Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 120265 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Hi @kostas_and_senni Thank you for the screenshot, I've been able to find the status page. This message has to do with the way we completed the order in June and isn't correct. As Jason said everything is in order and you will not receive any fine! :slight_smile:

Hi Brian, 

Thank you for your quick response again. That's alright then.

Cheers... 

Reputatie 7

Hi @LiWANG, I'm so happy to see that @Waqqas reassured you! I can give an extra assurance, because I see that the equipment arrived at our distribution centre yesterday. You also received a confirmation email about this, yay. So nothing to worry about, but really great that you kept the shipping receipt. Please let me know if you have any further questions as well and enjoy the rest of your day! 😁

Reputatie 1

@Cal van Odido Dank voor de terugkoppeling. Ik zie alleen niet dat je de deadline hebt aangepast. Ik zie (nog steeds) dat de apparatuur binnen 20 dagen bij Odido moet zijn… Bij de vorige retourzending was het ook al geen feest met jullie vervoerder DHL. Maar goed, ik hoop dat we elkaar niet meer nodig hebben. Fijne jaarwisseling ook!

Hallo @Cal van Odido ,

Hoi @OpaGod, wat een rit van DHL inderdaad zeg, wellicht is het handiger als je de apparatuur de volgende keer zelf bij ons komt afleveren. 😂😜

Dat vind ik een goed idee maar dan moeten jullie voor de koffie zorgen. Melk en suiker erin en het koekie ernaast. 😁

Ik wens iedereen een heel fijne jaarwisseling en een gezond 2024.

⛄✨🍾💥⛄✨🍾💥⛄✨🍾💥⛄✨🍾💥⛄✨🍾💥⛄✨🍾💥⛄✨🍾💥⛄✨🍾💥

Reputatie 1

Hey @Jason @Waqqas 

Hier een foto van het verzendbewijsje en van wat postnl ervan weet.

Vriendelijke groet,

Pieter

 

Reputatie 6
Badge +6

@Cal van Odido dank voor het doorsturen! 

 

@rick l, ik heb dit gelijk voor je uitgezocht! Ik zie dat het om een verzamelfactuur gaat, waarop de kosten voor je 4G voor Thuis abonnement en je mobiele abonnement vermeld staan. Als je kijkt naar de factuurspecificaties eindigend op ***918 kan je zien dat er kosten in rekening zijn gebracht voor je telefoonnummer eindigend op ***808 en ook voor je 4G voor Thuis abonnement. De kosten voor je 4G voor Thuis abonnement ga ik uiteraard voor je vergoeden, aangezien je de apparatuur binnen 14 dagen naar ons hebt teruggestuurd. Als ik de kosten min de korting en het Klantvoordeel bereken, kom ik uit op een bedrag van € 45,33. 

Als je mij hierop akkoord kunt geven, maak ik het gelijk voor je in orde. Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes, 

Pharwin

Reputatie 1

Hoi Lisa, bedankt voor je snelle reactie en de oplossing, ik hoop dat het goed komt en daar twijfel ik nu niet meer aan. Nogmaals bedankt.

 

Ik ga ervanuit dat ik een mail krijg ter bevestiging hiervan. 

Reputatie 1

Beste @Waqqas 

 

het is 7 juli al gearriveerd, dus vandaag precies 2 weken geleden 

heb alle gegevens in de doos toegevoegd incl ref nr etc


nog even wachten denk ik dan??

 

groetjes B

Reputatie 7
Badge +15

De moderators zijn er morgen weer en zullen dan voor je kijken 👍🏼

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @GCH,

Slim dat je aan de bel trekt, dat ga ik zeker voor je regelen! Dat is een een flinke vertraging bij PostNL zeg. De uiterlijke binnenkomst datum is nu eind juni, waardoor je pakket meer dan een maand de tijd heeft om alsnog binnen te komen. Ik had heel graag ook de herinneringsmails voor je stopgezet, alleen heb ik hier geen mogelijkheid toe. Geen zorgen, je kan de dreigmails met een gerust hart weggooien, dit komt helemaal goed.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren! 😃

Reputatie 1

Bedankt @Jason ! 
 

fijne dag 👋🏾 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Cstone ,

Wat vervelend dat je die mail hebt ontvangen. Dit is een probleem wat nog niet helemaal is opgelost. Maar geen zorgen!! Je hebt het verzendbewijs meegezonden. Nu kan een moderator dit oppakken en in je klantdossier zetten. Als het goed is kun je deze mails als niet verzonden beschouwen. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Petroz86 

Heb je wel je klantgegevens ergens opgeschreven?

Houd er rekening mee dat het retourproces 2 tot 3 weken kan duren, herinneringen die je in de tussentijd ontvangt kan je dan negeren.

Bewaar het verzendbewijs goed, het bewijs kan nodig zijn als er iets niet goed gaat.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Makadocias 

Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar T-Mobile Thuis. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @dku2022, dit ziet er inderdaad niet helemaal lekker uit bij DHL.

Je kan altijd een belletje plegen hierover met DHL, ook ik zie inderdaad dat het vertraagd is door het sorteerproces. Hopelijk gaat dit als nog goed. Zo niet, trek dan opnieuw aan de bel, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen! 

Reputatie 1

Super! Nu heb ik wel de QR code! Bedankt!

Reputatie 1

Hey @rick l, oei dat is niet heel fijn! Allereerst heel veel beterschap. Je raad het nooit, ik zit midden in de verbouwing van mijn huis en dit is mijn aannemer ook overkomen!😅 Heb je toevallig het verzendbewijsje nog? Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken, dit is de eerste herinnering die we uitsturen omtrent de boete. Hierna heb je nog 30 dagen de tijd om het apparatuur geretourneerd te hebben. Ik ga er vanuit dat het goed komt, mocht je toch nog een melding ontvangen? Laat het dan gerust weten, dan ga ik kijken waar het misgaat.

 

P.s. Ik denk dat de collega's van logistiek erg blij zijn met de vondst van een chocolade letter!😁

 

Hey @amstelbaco, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je bij je eerste bestelling bij ons een wifipunt (WAP6807) hebt bijbesteld. Deze heb je op 20-08-2022 in ontvangst genomen en zou nog ergens bij je thuis moeten liggen. We hebben namelijk alleen de TV Box ontvangen en deze is goed verwerkt. 

 

 

Hoi Tommie, dank voor je reactie. Het verzendbewijs heb ik van zowel de 4g buitenrouter (3SKABA142349350) als van de wifi-versterker (JVGLOTC0061825552). Fijn dat de 4g dus nog op tijd is. Kunnen jullie mij tegemoetkomen wat betreft de wifi-versterker? Zou top zijn! Chocoladeletter is toegevoegd, het is immers pakjesavond straks.

 

Groet! 

 

Rick 

Reputatie 1

Hoi @Petroz86, top dat je het aankaart in dit topic. Ik ga er meteen mee aan de slag!

Zou je het verzendlabel in een nieuw bericht in dit topic kunnen plaatsen, alsjeblieft - uiteraard graag met eventuele privacygevoelige persoonsgegevens zwartgemaakt? Er is nog geen retourpakket bij ons aangemeld, dit zal te maken hebben met de langere verwerkingstijden bij onze distributie en PostNL. Dat is niet bedoeld om met het spreekwoordelijke vingertje te wijzen en ons niet de vertraging aan te rekenen, maar meer bedoeld als uitlegverschaffing. Zodra ik een verzendbewijs heb ontvangen, kan ik het meteen op € 0,00 zetten en dan zal de boete niet opgelegd worden. Eventuele aankomende waarschuwingen en e-mails met betrekking tot het retourneren, kun je volledig negeren en zijn geautomatiseerd. Deze e-mails kan ik jammer genoeg niet uitschakelen, sorry voor de overlast!

Hoi Jason, 

dank u wel voor uw reactie, dat stelt me al meer gerust.

Hieronder het verzendbewijs:

In afwachting van uw reactie en met vriendelijke groet,
Peter Rozendaal

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @kaljee80 ,

Zoals je in de beschrijving al kan lezen. T Mobile stuurt geen retourdoos op. Je mag zelf een doos (bijvoorbeeld een schoenendoos) gebruiken.

Ook kan je eventueel bij een supermarkt kijken of ze een lege doos voor je hebben.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @PG79, jouw retourpakket is op 22 juni op de post gegaan en vervolgens twee dagen later op 24 juni bij de distributie aangekomen, dat is mooi. Nu hanteren onze partners (PostNL en distributie) altijd een verwerkingstijd van minstens zes werkdagen op retourpakketten. Indien het pakketje daarom op vrijdag 1 juli aanstaande nog niet retour gemeld is, zullen wij de TV Box los afmelden. Laat vrijdag eventjes een berichtje achter in dit topic, dan pakken wij het verder op voor je! 😄👍

Reputatie 1

Dank Jason! Ik stuur vrijdag even een berichtje. 

Reputatie 7
Badge +16

@PG79 Geen dank, graag gedaan! Top dat je gelijk het verzendbewijs meestuurde, dat helpt enorm straks - indien het toch nog niet retour gemeld wordt. Geen zorgen, wat er ook gebeurt: wij zullen ervoor zorgen dat je geen boete/onterechte waarschuwingen ontvangt en kunnen de apparatuur altijd nog afmelden, mocht het zover komen. Tot vrijdag! 🙋‍♂️

Reputatie 7
Badge +8

@Rafieq Ik heb het gelijk voor je gecheckt. Zo te zien blijft jouw retour hangen bij de bezorger. Het pakket is afgehaald bij het DHL ServicePoint door de bezorger maar is nog niet bezorgd in ons distributiecenter. Ik ga het pakket dan ook handmatig voor je afmelden zodat je geen boete ontvangt. Mocht deze onverhoopt alsnog op de rekening komen, laat het ons hier gerust weten, dan gaan we dit vergoeden. Wel zo netjes natuurlijk gezien jij het pakket hebt afgegeven. Mocht je verder geen andere vragen hierover hebben, dan wens ik je alvast een heel mooi weekend toe!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bmw1, klasse dat je het verzendbewijs alsnog gevonden hebt en gelijk meestuurt! Ik heb het bewijs inclusief de vergoeding samengevoegd en direct in het systeem verwerkt. 

Je zult het afkoopbedrag dat al afgeschreven is, à € 125,00, teruggestort krijgen over 32 dagen. Het verwerken van de terugbetaling zal dan nog één tot drie werkdagen in beslag nemen - dit heeft te maken met de onderlinge verwerkingstijd tussen banken. 

Sorry voor het ongemak en dat je hierdoor wat langer wacht op een terugbetaling!

Hoi @rlambert, met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen contract bij Thuis vinden. Graag check ik voor je wat de status is van de retourzending! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfer van jouw IBAN in een privébericht ontvangen? Dan check ik meteen hoe ik je ga helpen! 😉

Hoi @KamHui, ik ben op onderzoek uit, je hoort spoedig meer van! Er komt een update aan, dat beloof ik! UPDATE: jouw verzendbewijs dat op 11 juni jongstleden meegestuurd is met de e-mail die je stuurde, geeft aan dat het gewicht overeenkomt met het verwachte gewicht van een retourzending waar twee TV Boxen en één modem in zitten. Bedankt voor je enorme geduld en medewerking en tegelijkertijd uitvoerig sorry voor hoe het gelopen is. Ik ga de boete direct compenseren zodat er geen bedrag betaald hoeft te worden. Eventuele buitengerechtelijke incassokosten en aanmaningen, kun je negeren, die herstellen we vanuit ons systeem!

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Gerries ,

dit is niet zoals het hoort te gaan, het komt helaas nog wel eens voor.
Zou je een foto van het verzendbewijs hier willen plaatsen?
Dan kan een moderator gelijk voor je kijken en eventueel de rekening crediteren.

Je kan de foto toevoegen door deze via deze manier (zie pijltje) toe te voegen

Reageer