Info

Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

• 22 February 2018
  • 362 reacties
  • 85646 Bekeken

Toon eerste reactie

362 reacties

Hallo, deze maandag stop ik mijn tv-abonnement, dus ik ga de TVbox retouren. Dinsdag kreeg ik email "Bevestiging van je apparatuur (deel)opzegging".
1. "Download het retourlabel via deze link". Maar die link werkt niet: "404! Deze pagina is er niet"!
2. "Lukt het niet om het retourlabel te downloaden? Ga dan met je 3S-code () naar het postkantoor en laat het daar printen". Maar nergens kan ik deze 3S-code vinden.
3."Je kunt ook naar My T-Mobile Thuis, daar vind je instructies als het niet lukt met het retourlabel". In mijn bestelling/Open bestelling staat  "TV-abonnement opgezegd". Maar ik kan geen retourlabel of 3s-code vinden, alleen "Zet het retournummer dat je van ons per e-mail hebt ontvangen op de buitenkant van de doos". Maar ik heb geen retournummer!
Kan Klantenservice T-Mobile Thuis zo vriendelijk zijn mij nogmaals een correcte e-mail te sturen met een werkbare link naar retourlabel, of 3s code, of retournummer?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pingma,

Goed dat je dit bij ons aankaart! Ik zal je direct per privébericht op de hoogte brengen. Dit komt helemaal goed. Spreek ik je daar verder? Alvast heel erg bedankt! 

@Boris kun je mij er ook verder mee helpen? Ik heb exact hetzelfde probleem als @pingma. Ik wil graag mijn tv box retourneren.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Joriannn91,

Geen zorgen! Ook zonder het 3s label en retournummer zal met bovenstaande stappen het pakketje goed landen. Aan de hand van de productcode wordt in ons distributiecentrum de terugzending herkend en zodanig als retour gezien. Het pakketje komt hoe dan ook terecht! 

Ga je verhuizen en neem je jouw T-Mobile voor thuis diensten mee? Yay! 😃 Of heb je jouw abonnement opgezegd? Nay! 😞  In deze gevallen vragen wij je om (een deel van) de apparatuur terug te sturen. In dit topic lees je precies hoe dit werkt!

Milieu en duurzaamheid staan bij T-Mobile hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! 😉 Per e-mail hebben we je een 3s verzendlabel gestuurd. Print het label uit en plak hem op de doos. Geen printer? Laat het label dan via je mobiele telefoon scannen bij het postkantoor.

Kun je het 3s label niet gebruiken, schrijf dan het adres en het retournummer op de doos. Mist het retournummer? Geen zorgen, ook zonder dit nummer zal het pakketje bij ons arriveren:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Retournummer: “Zie e-mail”

TV Box

Onderstaande TV Box(en) ontvangen we graag terug bij opzegging.

TV Box: Amino Aria 610 of Amino Aria 7X
De Amino Aria 610 en Amino Aria 7X zien er aan de buitenkant hetzelfde uit. 

Andere TV Box(en)van T-Mobile voor thuis
Andere TV Boxen hoef je niet terug te sturen tenzij anders beschreven in de e-mail.

Een TV Box die je niet meer nodig hebt kun je inleveren bij de milieustraat of E-waste inleverpunt.

Mogguh personen,

Ik heb even een vraag. De apparatuur krijg je in bruikleen en moet je retourneren bij opzegging van het abonnement. Nu heb ik mijn TV abonnement opgezegd omdat er toch niets meer op TV is wat de moeite waard is voor €15/maand. Ik krijg nu dus een mail met de vraag om de TV box, afstandsbediening en adapter in te leveren bij een E-waste inleverpunt.
Hoe kan ik dit later bewijzen bij opzegging van het gehele contract, afgezien van het mailtje?

Heeft T-mobile niet veel vertrouwen in zijn uitgeleende apparatuur dat het gerecycled moet worden of is er een andere reden voor?

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @OpaGod, goede vraag! Op het moment dat je je TV abonnement opzegt, wordt de apparatuur uit je abonnement gehaald. De e-mail die je hebt ontvangen is inderdaad de bevestiging dat je deze apparatuur niet hoeft te retourneren maar naar een recyclepunt kunt brengen. De aanname die je doet is niet juist. De apparatuur werkt prima naar behoren. We willen echter graag dat apparatuur nog een lange tijd mee gaat wanneer we het uitleveren, daarom is ervoor gekozen om bepaalde types geen tweede leven meer te gunnen. We sturen bepaalde types niet meer opnieuw uit.

Hoi

Ik ga mijn apparatuur voor tmobile thuis opsturen. Moet ik het zwarte kleine bakje (geen idee hoe het noemt) die je eerst moet aanzetten voor je tv kan kijken ook mee opsturen? Ik begrijp dat de stroomvoorziening van de modem ook mee moet? Verder nog iets?

Reputatie 7
Badge +17

Ja, het modem, je tv decoder en alle voedingen. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi

Ik ga mijn apparatuur voor tmobile thuis opsturen. Moet ik het zwarte kleine bakje (geen idee hoe het noemt) die je eerst moet aanzetten voor je tv kan kijken ook mee opsturen? Ik begrijp dat de stroomvoorziening van de modem ook mee moet? Verder nog iets?

Hoi @sylviev, alvast heel erg bedankt voor het retourneren van de apparatuur! 😄👍 

Zoals @eric al correct vermeldt, ontvangen we graag alle bijbehorende accessoires ook. Hiermee bedoelen we: alle apparatuur in bruikleen + alle kabels, voedingen en dergelijken. 

Reputatie 1

Ik heb vorige week terug gestuurd

1 wifipunt

2 tvboxen

Alle kabels en adapters

Krijg van de week email hebben ontvangen

1 wifi punt

0 tv boxen

En het zat allemaal in een doos

Reputatie 1

Ze hébben het gevonden alles is binnen

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Katenhond, yay - heel fijn om te lezen dat dit mysterie is ontrafeld! Merci voor het delen en top dat het allemaal binnen is gekomen. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker even weten. 

Reageer