Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Ik kan geen account aanmaken of inloggen. Ik heb het geprobeerd met zowel mijn eigen emailadres als het T-mobile emailadres. Ik krijg de volgende foutmelding:

Om in te loggen in My T-Mobile Thuis kun je zowel je contact e-mailadres als je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken. Het is niet gelukt om met xxxxxx@t-mobilethuis.nl je wachtwoord aan te vragen. Heb je je contactadres gebruikt, probeer dan eens @t-mobilethuis.nl of andersom.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @favdb, goed dat je om hulp vraagt! Als het goed is, kun je nu een nieuw account aanmaken. Ik heb het meteen in orde gemaakt voor je. Binnen tien minuten kun je een account aanmaken. Jouw oude abonnement stond nog geregistreerd onder je T-Mobile Thuis e-mailadres. Die heb ik daar nu verwijderd zodat het aanmaken en inloggen lukt! 😁👍

Hallo, ik heb al eerder naar klantenservice mail gestuurd over dat ik niet kan inloggen en er zou een nieuw account zijn aangemaakt maar desondanks lukt het nog steeds niet om in te loggen.

 

Telkens error: ofwel dat hij email niet herkend of wel De inloggegevens zijn niet juist. Probeer het over 15 minuten nog eens of klik hieronder op 'Wachtwoord aanvragen' om je wachtwoord te wijzigen.

Wachtwoord wijzigen heeft geen zin want ik krijg geen wachtwoord reset op mijn email adres.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @tdenheijer, ik heb het direct voor je in orde gemaakt middels een wachtwoord reset. Als het goed is kun je nu inloggen met de gegevens die ik je in een privébericht zal toesturen na dit bericht! 😉

Ik ook kan geen account aanmaken of inloggen.
Ik heb het geprobeerd met zowel mijn eigen emailadres als het T-mobile emailadres. Ik krijg keer en keer de volgende foutmelding:

Om in te loggen in My T-Mobile Thuis kun je zowel je contact e-mailadres als je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken. Het is niet gelukt om met xxxxxx@t-mobilethuis.nl je wachtwoord aan te vragen. Heb je je contactadres gebruikt, probeer dan eens @t-mobilethuis.nl of andersom.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

@Jason, heeft voor mij geprobeerd een paar weken een nieuw account aan te maken maar tot op heden lukt het me ook nog steeds niet om in te loggen

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @RamonVicent, er bleek nog een oud abonnement in ons systeem te staan waar het gewenste @t-mobilethuis e-mailadres aan gekoppeld was. Dit heb ik nu kunnen deleten zodat je een account aan kunt maken: My T-Mobile Thuis account. Succes en als je hulp nodig hebt, geef een seintje. De Community is er altijd voor iedereen! 😄

Goedemorgen @tdenheijer, het is eindelijk gelukt om het e-mailadres bij je vorige abonnement weg te halen. Als het goed is, kun je nu dan toch echt een My T-Mobile Thuis account aanmaken. Sorry dat het zolang duurde, er zat een obstructie in de koppeling die het verwijderen hinderde.

Beste,

Ik kan krijg steeds het bericht dat er een e-mail is gestuurd met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken, maar toch krijg ik deze mail niet. Heeft iemand een oplossing voor mij?

Reputatie 7

Hi @Merujan, ik heb het meteen voor je nagekeken en zo te zien heeft mijn collega het al voor je opgelost, helemaal top. Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan zeker weten!

hi t-mobile

Ik heb bij jullie een abbonement afgesloten en hiervoor moet ik bij een my tmobile account kunnen. Dit is aangemaakt onder het email adres [E-mailadressen verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten.] echter kan ik hier niet bij aangezien ik geen email ontvang om een wachtwoord in te stellen. (heb wel bevestiging enz. ontvangen).

mvg

Rick

Hallo T-Mobile medewerker,

Ik probeer net in te loggen op my t-mobile thuis. Ik heb wel een emailadres vanuit t-mobilethuis en een gmail adres waarop ik al mijn berichten van T-Mobile binnen krijg. 

Echter krijg ik bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord geen email binnen.
Op gmail helemaal niks, en op @tmobilethuis kan ik niet inloggen omdat ik mijn wachtwoord niet weet.

Wat kan ik nu doen?

Met vriendelijke groet,

Petra

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rickd 

Heb je het ook geprobeerd via de website op de inlog pagina voor T-Mobile thuis en dan ik heb nog geen account?

Anders is het even wachten op de reactie van een moderator die hopelijk morgen zal reageren.

@Mimi-1907 

Ik probeerde net ook een wachtwoord aan te vragen als test om te kijken of ik de mail krijg maar ook bij mij komt hij niet aan..

Morgen helpt een moderator je hopelijk verder.

Reputatie 7
Badge +15

@rickd @Mimi-1907 

Mailtje kwam net bij mij binnen, bij jullie ook?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @rickd, fijn dat je aan de bel trekt! Ik maak het graag voor je in orde. Kan je mij hiervoor via een privébericht voorzien van jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Hiermee kan ik het direct voor je fiksen!

Hey ​​​​@Mimi-1907, ik zie dat je rond half 12 een nieuwe wachtwoord reset email hebt ontvangen, hopelijk is het je deze keer wel gelukt? Anders ga ik er graag voor je achteraan!

Zoals altijd @Waqqas hartelijk bedankt voor de hulp! Ik kan ook erg de moeite van de follow-up en het zelf testen waarderen. :smile:

Goedendag 

al het bovenstaande lukt niet, en ik krijg helaas geen mail met een nieuw wachtwoord.

groet.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Zoë92, het is opgelost, je kunt binnen nu en tien minuten weer een poging wagen! 😉 Er bleek nog een oud abonnement in het systeem te staan waar jouw @t-mobilethuis adres aan gekoppeld was. Die is nu daar verwijderd waardoor het e-mailadres vrijgekomen is. 

Als ik nog iets anders voor je kan doen, geef een seintje. De Community zit altijd voor je klaar! 

Goedemorgen @Zoë92, het is opgelost, je kunt binnen nu en tien minuten weer een poging wagen! 😉 Er bleek nog een oud abonnement in het systeem te staan waar jouw @t-mobilethuis adres aan gekoppeld was. Die is nu daar verwijderd waardoor het e-mailadres vrijgekomen is. 

Als ik nog iets anders voor je kan doen, geef een seintje. De Community zit altijd voor je klaar! 

 

Goedemorgen Jason,

ik heb net mijn emailadres ingevuld, hij gaf aan dat ik een mail zou krijgen, maar deze heb ik niet gekregen.. ook niet in spam.

ook het tv klantnummer en pincode kloppen volgens de gegevens niet

Goedemorgen @Zoë92, het is opgelost, je kunt binnen nu en tien minuten weer een poging wagen! 😉 Er bleek nog een oud abonnement in het systeem te staan waar jouw @t-mobilethuis adres aan gekoppeld was. Die is nu daar verwijderd waardoor het e-mailadres vrijgekomen is. 

Als ik nog iets anders voor je kan doen, geef een seintje. De Community zit altijd voor je klaar! 

 

Goedemorgen Jason,

ik heb net mijn emailadres ingevuld, hij gaf aan dat ik een mail zou krijgen, maar deze heb ik niet gekregen.. ook niet in spam.

ook het tv klantnummer en pincode kloppen volgens de gegevens niet


Het is gelukt! Bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan @Zoë92! Veel plezier met jouw abonnement en nog een fantastische dag toegewenst! 😊🌞

Hi! Ik help mijn zwager met de installatie van tmobile en we willen zijn account aanmaken. Maar hij krijgt geen e-mail. Het maakt ook niet uit of hij zijn Gmail of tmobilethuis account opgeeft, er komt geen e-mail met link binnen. Ook niet in zijn spam. Wat kunnen we doen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jhooi, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Wat lief dat je jouw zwager hiermee helpt, dat siert je enorm! Wegens de Europese privacywetgeving (GDPR) mogen we geen gevoelige informatie doorgeven, dan wel aanpassen wanneer het niet om de contractant/een bevoegde contactpersoon gaat. Wat je wel kunt doen, is samen met je zwager contact opnemen met onze Klantenservice via 0800-0092. Zij helpen jullie dan met het aanmaken van de My T-Mobile Thuis account en zullen jou gelijk als contactpersoon toevoegen. Zo kun je in het vervolg nóg sneller geholpen worden. Als ik je toch kan helpen, bijvoorbeeld met uitleg omtrent het account, geef een seintje.

Ik zit altijd voor je klaar! 😄

Ik heb het geprobeerd met zowel mijn eigen emailadres als het T-mobile emailadres. Ik krijg keer en keer de volgende foutmelding:

Om in te loggen in My T-Mobile Thuis kun je zowel je contact e-mailadres als je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken. Het is niet gelukt om met xxxxxx@t-mobilethuis.nl je wachtwoord aan te vragen. Heb je je contactadres gebruikt, probeer dan eens @t-mobilethuis.nl of andersom.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Muhammed1984, ik heb jouw account aangemaakt en geactiveerd. Er bleek nog een oud abonnement te zijn waaraan je e-mailadres gekoppeld was, deze heb ik verwijderd daar zodat je nu wel een account bij het nieuwe abonnement hebt. Je gebruikersnaam en wachtwoord stuur ik per privébericht naar je toe. Vergeet niet om gelijk je wachtwoord naar smaak aan te passen zo: My T-Mobile Thuis.

Veel plezier met jouw abonnement!

 

Hi,

Ik wil graag een nieuw wachtwoord aanvragen om My TMobile Thuis te activeren, maar de e-mail komt niet aan. Kunnen jullie me helpen?

Groet,

Marleen

Reputatie 7
Badge +4

Hey @marleensch,

Dat kan ik zeker voor je in orde maken! Daartegen zie ik dat je zelf ook een kleine 10 minuten geleden een wachtwoord reset email hebt aangevraagd, hopelijk is het je nu wel gelukt? Voor de zekerheid heb ik er zojuist ook nog een achteraan gestuurd, en deze lijkt direct aan te komen. De email is wel maar één uur bruikbaar, en anders kan je altijd een nieuw wachtwoord aanvragen op de volgende pagina: wachtwoord aanvragen. Ik hoor graag of het je is gelukt!

Reageer