Info

Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 362 reacties
  • 85305 Bekeken


Toon eerste reactie

362 reacties

@Jason

Heel erg bedankt voor het uitzoeken. 

Hoop dat het nu in orde is en blijft. Thnx. 

Hoi @bmw1, klasse dat je het verzendbewijs alsnog gevonden hebt en gelijk meestuurt! Ik heb het bewijs inclusief de vergoeding samengevoegd en direct in het systeem verwerkt. 

Je zult het afkoopbedrag dat al afgeschreven is, à € 125,00, teruggestort krijgen over 32 dagen. Het verwerken van de terugbetaling zal dan nog één tot drie werkdagen in beslag nemen - dit heeft te maken met de onderlinge verwerkingstijd tussen banken. 

Sorry voor het ongemak en dat je hierdoor wat langer wacht op een terugbetaling!

Hoi @rlambert, met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen contract bij Thuis vinden. Graag check ik voor je wat de status is van de retourzending! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfer van jouw IBAN in een privébericht ontvangen? Dan check ik meteen hoe ik je ga helpen! 😉

Hoi @KamHui, ik ben op onderzoek uit, je hoort spoedig meer van! Er komt een update aan, dat beloof ik! UPDATE: jouw verzendbewijs dat op 11 juni jongstleden meegestuurd is met de e-mail die je stuurde, geeft aan dat het gewicht overeenkomt met het verwachte gewicht van een retourzending waar twee TV Boxen en één modem in zitten. Bedankt voor je enorme geduld en medewerking en tegelijkertijd uitvoerig sorry voor hoe het gelopen is. Ik ga de boete direct compenseren zodat er geen bedrag betaald hoeft te worden. Eventuele buitengerechtelijke incassokosten en aanmaningen, kun je negeren, die herstellen we vanuit ons systeem!

Super, heel erg bedankt!

Hallo @Chris1983 

Jazeker, zo kunnen de moderators de boete alsnog kwijtschelden.

Na het opsturen upload hier het verzendbewijs dan even en dan moet het goed komen.

Vergeet niet je klantgegevens in de doos te steken op een papiertje bijvoorbeeld.

 

Gelukt, ik hoop dat dit zo voldoende is!

 

 

Goedemorgen @Chris1983, bedankt voor het verzendbewijs!

De Huawei is afgemeld en er zal geen boete in rekening worden gebracht. Eventueel aankomende e-mails met waarschuwingen zouden niet meer binnen moeten komen, indien dit wel gebeurt, mag je ze volledig negeren. Thanks voor het retourneren van de apparatuur. Stay safe!

Hartstikke bedankt!! 

Reputatie 7
Badge +13

Heel graag gedaan @Chris1983. Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, let me know! 

@Waqqas Thanks voor je hulp in dit topic! 😁

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pingma,

Goed dat je dit bij ons aankaart! Ik zal je direct per privébericht op de hoogte brengen. Dit komt helemaal goed. Spreek ik je daar verder? Alvast heel erg bedankt! 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @chrisvossen, ik heb jouw vraag beantwoord in je eerder aangemaakte topic. Ik spreek je daar verder! 😉

Hi Lisa, onwijs bedankt voor je hulp en voor het regelen. Je bent een held! Ik wens je een fijne avond verder.

Reputatie 7
Badge +13

Hi @josephj, thank you for sending us the proof of shipment! I've added it to your customer profile. The Track & Trace code implies that your return package will be delivered by tomorrow, that means you won't be charged with a fine. Thanks again and stay safe!

Hoi @Donnyvb, bedankt voor je verzendbewijs! Ik heb de TV Box meteen afgemeld, je zult nu geen boete ontvangen. Eventuele extra e-mails met waarschuwingen kun je volledig negeren. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan @Mo_123! 😁 Maak er een hele mooie dag van vandaag.

Reputatie 1

Ze hébben het gevonden alles is binnen

Wat ik wel kan beloven: stuur jouw trac&trace-code in een bericht in dit topic zodra de boxen onderweg zijn, dan meld ik ze af zodra ze gearriveerd zijn bij ons distributiepunt - dat voorkomt boetes, waarschuwingen en andere onterechte communicatie. Alvast bedankt voor je medewerking!


Ik wilde de boxen net klaar maken om te verzenden maar zag net op tijd dat het al mis was gegaan voor verzending... Ik denk dat door de activatie van de nieuw gestuurde box (niet door mij overigens) de annulering geannuleerd is. Heb het inmiddels al rechtgezet met de telefonische helpdesk en weer ge-herannuleerd met nieuw retournummer. Ik hoop alleen dat we nu niet 4 boxen terug verwachten van mij want ik kan niet toveren :wink:.

(en fijne vakantie @Jason )

Hoi @loemban, slim dat je aan dit aanstipt! Geen zorgen, zo te zien is het nieuwe label goed gekoppeld aan het oude label waardoor wij kunnen zien dat het pakket inmiddels retour is. Daarom weet ik dat dit helemaal goed zal komen. Hartelijk bedankt nog voor het retourneren en geniet nog van het heerlijke weer de komende dagen! 😃


Hoi @Cal bedankt voor je reactie!

Klopt het dat de nieuwe 3S code van de PostNL label eindigt op 20149 (de oude 3S code eindigde op 39160)?

Ik zie dat die op 2 juli is bezorgd.

Mvg,
John.

Hoi @loemban, ik weet niet of dat voor alle 3S-labels geldt, maar in jouw geval klopt het als een bus! 😄

Ik zie in de track&trace nog niet dat deze op 2 juli bezorgd is, maar wel dat er op 1 juli een update vanuit PostNL kwam met de melding dat de zending wegens drukte vertraagd is. Nu zal het ongetwijfeld zo zijn dat dit inmiddels verwerkt wordt dus geen enkele zorgen, maar houd het voor alle zekerheid nog eventjes in de gaten. Thanks!


Hoi @Jason dank je wel voor je snelle reactie!

Kijk je dan wel naar de nieuwe 3S-label?

Met de oude 3S-label (3SC….639160) zie ik inderdaad “1 juli...Wegens drukte is je zending vertraagd. Deze zal zo snel mogelijk worden bezorgd”. Wat klopt, want de barcode daarvan was wel ingescand door PostNL, maar is niks mee verstuurd, omdat er iets mis ging bij het uitprinten van het plaklabel. Dus die zal nooit worden bezorgd.

Met de nieuwe 3S-label (3SL…….20149), zie ik echter “Bezorgd op 2 juli”. Hiermee is de TV Box verstuurd.

Dus mijn TV Box moet afgelopen zaterdag al bij jullie binnen zijn gekomen?

Mvg,
John.

Reputatie 7
Badge +13

@loemban Zo pardon, pardon, pardon! Ik keek inderdaad verkeerd; niet slim! 😅

Je hebt helemaal gelijk, thanks voor je scherpte! 

@loemban Zo pardon, pardon, pardon! Ik keek inderdaad verkeerd; niet slim! 😅

Je hebt helemaal gelijk, thanks voor je scherpte! 


😂 geen enkel probleem hoor, zolang jullie de nieuwe 3S-label (3SL…….20149) maar in jullie systeem hebben, zal het wel goed komen!

Omdat ik op de bestelling pagina nog steeds “In behandeling” zag staan, maakte ik me een beetje zorgen😉

Mvg,
John.

Reputatie 1

Hallo T-Mobile,


Mijn abonnement bij T-Mobile Thuis wordt per 10 augustus 2020 stopgezet vanwege de overstap naar een andere glasvezel internet aanbieder. Dit is per email netjes bevestigd door jullie. Kan ik echter nu al mijn T-Mobile apparatuur al terugsturen? Ik gebruik namelijk mijn eigen router, modem/mediaconverter.

 

Of gaat het administratief mis als ik het al terugstuur terwijl ik nog een lopend abonnement heb?
Verneem het graag.

Bedankt voor de nieuwe Zyxel modem! Dit werkt stukken beter.

Jullie zijn wel streng, zelfs voor bestaande klanten :thinking:

Enkele werkdagen na de installatie heeft mijn partner de vervangen DrayTek modem bij een PostNL punt afgegeven om op te laten sturen. Hierbij het bewijs:

Ik hoop dat jullie de modem snel terugvinden en dit vervolgens verwerken in jullie systeem.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Hallo @ali-tm1 

Het retourproces kan 2 a 3 weken duren voordat alles is verwerkt. Alle herinneringen die je in de tussentijd ontvangt kan je negeren.

Het is vandaag precies 3 weken geleden, nog een week afwachten ?

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @ali-tm1, goed dat je contact opneemt! Ik heb de Track & Trace code bekeken en zie dat de status is 'retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender'. Dat houdt in dat de retourzending nog niet bij ons distributiecentrum is aangekomen. Op het moment dat de status op 'afgeleverd' staat, is het pakket bij ons afgeleverd. Vanaf dat moment kan het nog enkele dagen duren voordat het pakket verwerkt is in het systeem. Zodra dat gebeurd is, ontvang je een ontvangstbevestiging per e-mail. 

Omdat jouw pakket echter al sinds 8 oktober op deze status staat, heb ik de retourproducten afgemeld in jouw oude klantprofiel (het vorige abonnement). Je zult nu geen waarschuwingen en boetes ontvangen. Eventuele toekomstige waarschuwingen en e-mails met betrekking tot dit retourpakket kun je volledig negeren!

Goedenavond!

Afgelopen februari heb ik mijn T-Mobile Thuis abonnement opgezegd. Ik ben een tijd niet thuis kunnen zijn wegens privé omstandigheden. Vandaar dat ik ook zo laat ben met het terugsturen van het apparatuur. 5 maart heb ik een reminder gekregen of ik het apparatuur alsnog binnen 8 dagen kon opsturen. Ik heb deze op 12 maart (gister) opgestuurd, maar het is volgens PostNL nog niet bezorgd.

Ik heb daarom vandaag een e-mail ontvangen dat er helaas een boete wordt opgelegd, wegens het nog niet ontvangen van het apparatuur door T-Mobile. Maar het onderwerp van de e-mail is wel ‘Je bestelling is onderweg. Volg ‘m online.’ Het is mij dan niet helemaal duidelijk óf ik een boete krijg.

Kunnen jullie mij helderheid bieden hierover. Ik zou natuurlijk graag die boete willen vermijden. In de bijlage heb ik een screenshot van het verzendbewijs bijgevoegd. Zit ik veilig of ben ik de Sjaak?

Groeten,

Tung

 

Hallo, goedemorgen.

 

Ik heb 9 december het complete pakket retour gestuurd. Ik heb echter al een paar keer een brief ontvangen dat er nog niets ontvangen is bij jullie. Ik heb de track and trace bekeken en daarin staat het als “afgeleverd”

Wat te doen?

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Fremen053,

Dat zoek ik graag voor je uit! Ben je nog in het bezit van een verzendbewijs? Zo ja, wil je dit dan naar ons sturen met je gegevens? Zodra je dit hebt gedaan, kun je mij gerust een privébericht sturen en dan ga ik voor je op onderzoek uit. :relaxed:

Op zijn minst verwarrend als er staat “Bezorgd”

 

 

Ik heb 2 routers ontvangen. Ik wil er een terug sturen, maar komt dat dan goed met de administratie?

Reageer