Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Reputatie 1

Hoi, ook ik heb geen toegang tot My-Tmobile thuis. De klantenservice aan de telefoon en via dit forum (PB) hebben mijn wachtwoord al meermaals gerest, maar wanneer ik daarmee probeer in te loggen krijg ik de melding dat de combinatie van e-mail adres en wachtwoord niet bekend is. Wat kan ik nu nog proberen? 

My-Tmobile mobiel werkt overigens wel gewoon. 

Reputatie 7

Hi @A. Brouwer, super dat je ook in dit topic aan de bel hebt getrokken! Toevallig hadden wij al contact in een privébericht en heb ik je daar zojuist laten weten dat de boosdoener als het goed is, is gevonden. Zou jij eens willen proberen om nog eens in te loggen met de gegevens die ik naar je heb doorgezet? Ik hoop heel erg dat het nu lukt en hoor het graag van je! 🎈

Reputatie 1

@Lisa het werkt nu wel, dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +16

@A. Brouwer Namens Lisa: heel graag gedaan, fijn dat het weer werkt. Geniet van een mooi, gezond weekend! 

Ook ik probeer een account te maken op T-mobile Thuis en wel om de factuur in te zien. De beloofde email komt echter nooit aan. Graag uw hulp!

 

vr.gr.

Reputatie 7

Hi @Jacobono, heel goed dat je dit hier aangeeft! Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Aan de hand van het e-mailadres in jouw profiel kom ik namelijk niet uit op jouw abonnement. Ik neem graag een kijkje om te zien hoe de vork in de steel zit. Dankjewel alvast! 😊

Reputatie 1

Hallo,

Ik kom niet in mijn Tmobile Thuis omgeving. Ik heb het wachtwoord al een paar keer aangepast, maar hij blijft zeggen dat de gegevens niet kloppen. Staat er iets niet goed?

In de mobiel kom ik wel.

Groet, Robert

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Doorn89, heb je ergens per ongeluk een spatie staan of gebruik je een kleine letter in plaats van hoofdletter of vice versa? Ik kan het wachtwoord nogmaals voor je aanpassen en dan naar je versturen per privébericht, dan controleer ik meteen of het aan onze kant lukt. Er zijn geen algemene issues met My T-Mobile Thuis. Gebruik je de juiste link/pagina om in te loggen bij je Thuis account: My T-Mobile Thuis?

 

Bij mij lukte het ook niet. Na heel veel gedoe, bleek ik niet bij Thuis te moeten zijn, maar bij Mobiel met ‘4 g voor thuis’. Weet het allemaal maar eens.

veel succes!

Jacobono

Reputatie 1

Inmiddels kom ik erin! Geen idee hoe of wat, haha!

Reputatie 7

Hi @Doorn89, super fijn dat het is gelukt! Dankjewel dat je dat laat weten, ik ben blij dat jij weer kan inloggen. Mocht jij nog andere vragen hebben, weet dan dat je hier altijd mag aankloppen! 

Helemaal top dat jij inmiddels ook duidelijkheid hebt @Jacobono, ik ben blij dat ik het voor je heb kunnen uitzoeken! 

Inloggen t-mobile thuis werkt niet

sinds gisteren nieuw pakket ontvangen en in de woonkamer werkt de tv omdat de monteur dat heeft gefixt. Nu boven 2e box erop en inloggen met tv pin en klantnummer. Account geactiveerd met 4 cijferig nummer dus mijn mail (icloud) klopt en meerdere keren het wachtwoord veranderd maar ik krijg steeds dezelfde melding dat email/wachtwoord niet klopt en dat ik het na 15 minuten weer mag proberen.

 

Reputatie 7

Hi @Dennisalmere ,

Wellicht dat er voor het verkeerde e-mailadres wordt gekozen. Aan de achterkant staat alles goed afgesteld. Je kan inloggen met jouw @icloud.com mailadres. Mocht het dan nog niet werken, stuur mij een privébericht en ik zorg ervoor dat je zo weer de juiste inloggegevens hebt. Ik hoor het graag van je!  

Help!

Ik kom niet in mijn account. Al 2x het wachtwoord veranderd, maar hij blijft met inloggen aangeven dat de inloggegevens niet kloppen en dat ik het na 15 min nog een keer moet proberen.. wachtwoorden kloppen 100% zeker dus geen idee waarom hij het maar niet doet

Reputatie 7

Hi @Samvd, heel goed dat je dit via deze weg laat weten! Geen paniek, want ik ga je hier met alle liefde bij helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin het e-mailadres waarmee jij inlogt? Dan neem ik een kijkje in jouw profiel om te zien of ik de boosdoener kan opsporen. Ik wil dit voor je fixen! ✨

Ondanks vele pogingen, lukt het niet om de T-Mobile thuis omgeving in te loggen, of een account aan te maken.

Is hier een oplossing voor?

Reputatie 7

Hi @MarkF, wat balen dat dit niet lukt! Heel goed dat je dit hier laat weten, want ik help je hier graag bij. Kan je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan neem ik gelijk een kijkje in jouw profiel. Als je daarnaast ook kan aangeven in datzelfde privébericht met welk e-mailadres jij probeert in te loggen, dan heb ik alle informatie om voor je aan de slag te kunnen. Ik wil dit voor je fixen! 😁

Hi! Ik heb problemen met inloggen bij My T-Mobile Thuis. Ik had eerst een abonnement afgesloten voor internet, deze is geannuleerd. Vervolgens heb ik het juiste abonnement voor internet en tv afgesloten met een nieuw klantnummer. Als ik inlog zie ik enkel het geannuleerde abonnement onder het oude klantnummer en kan ik geen nieuw T-Mobile Thuis account aanmaken voor mijn goede abonnement onder het nieuwe klantnummer. Kunnen jullie mij helpen?

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Sharon96,

Leuk om te horen dat je binnenkort gebruik gaat maken van Internet van T-Mobile Thuis! :smile:  Ik ben meteen in de systemen gedoken en ik heb er zojuist voor gezorgd dat je een wachtwoord kan aanvragen met het email adres dat je ook gebruikt om in te loggen op de Community: Wachtwoord aanvragen. Zo te zien had je jouw vorige aanvraag met een ander privé email adres gedaan, die ik voor privacy redenen niet openbaar bekend zal maken.

Mocht er nog iets spelen, klopt gerust aan. Hopelijk kan je snel van ons Internet genieten!  

Het inloggen is gelukt. Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal super, fijn dat @Cal je zo goed heeft kunnen helpen. Mocht je ooit nog hulp kunnen gebruiken, laat het dan zeker weten! 

Hi @MarkF, wat balen dat dit niet lukt! Heel goed dat je dit hier laat weten, want ik help je hier graag bij. Kan je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan neem ik gelijk een kijkje in jouw profiel. Als je daarnaast ook kan aangeven in datzelfde privébericht met welk e-mailadres jij probeert in te loggen, dan heb ik alle informatie om voor je aan de slag te kunnen. Ik wil dit voor je fixen! 😁

Tot op heden geen reactie hierop gehad helaas....

Reputatie 7
Badge +16

@MarkF Scherp van je, normaliter checken we op dagelijkse basis de privé-inbox. Door de nieuwjaarsdrukte lopen we daarin een klein beetje achter. Geen zorgen: Lisa zal straks alsnog reageren, dat komt helemaal in orde.

Reputatie 7

Zojuist ben ik op je teruggekomen in het privébericht @MarkF! Hopelijk heb ik je zo wat duidelijkheid kunnen geven. Ik hoor het graag als je nog andere vragen hebt waarbij ik kan helpen! 😊

Reputatie 2

YES!! Ik kan ook niet inloggen:

 

  • De inloggegevens zijn niet juist. Probeer het over 15 minuten nog eens of klik hieronder op 'Wachtwoord aanvragen' om je wachtwoord te wijzigen.
 
wie kan dit voor mij oplossen aub

Reageer