Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Leej00w,

 

Goed dat je het aangeeft, ik ga het direct in orde maken voor je! Je kunt binnen nu en een uur een account aanmaken. :wink:

Hoi @Leej00w,

 

Goed dat je het aangeeft, ik ga het direct in orde maken voor je! Je kunt binnen nu en een uur een account aanmaken. :wink:


Bedankt, is gelukt.

Reputatie 7
Badge +16

Graag gedaan @Leej00w! Fijn dat het gelukt is. :smile: Als ik nog iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. De Community staat altijd voor je klaar! Het mooie aan de My T-Mobile Thuis account is dat je bijna alles al zelf kunt regelen en dat wordt in de toekomst alleen nog maar meer. Fijne donderdag toegewenst, pas op voor de storm!

Hoi,

Ik heb probeer een tmobile thuis account aan te maken. Wanneer ik een wachtwoord opvraag krijg ik de melding dat er een mail verstuurd is, alleen komt deze niet binnen. 

Ik heb het met zowel het tmobilethuis als mijn opgegeven email adres geprobeerd. 

 

Reputatie 7
Badge +16

@silkevk Als het goed is, heb jij nu een werkende link toegestuurd gekregen per e-mail. Zo kun je jouw account gelijk aanmaken. Laat je weten of het gelukt is? Zo niet, ik zit tot 17:30 voor je klaar vandaag! :blush:

Goedemiddag,

ondanks dat ik alles geprobeerd heb kan ik nog niet inloggen.
Kan iemand mij hier a.u.b. mee helpen?

Alvast hartelijk bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ranja1991, goed dat je het aangeeft op de Community! Ik heb het meteen in orde gemaakt voor je. Binnen 10 minuten kun je een account aanmaken. Jouw oude abonnement stond nog geregistreerd onder je T-Mobile Thuis e-mailadres. Die heb ik daar nu verwijderd zodat het aanmaken en inloggen lukt. Stay safe and strong! :smile:

Ik kan ook niet inloggen op t-mobile thuis, steeds moet ik mijn gebruikersnaam invullen, maar ik ontvang nergens een e-mail. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Labbyyy, als het goed kun je binnen nu en een kwartier weer inloggen/een nieuw wachtwoord aanvragen! Er stond op je oude aanvraag nog een T-Mobile Thuis e-mailadres actief waardoor je deze niet bij je huidige abonnement kon gebruiken. Sorry voor het ongemak! Blijf veilig en sterk!

Hi,

This morning I got a message saying that my customer benefit has expired, I tried to log in on T-mobile thuis and now I’m not able to log in. I try to change the the password, and appears to work fine and I also got an email saying that I changed my password successfully, however, when I try to log in I can’t!

 

Could you please help me with it?

 

Thanks

Reputatie 7
Badge +16

Hi @dimortizp, I’ve fixed the issue immediately. Sorry for the inconvenience! I’ve sent the new password to your profile via private message. If there’s anything else I can assist you with, feel free to ask. I’d be more than happy to help! :smile:

Reputatie 7
Badge +15

Hi @dimortizp 

Could you try it in another browser or from another device? I just checked and it works fine.

You can also use your @t-mobilethuis.nl email instead of your private email.

 

Hello.

 

I am trying to login into my home account using email and “restored” password, but still getting message “De inloggegevens zijn niet juist. Probeer het over 15 minuten nog eens of klik hieronder op 'Wachtwoord aanvragen' om je wachtwoord te wijzigen.”

Reputatie 7
Badge +15

So your login details are invalid, be sure to use the email that was used when placing your order or use the @t-mobilethuis email.

If you want to apply for a new password click on wachtwoord aanvragen and tou can fill in one of the 2 emailadres mentioned above.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @eug.molo202, no worries! I’ve reset your password. Sorry for the inconvenience! I’ve sent the new password to your profile via private message. Let me know if I can be of more assistance, the Community’s always ready to help!

Goedemorgen,

Ik kan geen account aanmaken of inloggen. Ik heb het geprobeerd met zowel mijn eigen emailadres als het tmobile emailadres. Ik ontvang nergens een wachtwoord. Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @J0lene, goed dat je het aangeeft, daar gaan we wat aan doen! Ik heb jouw account geactiveerd en een standaard wachtwoord aangemaakt. Het wachtwoord, en natuurlijk jouw gebruikersnaam, stuur ik via een PM naar je toe. Stay safe and strong! 💪

Het is gelukt, dank je wel!

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan @J0lene! Veel plezier met je abonnement. Als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. Stay safe! 💪

My T-Mobile Thuis is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder wat meer informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile Thuis kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties:


Thuis of mobiel
Gaat het om je Thuis abonnement over Internet, TV en vast Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.

Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten"of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je ontvangt op álle e-mailadressen die bij ons bekend zijn een wachtwoord reset e-mail.

Ik kan nog steeds niet inloggen

Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen? Laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je graag!
 

 

Beste, 

ik kan geen wachtwoord aanvragen, ook niet met de tips hierboven.

kan u dit probleem oplossen?

gr, Tom

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Todeko, goed dat je het aankaart! Ik heb het meteen in orde gemaakt voor je. Er bleek nog een oud contract in de database te staan met hetzelfde T-Mobile Thuis e-mailadres. Je kunt binnen nu en tien minuten jouw account registreren en vervolgens gelijk inloggen.

Registreer via de volgende link: Registreer mijn My T-Mobile Thuis account.

Laat je het weten als ik iets anders voor je kan doen? De Community is altijd bereid om te helpen. Stay safe! 💪😎

Ik kan geen account aanmaken of inloggen. Ik heb het geprobeerd met zowel mijn eigen emailadres als het T-mobile emailadres. Ik krijg de volgende foutmelding:

Om in te loggen in My T-Mobile Thuis kun je zowel je contact e-mailadres als je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken. Het is niet gelukt om met xxxxxx@t-mobilethuis.nl je wachtwoord aan te vragen. Heb je je contactadres gebruikt, probeer dan eens @t-mobilethuis.nl of andersom.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @semsalabim020, goed dat je het aangeeft, daar gaan we gelijk wat aan doen!

Ik ben direct je profiel ingegaan en zie dat je inmiddels een geactiveerd T-Mobile Thuis account hebt. Je hebt je succesvol kunnen registreren nu, klopt dat? Zo niet, ga ik er meteen achteraan voor je. Geef een seintje en ik zorg ervoor dat we het 100% functioneel krijgen! 💪😉

 

Goedemorgen @semsalabim020, goed dat je het aangeeft, daar gaan we gelijk wat aan doen!

Ik ben direct je profiel ingegaan en zie dat je inmiddels een geactiveerd T-Mobile Thuis account hebt. Je hebt je succesvol kunnen registreren nu, klopt dat? Zo niet, ga ik er meteen achteraan voor je. Geef een seintje en ik zorg ervoor dat we het 100% functioneel krijgen! 💪😉

 

 
Dank voor je bericht Jason. 
Het is inmiddels (na bellen met KS) gelukt. 
 


 

 

Reputatie 7
Badge +16

@semsalabim020 Goed dat je zo proactief gehandeld hebt door de klantenservice te benaderen! Als we op de Community nog iets voor je kunnen betekenen, laat het alsjeblieft weten. Een mooie dag toegewenst! 🌞🎡

Reageer