt me al meer gerust.

Hieronder het verzendbewijs:

In afwachting van uw reactie en met vriendelijke groet,
Peter Rozendaal

Reputatie 7
Badge +2

Hallo @kaljee80 ,

Zoals je in de beschrijving al kan lezen. T Mobile stuurt geen retourdoos op. Je mag zelf een doos (bijvoorbeeld een schoenendoos) gebruiken.

Ook kan je eventueel bij een supermarkt kijken of ze een lege doos voor je hebben.

Reageer