My T-Mobile is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.
Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.
Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? Of kun je wel inloggen, maar zie je slechts één abonnement (mobiel óf Thuis) in My T-Mobile? Volg dan deze stappen:
- Gebruik de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij T-Mobile voor thuis te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn.
- Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor thuis daarna toe via de knop 'Toevoegen'.
- Heb je dezelfde gebruikersnaam of e-mailadres voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit. De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken. Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account (mobiel of Thuis) je gaat.
Ik wil My T-Mobile van verschillende abonnementen koppelen
Let op:
- Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van My T-Mobile gaat op basis van naam.
- Dit geldt voor T-Mobile abonnementen, maar zakelijke, Tele2, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.
🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!
Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:
Update 31 oktober 2022
Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw My T-Mobile account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de My T-Mobile app gebruiken voor je abonnement voor thuis.
Update 8 juni 2022
Sinds vandaag hebben we één login voor My T-Mobile of My T-Mobile. De blokken boven de inlog voor MOBIEL en THUIS zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor My T-Mobile brengt je nog steeds naar My T-Mobile. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor T-Mobile voor thuis je naar My T-Mobile brengt.