Info

Ik ga verhuizen, wat nu?

  • 15 February 2017
  • 161 reacties
  • 33644 Bekeken


Toon eerste reactie

161 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hoi RoGEK,



YEAH! Wat cool dat we met jou mee mogen verhuizen! Dat doen we natuurlijk graag en daarom zet ik jouw T-Mobile Thuis verhuizing graag voor je in gang. Kun je mij in een privébericht jouw huidige én nieuwe postcode en huisnummer sturen, plus je geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer ? Ook wil ik graag van je weten welk abonnement je op jouw nieuwe adres wilt hebben. Gewoon hetzelfde als nu? Of wil je toch een tandje sneller internet, misschien wil je wel een extra TV Box erbij? Let me know! Dan ga ik het voor je fixen.
Jaaaaa... we gaan verhuizen en wil mijn Vodafone Thuis, uhr... T-mobile Thuis verbinding mee verhuizen.

Na dik 4 en een half jaar naar heel veel tevredenheid gebruik gemaakt te hebben van de glasvezelverbinding in de huidige woning gaan we verhuizen naar een dorp verder, ook daar is glasvezel aanwezig ( uiteraard prio 1 op de huizen wish list).

De geplande verhuizing is in het weekend van 13 Oktober. Tijd genoeg dus lijkt me.

Kan er iemand contact met me opnemen om dit verder te regelen?



Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +3
Hi Neorej!



Wat Roy zegt klopt als een bus. Ik help je graag! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Zet ook meteen jouw nieuwe adres in het privébericht. Ook hoor ik graag van je per wanneer je verhuist en of het hetzelfde abonnement op jouw nieuwe adres wilt. Ik ga dan meteen voor je aan de slag!
Reputatie 2
Badge
Hey Neorej,



Een verhuizing kun je op verschillende manieren doorgeven. Geen probleem!



Je kunt dit inderdaad telefonisch doen, maar ook via Facebook of Twitter! 🙂 Via deze Community is het ook mogelijk, dan zal een moderator het voor je oppakken.



Ik wil graag een verhuizing doorgeven. Kan dit ook eenvoudig online? Of moet ik hiervoor per sé telefonisch contact hebben? Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Badge +8
Hi ymkonuksever, verhuizen is al druk genoeg daarom helpen we je graag een handje en kan je zónder problemen of extra kosten je aansluiting meeverhuizen. Omdat het gaat om een nieuw adres sluit je wel een nieuw contract voor een jaar af. Misschien haal je op je nieuwe adres bijvoorbeeld wel een hogere snelheid of kan je overstappen naar Glasvezel of DSL! We hopen natuurlijk dat je ook op je nieuwe adres klant bij ons blijft en regelen de verhuizing graag voor je! Wil je dit niet? Ook geen probleem, stuur ons dan even een verhuisbewijs door, dan kan je je huidige contract kosteloos opzeggen. Veel succes met de verhuizing en we horen graag van je!
Beste,

Ik wil een verhuizing doorgeven en begrijp dat ik na mijn verhuizing verplicht een nieuw jaarcontract krijg. Een alternatief zou volgens de klantenservice zijn om mijn huidige contract op te zeggen en elders een nieuw contract aan te gaan. Ik vind dit onzin. Ik heb juist voor T-Mobile gekozen omdat overal op jullie website staat dat de verhuizing simpel en kosteloos is. Ik krijg een nieuw jaarcontract terwijl ik elders al eerder een goedkoper abonnement kan krijgen. Het aangeboden alternatief leidt ook weer tot kosten, namelijk dat ik bij een andere aanbieder aansluitkosten moet gaan betalen. Hierdoor wordt het verhuizen bij T-Mobile eigenlijk helemaal niet gratis. De klantenservice heeft overigens nergens in de algemene voorwaarden terug kunnen vinden dat bij verhuizing een nieuw jaarcontract wordt aangegaan. Graag zou hier een oplossing voor willen ontvangen. Mvg, Yunus
Reputatie 6
Badge +3
Hoi Shipmate!



Wat leuk dat je gaat verhuizen! Per wanneer ga je over? Als jouw jaarcontract al afgelopen is, kun je mij via een privébericht je oude en nieuwe adres doorgeven. Is jouw contract nog lopende, dan hebben we een verhuisbewijs nodig. Via onze Community wordt het echter lastig een verhuisbewijs te sturen. Dat kan wel, maar dan staan al je gegevens openbaar. Dat is niet veilig, dus dat ga ik je ook niet aanraden. Je kunt een afbeelding sturen via Facebook of Twitter . Ik hoor graag van je, via welke weg dan ook, dan kan ik het voor je regelen!
Hoe geef ik via dit medium een verhuizing door?
Reputatie 6
Badge +3
Ha Ruijten R!



Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Is het verhuizen een beetje gelukt? Je bent druk bezig geweest zo te lezen. Leuk dat wij mee mochten verhuizen! Gek dat je een nieuwe TV Box hebt gekregen, dit was inderdaad niet de bedoeling aangezien je geen extra Box besteld hebt. Sorry voor de verwarring! Je hebt het goed begrepen, de TV Box uit je oude woning kun je gewoon meenemen! Een extra TV Box kost €5,- per maand. Als je wilt mag je hem dus houden, dan zit dat prijskaartje eraan. Wil je hem niet gebruiken, dan kun je hem terugsturen. Kun je jouw beslissing aan mij doorgeven? Mocht je hem terug willen sturen, dan zorg ik dat er een retourdoos jouw kant op komt.
Ik heb 4 weken geleden gebeld om mijn verhuizing door te geven. Toen werd me inderdaad gezegd dat het 4 weken zou duren. Op de vraag waarom kreeg ik te horen dat er officieel 2 weken bedenktijd bij zit. Dat hoefde van mij niet want ik was op dat moment al bezig met de vloeren leggen en ik wilde bij tmobile blijven.

Ik kreeg toen ooit eh oren dat verhuizen van het contract niet mogelijk was en dat mijn lopende contract dan werd afgesloten en dat ik een nieuw jaarcontract zou krijgen. Dit zou inclusief de korting zijn dus ik vond dat geen probleem.

Modem teruggestuurd ( dat moest) en de interactieve box kon ik gewoon meenemen.

Afgelopen maandag werd internet weer aangesloten door de monteur en tot mijn verbazing kwam dinsdag een nieuwe interactieve box binnen.

Moet ik die terugsturen? Mag ik hem houden voor eventueel een 2e tv? Kost me dat dan extra geld?

Reageer