Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 120272 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @brod 

Je kan het adres gewoon op de doos schrijven en afgeven, een antwoordnummer is gratis en daar hoef je verder niks voor te betalen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @rencevio,

Smart that you provided a lot of detailed information! Yes, it certainly means that the package has been delivered at our distribution center. Please be aware that it could take a few days before the package is processed, especially because it was delivered Saturday in the late evening. As soon as the package has been processed, you will get a confirmation email from us. 

Thanks for returning the hardware! :)

Reputatie 1

Hi @josephj, thank you for sending us the proof of shipment! I've added it to your customer profile. The Track & Trace code implies that your return package will be delivered by tomorrow, that means you won't be charged with a fine. Thanks again and stay safe!

Hoi @Donnyvb, bedankt voor je verzendbewijs! Ik heb de TV Box meteen afgemeld, je zult nu geen boete ontvangen. Eventuele extra e-mails met waarschuwingen kun je volledig negeren. Sorry voor het ongemak!

many thanks Jason. I appreciate your help.

 

cheers,

Joseph

Reputatie 4
Badge

Hoi @Hurkie,

 

Sorry voor de verlate reactie! 

 

Je hoeft je geen zorgen te maken, ik heb alles hier voor je nagekeken en alle apparatuur is goed binnengekomen. Ik vermoed dat het binnenkomen van de apparatuur en de mail elkaar net hebben gekruist, sorry voor de verwarring. Alles is hier in ieder geval in orde en je mag de mail als niet verzonden beschouwen. Laat je het even weten als je nog andere vragen hebt?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @allesindesoep, goed dat je mij op de hoogte brengt en geen zorgen, dit komt helemaal goed! Ik zie dat DHL inmiddels aan ons kenbaar heeft gemaakt dat het pakket op dinsdag 11 april binnenkomt. Ik ga er voor je voor zorgen dat het pakket nog enkele weken heeft om verwerkt te worden. Mocht je in de tussentijd nog een herinneringsmail van ons dan kan je deze als niet-verzonden beschouwen.

Ik wil je nog hartelijk bedanken voor het retourneren en ik ga dit voor je rechtzetten! 😃

Reputatie 2

Hoi @Shebje, ik schaar me volledig achter jouw standpunt en ben het met je eens. Zonder een bewijs van verzending wordt het echter lastig te bewijzen dat je het geretourneerd hebt, zeker omdat er aan onze kant geen melding gemaakt is van retourneren.

Wat ik ga doen, is een specialist bellen en om hulp vragen. Er is misschien nog één mogelijkheid om na te gaan of het pakket binnengekomen is. Sorry voor al het gewacht, maar ik breng het liefst goed nieuws!

UPDATE: ik heb gesproken met onze huisspecialist en zij heeft via de distributie en een achterliggend systeem gezocht, maar er is nog niets retour gemeld. Ik ga weer verder alles doorspitten, zodra ik een nieuwe update heb, hoor je direct van me. Beloofd!

Tot nu toe bedankt voor alle moeite zover. Ik ga er vanuit dat alles goedkomt. 

Reputatie 7

Hey @dluf,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je oude modem netjes retour is gekomen, bedankt! Het komt regelmatig voor dat ons systeem dit pas later verwerkt. Mocht je om de één of andere reden alsnog een boete ontvangen wegens het niet retourneren, dan hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Geef ons een seintje en we herstellen dit zo snel mogelijk voor je!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @MOosterbaan, bedankt voor het verzendbewijs! Deze heb ik meteen toegevoegd aan jouw klantprofiel zodat we die te allen tijde inzichtelijk hebben. De Track & Trace code geeft aan dat het pakket op 8 december aangekomen is bij de distributie. Het kan nog maximaal vier werkdagen duren voordat het pakket retour gemeld is bij ons. Ik houd je situatie in de gaten en zal indien nodig de apparatuur afmelden. Er zal geen boete komen.

Hi @josephj, you're welcome, no problem at all! 

Reputatie 7
Badge +16

@dluf Je hebt inderdaad een onterechte waarschuwende e-mail ontvangen ten aanzien van het modem. Nogmaals: bij ons is je modem retour gemeld op 7 januari jl. Dit houdt in dat ik de onterechte boete die uitgegeven kan worden kwijtscheld. Dit is al in werking gezet tijdens ons vorige contact. Wellicht had ik daar wat specifieker over kunnen uitweiden, sorry voor het ongemak! Om de boel helemaal op zeker te zetten, maak ik een creditering aan die het bedrag te niet doet. Sorry voor deze onterechte e-mail en het feit dat je hiermee onheus bejegend wordt! 

Reputatie 7

Hi @Peter71, geen zorgen, dat gaan we regelen! Ik zie dat het pakketje nooit daadwerkelijk door ons geregistreerd is maar ik ga het handmatig afmelden. Je ontvangt dan een e-mail bevestiging dat we het pakketje wél ontvangen hebben (deze wordt automatisch verstuurd), dus zodra je deze e-mail ziet weet je dat het gelukt is. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 2

Hi @Peter71, geen zorgen, dat gaan we regelen! Ik zie dat het pakketje nooit daadwerkelijk door ons geregistreerd is maar ik ga het handmatig afmelden. Je ontvangt dan een e-mail bevestiging dat we het pakketje wél ontvangen hebben (deze wordt automatisch verstuurd), dus zodra je deze e-mail ziet weet je dat het gelukt is. Excuses voor het ongemak!

Dank je Brian, zag de mail al inderdaad. Fijn dat het is afgehandeld 👍.

Reputatie 2

@dluf Je hebt inderdaad een onterechte waarschuwende e-mail ontvangen ten aanzien van het modem. Nogmaals: bij ons is je modem retour gemeld op 7 januari jl. Dit houdt in dat ik de onterechte boete die uitgegeven kan worden kwijtscheld. Dit is al in werking gezet tijdens ons vorige contact. Wellicht had ik daar wat specifieker over kunnen uitweiden, sorry voor het ongemak! Om de boel helemaal op zeker te zetten, maak ik een creditering aan die het bedrag te niet doet. Sorry voor deze onterechte e-mail en het feit dat je hiermee onheus bejegend wordt! 


Et voilà!

De perfecte administratie van T-Mobile ( Zie laatste e-mail ontvangen gisteravond).

Hoe moeilijk is het om een retour correct in te voeren in uw administratie?
Als ik een directe incasso-opdracht ontvang in mijn bank, zal ik deze weigeren.
Als ik er later een probleem of kosten mee heb, zal ik T-Mobile aanklagen.

Ik geloof echt niet meer alles wat je kunt zeggen.

 

 

Hello, I’ve sent the modem back to T-Mobile a week ago and according to tracking information it has been received by you on the 23rd of September. However, today I’ve received an email saying that I have not returned the equipment and I will be fined. Could you please check the status of the return?

I guess you can see my klannummer in my profile. Tracking information: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SLFVZ615372957-NL-1117ZZ

Thanks,

Sergey

Thank you, I’ve got confirmation from T-Mobile that my modem was received.

Reputatie 5
Badge +3

Hi @samux9292, I immediately put in a refund for you. This will be settled with your next invoice. You have also received a confirmation by e-mail and you can always check it on My T-Mobile. Have a nice weekend! 😊 Greetings, Ishana

Hoi Piotr,

 

Het is dat ik zo’n slechte opruimer ben, want elk normaal functionerend mens had dat kleine briefje allang weggegooid wanneer ze maanden geleden van Tmobile telefonisch bevestiging kregen dat de zending binnen was. Maarrr hierbij tref je hem...

 

wel hoop ik dat het hele verhaal hiermee is afgerond. Zoals je kunt zien (op dit inmiddels licht vergane verzendbewijs) is alles op 23-11-2019 verzonden. Dat is behoorlijk wat maanden geleden. Tot slot vind ik het wel vreemd dat ik nooit eerder bericht hebt gehad dat de creditering niet kon worden geaccordeerd ivm het ontbreken van het verzendbewijs. Maar daar kun jij niks aan doen. 

 

Dankjewel en een fijne avond gewenst  

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rschu68, er was inderdaad sprake van dezelfde fout bij jouw retour zending, sorry voor het ongemak en de onterechte waarschuwing!

Dit is inmiddels rechtgezet, de desbetreffende TV Box is afgemeld en nu officieel te boek als zijnde retour. Mocht je toch nog in een later stadium mails met waarschuwingen of aankondigingen toegestuurd krijgen, negeer deze dan volledig alsjeblieft. Dat zal dan komen doordat de uitgaande mails de afmelding gekruist hebben - deze zouden dan eerder zijn aangemaakt dan het systeem herkent wanneer de box geretourneerd is, zeg maar.

Nogmaals sorry en thanks voor het terugsturen van de apparatuur!

Reputatie 7
Badge +15

@LiWANG

I saw that T-Mobile received the package on the 19th of November, it could take up to a few working days for your returned box to be processed. A moderator should reply here soon and sort everything if there's still an issue 👍

Reputatie 7
Badge +9

Hi @HGDrenth, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik heb zojuist alles aangemeld in mijn systeem. De e-mail kan je negeren. Ik wens je nog een fijne dag!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @LazeWoterz, Ik zie inderdaad dat het al is aangekomen! Ik heb dit meteen in orde gemaakt. Mocht je nog herinneringen of emails krijgen dan kan je dit negeren. Het komt nu helemaal goed, met de track & trace code! 😊 Groetjes, Ishana

Mogguh,

 

Toch maar eens even gekeken of het pakket met de retour-apparatuur al bij ODIDO is. Zo te zien gaat het bij DHL ook niet helemaal lekker. Geef het af bij een punt van DHL en zeg dat het naar ODIDO moet en alles komt goed. Ja, ja, nou als ik het onderstaande lees dan gaat het lekker……Al 2x onjuist gesorteerd en ingepland in de rit van de bezorger. Dat zal helpen om die CO2 afdruk naar beneden te halen!!!! Nou zal het ook niet meehelpen dat het kersemus is. Ik snap nu wel waarom veel mensen dus een bericht krijgen over een boete. Mocht ik die krijgen dan gooi ik die wel in het grote grijze archief.

Oh ja, onderin beginnen met lezen.

Sorteren

Retour verzonden naar verzender

22 dec 08:12

Onjuist gesorteerd, vertraagd door opnieuw sorteren

21 dec 08:10

Afhaalopdracht gescand door de bezorger

21 dec 07:21

Afhalen ingepland in de rit van de bezorger

21 dec 06:18

Gegevens voor ophalen zijn ontvangen door DHL Parcel

20 dec 23:21

Verwerkt in het sorteercentrum

20 dec 23:12

Klaar voor versturen naar het sorteercentrum

19 dec 19:55

Al retour gestuurd naar de verzender

19 dec 10:47

Afhalen ingepland in de rit van de bezorger

19 dec 07:25

Afhaalopdracht gescand door de bezorger

19 dec 07:25

Onjuist gesorteerd, vertraagd door opnieuw sorteren

19 dec 06:55

Afhaalopdracht gescand door de bezorger

19 dec 06:55

Afhalen ingepland in de rit van de bezorger

19 dec 05:41

Gegevens voor ophalen zijn ontvangen door DHL Parcel

18 dec 22:41

Verwerkt in het sorteercentrum

18 dec 22:30

Klaar voor versturen naar het sorteercentrum

16 dec 18:31

Afgehaald bij DHL ServicePoint door de bezorger

16 dec 15:26

Afgegeven bij DHL ServicePoint

15 dec 15:53

Hallo @Mark den Elzen 

Heb je je profielgegevens bijgewerkt met je klantnummer? Zo kunnen de moderators meteen aan de slag.

Gedaan bij deze

Reputatie 1

@Boris kun je mij er ook verder mee helpen? Ik heb exact hetzelfde probleem als @pingma. Ik wil graag mijn tv box retourneren.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RoGEK 

Heb je het verzendbewijs nog?

Eventueel kan je ook via Twitter of Facebook een bericht achterlaten in een privé chat en daar kan je dan ook meteen het verzendbewijs uploaden.

Als je eerst een bot spreekt zeg dan ik wil een medewerker spreken. Daarna kun je een bericht achterlaten voor een medewerker

Hier kan je natuurlijk ook wachten maar het zal lastig worden als je het verzendbewijs moet uploaden of je geeft de track & trace code op verzoek.

Reputatie 7

Hi @Joriannn91,

Geen zorgen! Ook zonder het 3s label en retournummer zal met bovenstaande stappen het pakketje goed landen. Aan de hand van de productcode wordt in ons distributiecentrum de terugzending herkend en zodanig als retour gezien. Het pakketje komt hoe dan ook terecht! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mord 

In de periode dat jij de apparatuur terug stuurt tot wanneer je bericht krijgt dat alles ontvangen is kun je herinneringen ontvangen die je dan kan negeren.

Je kreeg een brief aangetekend op 30 october en een bevestiging dat alles ontvangen is op 2 november. Volgens mij is er niet zoveel aan de hand maar bewaar het verzendbewijs voor de zekerheid voor het geval dat de boete toch nog wordt afgeschreven.

Reageer