Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Hoi,



ik heb hetzelfde probleem. Ook geen mail ontvangen in de spambox. Kan ik hiermee geholpen worden?
Reputatie 7
@ersinguner28, @Saida72 Ik heb voor jullie beide het account zojuist gereset en de inloggevens doorgestuurd via een privebericht![/h4]

ik wil inloggen op my T-Mobile thuis, maar het wachtwoord schijnt niet te kloppen. Nieuw wachtwoord aangevraagd, opnieuw geprobeerd in te loggen, zonder resultaat. Opnieuw wachtwoord aangevraagd en idem dito.



Dus: hoe log ik in?
Ik heb zojuist een contract afgesloten voor tv en internet. Ik heb alleen het contract nog niet ontvangen via de email. Ik heb wel een smsje gekregen met de vraag om gegevens van mijn huisige provider door te sturen. Ik heb een wachtwoord aangevraagd bij my tmobile thuis maar ook die ontvang ik niet.
Reputatie 7
Hi @heinkellady, dat gaan we oplossen! Log de eerste keer in met je @t-mobilethuis.nl e-mailadres via deze link, dan moet het helemaal goedkomen. Mocht het ook dan niet lukken, stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan reset ik het account voor je!



@larissie86, mooi om te horen dat je voor T-Mobile Thuis hebt gekozen, welkom! Je zou inmiddels in moeten kunnen loggen op My T-Mobile Thuis, mocht het niet lukken laat het dan zeker weten!
Ook ik heb hetzelfde probleem. Nieuw contract afgesloten, email gekregen voor registratie van my t-mobile thuis account,maar ik krijg geen email na een wachtwoord aanvraag.

Heb nog 3 dagen om de gegevens van mijn vorige provider door te geven.
Ook ik heb hetzelfde probleem. Nieuw contract afgesloten, email gekregen voor registratie van my t-mobile thuis account,maar ik krijg geen email na een wachtwoord aanvraag.

Heb nog 3 dagen om de gegevens van mijn vorige provider door te geven.




Laat maar... is al gefixed!
Ik kan ook niet inloggen. Gisteren aangemeld voor T-Mobile Thuis, kreeg een scherm voor het registreren van een t-mobile account, daar gewoon m'n gmail account gebruikt en ondanks ik een bevestiging heb gekregen dat het account geactiveerd is kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen werkt niet voor zowel m'n gmail als m'n t-mobilethuis.nl account.



Kan iemand me hiermee helpen?
Ik kan ook niet inloggen. Gisteren aangemeld voor T-Mobile Thuis, kreeg een scherm voor het registreren van een t-mobile account, daar gewoon m'n gmail account gebruikt en ondanks ik een bevestiging heb gekregen dat het account geactiveerd is kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen werkt niet voor zowel m'n gmail als m'n t-mobilethuis.nl account.



Kan iemand me hiermee helpen?





  • Inloggen met gmail zegt dit email adress kan niet gebruikt worden
  • Inloggen met t-mobilethuis.nl geeft aan inlog gegevens onjust
  • Aanvragen wachtwoord via gmail, geeft aan dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken
  • Aanvragen wachtwoord via t-mobilethuis.nl email geeft ook de melding dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken...
  • Andere browsers hebben dezelfde issues

Nog steeds geen oplossing en ook ik moet binnen 3 werkdagen m'n gegevens van de andere provider doorgeven.
Reputatie 7
Hi @FishSt1ck, zo te zien is het inmiddels gelukt! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en alvast van harte welkom bij T-Mobile Thuis! 🙂
Goedemiddag,



Hoera mijn ouders hebben vervangende apperatuur gekregen 🙂

Installeren , dodelijk eenvoudig, echter voor de installatie heb ik een pincode nodig die eenvoudig te vinden is in hun my t-mobile thuis......

alleen krijg ik met die vraag alleen vragende ogen , en via hun e-mail komt op verzoeken voor een wachtwoord ook niks binnen ? kan ik even een pb'tje sturen om hier uit te komen ?



bvd,



Paul
Reputatie 7
Hey Paul, dat kan zeker! Ook kunnen ze zonder problemen contact met ons opnemen. Dan geven we na een verificatie de TV pincode gelijk door aan je ouders. ☺️
Ook voor mij hetzelfde probleem als eerdere mensen aangaven: ik ben een nieuwe klant, heb me zojuist aangemeld. Wel heb ik eerder bij jullie een internet abonnement gehad, die heb ik moeten opzeggen omdat ik moest verhuizen. Nu ga ik weer verhuizen naar een eigen appartement en heb ik weer een nieuw abonnement bij jullie aangevraagd, met nieuwe inloggegevens. Bij het aanvragen van mijn t-mobile thuis wachtwoord kreeg ik meteen de melding dat mijn wachtwoord al was aangevraagd. Ik heb echter nog steeds niks binnen.

Ik vroeg me ook af of dit misschien fout is gegaan omdat ik wel mijn privé email-adres hetzelfde heb ingevuld als de eerste keer dat ik bij jullie klant was.. (ik heb wel een ander t-mobile thuis e-mailadres aangevraagd)

Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Ook voor mij hetzelfde probleem als eerdere mensen aangaven: ik ben een nieuwe klant, heb me zojuist aangemeld. Wel heb ik eerder bij jullie een internet abonnement gehad, die heb ik moeten opzeggen omdat ik moest verhuizen. Nu ga ik weer verhuizen naar een eigen appartement en heb ik weer een nieuw abonnement bij jullie aangevraagd, met nieuwe inloggegevens. Bij het aanvragen van mijn t-mobile thuis wachtwoord kreeg ik meteen de melding dat mijn wachtwoord al was aangevraagd. Ik heb echter nog steeds niks binnen.

Ik vroeg me ook af of dit misschien fout is gegaan omdat ik wel mijn privé email-adres hetzelfde heb ingevuld als de eerste keer dat ik bij jullie klant was.. (ik heb wel een ander t-mobile thuis e-mailadres aangevraagd)

Hopelijk kunnen jullie me helpen!




Het is me trouwens inmiddels gelukt! Heb het gewoon opnieuw geprobeerd met de link uit de mail en toen lukte het in 1 keer 🙂
Ook ik loop tegen het probleem aan dat inloggen op my T-mobile Thuis niet werkt.

of ik nu met het t-mobile e-mailadres of met het e-mailadres waarmee ik de bestelling heb geplaatst probeer in te loggen het resultaat is het zelfde.

krijjg melding email adres en ww gaan niet samen

goed begin!!!

Groet dirk
Reputatie 7
Hi @Dirkjs, geen zorgen, dat gaat lukken! Op welke manier probeer je in te loggen? Voordat je de eerste keer in kan loggen moet je eerst het My Thuis account activeren via de link in de e-mail die je van ons hebt ontvangen. De e-mail is verzonden op 3 juni dus ik vermoed dat er net te snel bij was met inloggen 😉 Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!
Ook ik kan geen wachtwoord krijgen met mijn @t-mobilethuis.nl mailadres.

Ik gebruik de link uit de welkomsmail en heb precies de handleiding gevolgd, maar krijg steeds de melding:



'Het e-mailadres [...]@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.'



Dus hoe kan ik nu inloggen? De telefonische klantenservice raad me al een paar dagen aan later nog eens te bellen omdat het drukker is dan ze gewend zijn, dus daar heb ik ook niet veel aan. Ik wil graag m'n overstap gegevens invullen.

Alvast bedankt.


Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen? Laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je graag!





Dat heb ik een week geleden gedaan, tot op heden nog niet geholpen.

Ook aan de telefoon na eerst 20 min in de wacht nog geen oplossing. Nadat de medewerker intern ging bellen voor een oplossing en mij weer in de wacht zette werd de verbinding na een tijdje automatisch verbroken en kon ik weer van voor af aan beginnen. Ik kan dus nog altijd geen wachtwoord aanvragen met mijn @t-mobilethuis.nl adres.

Waardeloos, ik heb inmiddels maar geannuleerd. Als dit al zo lastig gaat, wat dan als er een keer echt iets niet werkt?
Ik kan ook niet inloggen voor my t-mobile thuis en bij opvragen wacvhtwoord ontvang ik geen email.

Zouden jullie kunnen aangeven hoe ik dit kan oplossen.

Dank alvast!
Reputatie 7
Hey @inlogklant, wat jammer dat je je abonnement al hebt opgezegd! Ik had je graag willen helpen met een tijdelijk wachtwoord. Ik hoop je in de toekomst wel weer te mogen verwelkomen!



Hoi @WoutG, ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zorg ik ervoor dat je zo snel mogelijk kunt inloggen binnen je My T-Mobile Thuis.
Hier ook een nieuwe klant die probeert een t-mobile thuis account te activeren....



Het e-mailadres x.xxxxxxx@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.



Mjah, gisteren avond geprobeerd, geen effect, nu wederom niks en ik wil toch even de gegevens van mijn huidige provider doorknallen ivm overstapservice.
Zojuist T Mobile thuis aangevraagd, aan het einde waar ik een account moest aanmaken voor de overstapservice ging het fout.



Vervolgens kan je alleen een wachtwoord reset aanvragen op het bij jullie bekende email adres, maar als ik dit doe krijg ik niks binnen.



Geen goede start.


Ik kan ook niet inloggen. Gisteren aangemeld voor T-Mobile Thuis, kreeg een scherm voor het registreren van een t-mobile account, daar gewoon m'n gmail account gebruikt en ondanks ik een bevestiging heb gekregen dat het account geactiveerd is kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen werkt niet voor zowel m'n gmail als m'n t-mobilethuis.nl account.



Kan iemand me hiermee helpen?

  • Inloggen met gmail zegt dit email adress kan niet gebruikt worden
  • Inloggen met t-mobilethuis.nl geeft aan inlog gegevens onjust
  • Aanvragen wachtwoord via gmail, geeft aan dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken
  • Aanvragen wachtwoord via t-mobilethuis.nl email geeft ook de melding dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken...
  • Andere browsers hebben dezelfde issues
Nog steeds geen oplossing en ook ik moet binnen 3 werkdagen m'n gegevens van de andere provider doorgeven.






Vandaag t-mobile thuis aangevraagd en heb exact hetzelfde probleem. Wie mag ik een pb sturen?
Ik kan ook niet inloggen. Gisteren aangemeld voor T-Mobile Thuis, kreeg een scherm voor het registreren van een t-mobile account, daar gewoon m'n gmail account gebruikt en ondanks ik een bevestiging heb gekregen dat het account geactiveerd is kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen werkt niet voor zowel m'n gmail als m'n t-mobilethuis.nl account. Kan iemand me hiermee helpen?

  • Inloggen met gmail zegt dit email adress kan niet gebruikt worden
  • Inloggen met t-mobilethuis.nl geeft aan inlog gegevens onjust
  • Aanvragen wachtwoord via gmail, geeft aan dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken
  • Aanvragen wachtwoord via t-mobilethuis.nl email geeft ook de melding dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken...
  • Andere browsers hebben dezelfde issues
Nog steeds geen oplossing en ook ik moet binnen 3 werkdagen m'n gegevens van de andere provider doorgeven.

Vandaag t-mobile thuis aangevraagd en heb exact hetzelfde probleem. Wie mag ik een pb sturen?




Ik heb exact hetzelfde probleem. Afgelopen vrijdagochtend al contact gehad met de klantenservice. Nog steeds niet opgelost!



Gelukkig heb ik nog de escape route van de 14 dagen bedenktermijn. Hopelijk hoef ik daar geen gebruik van te maken en is het probleem snel opgelost.



In ieder geval geeft dit nog niet veel hoop voor mijn toekomst als T-Mobilethuis abonnee 😞
Zojuist T Mobile thuis aangevraagd, aan het einde waar ik een account moest aanmaken voor de overstapservice ging het fout.



Vervolgens kan je alleen een wachtwoord reset aanvragen op het bij jullie bekende email adres, maar als ik dit doe krijg ik niks binnen.



Geen goede start.



gisteren avond nogmaals geprobeerd een wachtwoord reset aan te vragen, dit werkte nu wel.

Toch wel slecht dat het zo lang duurt dat mensen hier reactie krijgen.

Reageer