Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Reputatie 2
ook hier zijn er problemen met inloggen. Via mijn smartphone lukt het wel maar via laptop krijg ik na het inloggen alleen een wit scherm. Wat kan ik hier aan doen?
Reputatie 7
Hey @lameeuw, @aydinco & @ouwerkerk1972,



Dit ga ik voor jullie oplossen! Ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van de IBAN. Dan maak ik zo snel mogelijk een tijdelijk wachtwoord voor jullie aan!



Hoi @sjoerdv,



Heb je ook al geprobeerd in te loggen met een andere browser? Eventueel kun je ook je browser geschiedenis verwijderen en niet te vergeten de cookies! Ik hoor graag of het heeft geholpen.
@Piotr het is inmiddels gelukt na tig keer proberen 🙂
Reputatie 2
@Piotr andere browser ook geprobeerd ja. Werkt ook niet. Ook na het verwijderen van geschiedenis en cookies verandert er niks. Hij blijft gewoon op een wit scherm hangen
Ik wil mijn T-Mobile thuis account activeren maar ik krijg de melding dat mijn email niet gebruikt kan worden. Kan iemand dit oplossen?
Hoi ik kan geen wachtwoord aanvragen. Ik krijg telkens onderstaande melding:



Menu

WACHTWOORD AANVRAGEN

Het e-mailadres .........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.





Ik wilde in januari al overstappen, en toen was dit adres ook al ingesteld. Maar ivm mieters hoge boete van Ziggo moest ik annuleren.

Kunnen nu helpen? Dan kan ik straks mijn abonnement combineren.
Reputatie 6
@sjoerdv Gebruik je toevallig een adblocker of of iets die (oa java) scripts blokkeert? Dan moet je denken aan noscript, Ghostery of iets in die geest? Het probleem lijkt er wel erg op in ieder geval.
Reputatie 7
Hey @sjoerdv, vreemd dat hij nog steeds blijft hangen! Maak je toevallig gebruik van een Adblocker wat Glassertje ook al heeft aangekaart?



Hey @T44, ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!



Hoi @zeiltje88, ook ontvang ik van jou graag je adresgegevens, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht. Ik los het dan graag voor je op.
Reputatie 2
@Glassertje @Piotr ik maak wel gebruik van een adblocker op Chrome. Maar ook via Edge of Mozilla kan ik niet inloggen. Daar staan bij mij geen blockers op. Op Chrome werkt het trouwens ook niet als ik de blocker volledig uitschakel
Reputatie 6
@sjoerdv zat je op wifi met je mobiel, toen je inlog de op mijn T-Mobile Thuis? Zo niet, wil je dan even dat testen?



Zit net te denken, als je telefoon wel verbonden was met WiFi dan kunnen we wat uitsluiten. Kan zijn dat je host file aangepast is, dan werkt het ook niet op alle browsers.
Reputatie 2
@Glassertje ja ook op mijn mobiel gewoon via wifi
Reputatie 6
@sjoerdv wat je even kunt doen is in je host file kijken of er blokkeer regels in staan. Je hostfile kan je vinden op je laptop C:\Windows\System32\drivers\etc Host kun je open met notepad of kadblok. Als je wilt bewerken moet je admin zijn. Enigste wat erin hoort te staan is:



# Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp.

#

# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.

#

# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each

# entry should be kept on an individual line. The IP address should

# be placed in the first column followed by the corresponding host name.

# The IP address and the host name should be separated by at least one

# space.

#

# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual

# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.

#

# For example:

#

# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server

# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host



# localhost name resolution is handled within DNS itself.

# 127.0.0.1 localhost

# ::1 localhost
Reputatie 2
@Glassertje dat is precies wat erin staat. alvast dank voor de hulp trouwens
Reputatie 6
@sjoerdv Ik help je graag, geen probleem.



heb je een andere dns server draaienop je pc dan die van de provider?



Wat je nog kan proberen van je telefoon een hotspot te maken en dan met je laptop verbinden en nog eens kijken of het lukt.



Als dat ook niet werkt, kun je proberen om in veilige modes op te starten met netwerkmogelijkheden. Je start dan alleen de belangrijkste processen op. Als je windows 10 gebruikt typ je bij start msconfig > enter dan tabblad opstarten kies je veilige modes en dan onderaan netwerk. Let wel op dat je in veilige modes dit weer uit moet zetten.



Heb je trouwens nog een andere pc of laptop in huis?
Reputatie 2
@Glassertje dit zal ik morgen even allemaal gaan uitproberen
Reputatie 6
@sjoerdv dan hoor ik het wel. Succes in ieder geval.
Reputatie 2
@Glassertje



daar zijn we weer. de hotspot heb ik geprobeerd maar ook dit heb het zelfde resultaat.



Ook geprobeerd in te loggen met een andere laptop. Ook hier het zelfde resultaat.



Opstarten in veilige modus kon ik niet proberen omdat ik zo snel geen internetkabel heb gevonden.



Ik werk normaal wel met een VPN. Maar ook die staat uitgeschakeld om proberen in te loggen.



In de link als ik probeer in te loggen komt dan steeds deze reeks

https://thuismy.t-mobile.nl/identity/callback.html#id_token=......
Reputatie 6
@sjoerdv



Als je vpn inschakelt en je gaat naar deze link, wat krijg je dan?En heb je een favoriet/bookmark aangemaakt van T-Mobile Thuis? Dan zou je de link eens kunnen nakijken omdat als ik op die link klik ook een wit scherm krijg.



Hier hetzelfde probleem. Kun je als je een wit venster hebt, een nieuw tabblad openen en nogmaals naar Mijn T-Mobile gaan.
Reputatie 2
@Glassertje



Als ik mijn VPN heb ingeschakeld en ik klik op jouw link kom ik bij de log in site terecht. Zodra ik dan wil inloggen met naam en PW krijg ik weer het witte scherm.Heb ook geen favoriet aangemaakt nee.



En als ik via het witte scherm een nieuw tabblad aanmaak, naar de inlog site wil gaan, krijg ik meteen erna weer een wit scherm. Ook zonder iets in te kunnen vullen
Reputatie 6
@sjoerdv vind het heel vervelend dat ik je er niet mee kan helpen. Ben er inmiddels wel achter dat het lokaal is anders zouden er meer klachten zijn. Ow heb je private browsing ook al in de browser geprobeert?



Zag dat iemand in dit topic hetzelfde probleem had en die hebben ze een nieuws account gegeven. hoe is dat opgelost @Sander?



Je hebt het over je andere laptop dat je het zelfde resultaat heeft, bedoel je daarmee een wit scherm?
Reputatie 2
@Glassertje



Ook via private browsing het zelfde.



Iig bedank voor je moeite Glassertje. Ik begrijp alleen niet waarom het hier op 2 laptops niet werk en op mijn Smartphone wel. Terwijl alles via het zelfde internet gaat
Reputatie 6
@sjoerdv Graag gedaan, snap er alleen niks van.Woon je toevallig niet in de buurt van Eindhoven? Want hoe vreemd probleem ook is, ik vind het wel heel interessant. Maarja daar heb jij niks aan, het moet gewoon werken.



Wat ik niet begrijp, er is een oud topic van mensen met hetzelfde probleem, er is nooit terug gekoppeld, of het probleem was opgelost en wat het probleem was.



Welke browser gebruik je op je mobiel?
Reputatie 2
@Glassertje Ik woon heel toevallig wel in de buurt van Eindhoven. Net ertegen aan.



op mijn smartphone gebruik ik gewoon samsung internet.



Maar zo te zien hou je wel van een uitdaging😄
Reputatie 6
@sjoerdv Ik houd wel van een uitdaging en zeker zoiets als dit. Kan niet velen dat we er niet uitkomen.



Ik heb hier denk ik 25 UTP kabels in de kast liggen van allemaal 15 meter, nieuw. Als je interesse hebt, hoeft niet, is zomaar een idee, wil ik best eens een keer jouw kant op komen. Dan breng ik mijn laptop mee en een UTP kabel om te kijken wat dat bij jou doet. Op locatie kun je toch beter denken met 2 man, dan via een forum en gaat het ook een stuk sneller.



Mocht je hier wel iets in zien, dan stuur me maar een pm dan maken we een afspraak. Ben geen rare seriemoordenaar ofzo 😝 Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken haha. Mocht je dit liever niet doen, wat ik me voor kan stellen, dan gaan we gewoon hier verder al moet ik gaan bedenken wat we nog kunnen proberen. Ben toevallig een Windows 10 aan het maken op het moment van typen die boot vanaf USB. Dat kun je nog proberen maar het gaat niet zo snel.😉
Hoi,



Ik kan niet inloggen in my tmobile thuis.

Heb nog niet eerder ingelogd, echter doen beide functies het niet.

Ik krijg de volgende melding:



Het e-mailadres ........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Reageer