Info

Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 362 reacties
  • 85303 Bekeken


Toon eerste reactie

362 reacties

Pakket 9 nov terug gestuurd krijg 17 nov bericht dat pakket niet terug is

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @loemban, ik weet niet of dat voor alle 3S-labels geldt, maar in jouw geval klopt het als een bus! 😄

Ik zie in de track&trace nog niet dat deze op 2 juli bezorgd is, maar wel dat er op 1 juli een update vanuit PostNL kwam met de melding dat de zending wegens drukte vertraagd is. Nu zal het ongetwijfeld zo zijn dat dit inmiddels verwerkt wordt dus geen enkele zorgen, maar houd het voor alle zekerheid nog eventjes in de gaten. Thanks!

Goedemiddag T-Mobile,

Heb mijn oude modem die retour moest naar jullie terug gestuurd, maar ik krijg nu afgelopen week weer een e-mail dat jullie het modem nog niet ontvangen hebben. Volgens PostNL is het pakket nog niet bij jullie bezorgd (2 juni verstuurd) status 8 juni: “Retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender".

XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Beste T-Mobile,

Er is vandaag €75 van mijn rekening afgeschreven, waarvan op de factuur staat aangegeven "Kosten niet retourneren modem". Ik heb de modem en alle bijbehorende apparatuur op 30-4-21 opgestuurd. Hierna heb ik nog contact met jullie opgenomen en een foto aangeleverd van het verzendbewijs. Ik kreeg toen bericht van jullie dat het goed zat (zie foto's). Ik vind dit wel een kwalijke zaak en zou graag het bedrag teruggestort willen hebben, gezien ik allang de apparatuur retour heb gestuurd. Kan hiernaar gekeken worden?

 

Mvg,

C. Stone

 

Hallo,

 

Ik heb volgens jullie website en emails het volgende nog niet terug gestuurd:

1 modem
1 Interactieve TV Box(en)

Alleen klopt dit niet, ik heb een week geleden dit al terug gestuurd.

Volgens postNL:
 

Zie ook het bewijs van postNL zelf:

Zou graag willen dat ik niet de “boete” krijg voor te laat inleveren.

Groeten Mike

1 week geleden al een wifi punt terug gestuurd helaas hebben jullie die nog niet ontvangen en krijg ik hier een boete voor? waarom zit hier een boete op?

het is niet dat ik geen klant meer ben van jullie. de wifi punt heeft nooit gedaan wat hij moest doen en dacht stuur heb terug en na het aanmelden van het retouren kreeg ik een mail dat dat binnen 8 dagen opgestuurd moest zijn…. nu krijg ik een mail dat ik een boete moet betalen… ik heb al een uur aan de lijn gehangen voor de klanten service maar helaas niemand aan de lijn gekregen.

 

graag zou ik in contact willen komen met jullie.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Katenhond, yay - heel fijn om te lezen dat dit mysterie is ontrafeld! Merci voor het delen en top dat het allemaal binnen is gekomen. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker even weten. 

Reputatie 7
Badge +13

@Jason huawei modem?

@narayda Pardon, ik keek verkeerd; de Huawei uit 2017 stond er vlak boven. Mijn fout, ik zal iets alerter zijn! Het is nu in orde, bedankt voor je scherpte!

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @lexvanstralen, welkom op de Community!

De officiële retourmelding kan nog op zich laten wachten omdat de verwerkingstijd bij PostNL momenteel iets langer is dan gebruikelijk. Je kunt bij een retourprocedure doorgaans twee weken in het achterhoofd houden; dit betekent dat wanneer jij de box op 8 oktober hebt teruggestuurd, deze ongeveer rond 22/23 oktober bij ons geretourneerd zal zijn.

Eventuele aankondigingen en waarschuwingen per e-mail kun je voor nu negeren. Bedankt voor het terugsturen. Wij handelen het verder af. Stay safe!

Reputatie 7
Badge +2

Hi @Cstone,

Goed dat je hulp inschakelt! In lijn met mijn eerdere reactie had ik de retour datum uitgesteld, en hierom is het pakket binnen de retour termijn binnengekomen. Daarentegen heeft ons distributiecentrum voor de een of andere reden alleen de TV Box retour gemeld, en niet het modem. Mijn excuses voor deze verwarring! Met het verzendbewijs heb ik jouw modem gevonden, en vervolgens heb ik een creditering voor je ingediend. Hierover ontvang je spoedig een email ter bevestiging, en deze credit zal aan het eind van de maand uitbetaald worden. Mochten er verder nog vragen spelen, ik help je graag.

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen @Miken88, sorry voor de overlast: jouw retourzending is gewoon correct aangekomen en netjes verwerkt, maar onze systemen lopen achter. Het is helemaal in orde, hartstikke bedankt voor het verzendbewijs! De eventuele toekomstige waarschuwing en e-mail kun je negeren. Nogmaals, bedankt en een prachtige maandag toegewenst! 😄

Reageer