Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Cheekychemist I'll reset your password and change it to a default, temporary one, then login myself and see how we can fix this. Will keep you posted, sorry for the inconvenience!

Reputatie 7
Badge +16

@Cheekychemist I've managed to successfully login to your Thuis-account. Both are linked to each other and aren't necessarily separate entities anymore. Your Cookies and temp, cached files probably redirected to an old login page and dashboard. 

I'll send you your new login info via private message immediately! Use this link to login: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement.

 

This is the page you'll first see when you've logged into your account:

 

 

It's working now!  Thank you @Jason for your quick help. 

Reputatie 7
Badge +16

You’re very welcome @Cheekychemist, thanks for your patience and cooperative attitude! 😁👍

Reputatie 1

Hi
I’m unable view my T-Mobile house page. After I successfully login to my account and enter the URL for T-mobile house (https://thuismy.t-mobile.nl) I encounter an empty page (screenshot #1). After 1-2 seconds, the page automatically redirects me to T-mobile phone page (www.t-mobile.nl/my/abonnement-overzicht) (screenshot #2). It is probably the same problem another user reported here.

I it helps, I know what has caused this problem. I ordered T-mobile house and created an account. I was able to view the order in my account. Later, I cancelled that order. A day after that, I again had a change of heart and decided to order the service again. This time, I called customer support and they registered the order but instead of using my previous account and client number, they created a new client number for me. Now I have two T-mobile house accounts with different client numbers! When I login with the first, I can only view the cancelled order. When I logout of the first account and login with the second account, I’m unable to view anything but an empty page and That’s when I encounter what I described in the beginning. 
 

screenshot #1:


screenshot #2:

 

Wat ik ook doe: ik kan niet inloggen op my T-Mobile thuis. Ik krijg telkens alleen de gegevens van mijn mobiele abonnement te zien. Wachtwoord veranderen helpt niet. Wat een waardeloze ‘vooruitgang’ is dit zeg!!! Hoe kan ik nou mijn abonnement voor internet wijzigen??? Ik kan niks inzien! Doe hier iets aan!!

obviously gebruik ik voor beide accounts hetzelfde mailadres (en kennelijk) wachtwoord. Maar deze wijzigen leid dus tot precies niks.
​​​

als ik vervolgens met nieuwe wachtwoord inlog krijg ik weer alleen mijn mobiele gegevens te zien. Als ik druk op abonnement toevoegen’ om mijn thuis te koppelen wil hij dat ik op een andere website inlog. Maar die website bestaat niet meer.

 

hoe lossen we dit op?? Wat een ontzettende trieste service dit zeg

 

edit: na 301 x opnieuw inloggen ben ik nu wel ineens in Thuis beland. Wat een bevalling dit zeg, doe hier aub snel wat aan. Nu nog kijken of mijn abonnement wijzigen lukt want dat doet hij uiteraard ook weer niet…

als ik vervolgens met nieuwe wachtwoord inlog krijg ik weer alleen mijn mobiele gegevens te zien. Als ik druk op abonnement toevoegen’ om mijn thuis te koppelen wil hij dat ik op een andere website inlog. Maar die website bestaat niet meer.

Als je het zelfde e-mail adres en wachtwoord gebruikt, en het wachtwoord van één van de diensten (mobiel) aanpast, dan kan je met het oude wachtwoord inloggen in T-Mobile voor Thuis.

Je moet dus niet met het nieuwe wachtwoord inloggen als je wilt inloggen bij T-Mobile voor Thuis. Het nieuwe wachtwoord werkt alleen voor T-Mobile Mobiel.


Op doordeweekse dagen vinden er allerlei werkzaamheden plaats, dit probleem zal op termijn dan dus ook tot het verleden behoren maar tot die tijd is het noodzakelijk om verschillende wachtwoorden te gebruiken als je het zelfde e-mail adres gebruikt om in te loggen.

 

Of te wel, verander je het wachtwoord bij de dienst waarbij je wel kunt inloggen? Dan is het nieuwe wachtwoord van toepassing op die dienst. De andere dienst is bereikbaar met het oude wachtwoord.

als ik vervolgens met nieuwe wachtwoord inlog krijg ik weer alleen mijn mobiele gegevens te zien. Als ik druk op abonnement toevoegen’ om mijn thuis te koppelen wil hij dat ik op een andere website inlog. Maar die website bestaat niet meer.

Als je het zelfde e-mail adres en wachtwoord gebruikt, en het wachtwoord van één van de diensten (mobiel) aanpast, dan kan je met het oude wachtwoord inloggen in T-Mobile voor Thuis.

Je moet dus niet met het nieuwe wachtwoord inloggen als je wilt inloggen bij T-Mobile voor Thuis. Het nieuwe wachtwoord werkt alleen voor T-Mobile Mobiel.


Op doordeweekse dagen vinden er allerlei werkzaamheden plaats, dit probleem zal op termijn dan dus ook tot het verleden behoren maar tot die tijd is het noodzakelijk om verschillende wachtwoorden te gebruiken als je het zelfde e-mail adres gebruikt om in te loggen.

 

Of te wel, verander je het wachtwoord bij de dienst waarbij je wel kunt inloggen? Dan is het nieuwe wachtwoord van toepassing op die dienst. De andere dienst is bereikbaar met het oude wachtwoord.

Dit heb ik gedaan, maar dat werkte in eerste instantie niet. Ik kon mijn oude wachtwoord niet meer gebruiken en er niet mee inloggen. Gelukkig kreeg ik na een uur proberen opeens ook nog een tweede ‘verander je wachtwoord’ mail, dit keer van Thuis. Dat wachtwoord dus ook verandert en toen kon ik wel inloggen. Inloggen blijft echter een probleem, ook om dit bericht te plaatsen kreeg ik eerst 5x de melding het verkeerde wachtwoord te hebben gebruikt, terwijl ik die echt niet nu al zou zijn vergeten. Nouja, het is gelukt.

De wijziging in mijn abonnement doorvoeren helaas niet, dus daar moet maar weer voor gebeld worden vrees ik..  

Reputatie 7

Hi @dimozyne, thanks a lot for letting us know and the clear explanation! I just changed your password to see if everything works fine again. Please see my private message with your new login data. Can you let me know if this solved problem? Fingers crossed!

Hi @Spiritismus, ik ben super blij om te lezen dat jij weer zonder problemen kunt inloggen! Bedoel jij daarnaast ook dat je problemen hebt met het inloggen hier op de Community? Zou het ook kunnen zijn geweest dat je een e-mailadres intypte in plaats van je gebruikersnaam? Dit deed ik ooit zelf eens verkeerd namelijk. 

Ik hoor graag welke wijziging(en) je zou willen doorvoeren en wat er hier niet is gelukt. Of is dit inmiddels ook gelukt? Ik hoor het graag, want ik wil dit voor je fixen! 

Reputatie 1

Hi @dimozyne, thanks a lot for letting us know and the clear explanation! I just changed your password to see if everything works fine again. Please see my private message with your new login data. Can you let me know if this solved problem? Fingers crossed!

Hi @Spiritismus, ik ben super blij om te lezen dat jij weer zonder problemen kunt inloggen! Bedoel jij daarnaast ook dat je problemen hebt met het inloggen hier op de Community? Zou het ook kunnen zijn geweest dat je een e-mailadres intypte in plaats van je gebruikersnaam? Dit deed ik ooit zelf eens verkeerd namelijk. 

Ik hoor graag welke wijziging(en) je zou willen doorvoeren en wat er hier niet is gelukt. Of is dit inmiddels ook gelukt? Ik hoor het graag, want ik wil dit voor je fixen! 


Dear @Lisa  Thank​​​​​​ you very much for your help. I was able to login with the credentials you provided and everything works fine now.
I was just curious if it’d possible to delete my old account (the one with cancelled order and a different client number)?

Reputatie 7

Hi @dimozyne, yay! Great to read that it worked to login with the new data. You're very welcome. Good question: I checked your old account and this couldn't be the issue, because this has a different email address than your new account. If it was possible to delete the whole account, I would totally do that for you. However we can't totally delete this, but you don't have to worry about this anymore. Is this clear for you? 😊

Reputatie 1

@Lisa Yes, that’s clear to me. There is no problem then. I wish you a nice week ahead.

Reputatie 7

Hi @dimozyne, perfect! Thank you so much, I wish you all the same. 

Ook i heb problemen met inloggen op de nieuwe werkwijze.

Ik blijf enkel gegevens zien van mijn mobiele abbo maar niet van Thuis.

Heb wachtwoord gewijzigd maar dat brengt geen soelaas.

Wat kan ik nog anders doen, vind het redelijk irritant zo.

Richard

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ZZLeiden, zie jij überhaupt niet de Thuis-knop verschijnen zodra je inlogt, krijg je een foutmelding zodra je ingelogd bent of kom je direct op de mobiele kant terecht? Ik doe de aanname op basis van jouw bericht dat het om het laatste gaat, maar dit is cruciaal voor het onderzoek dus ik vraag het voor alle zekerheid graag na.

Bedankt alvast voor je medewerking, we gaan dit oplossen in ieder geval!

Reputatie 2

Goedemiddag,

Sinds ik (door het defect raken van de oude tv-box) een nieuwe TV-box heb kan ik ook niet meer bij T-mobile Thuis. Toevalligerwijs was dit rond hetzelfde tijdstip als het samenvoegen van de My T-Mobile omgevingen, plus de update van T-Mobile TV. 

Maar door al die wijzigingen ben ik (tenminste) een voordeelpuntje van Klantvoordeel kwijtgeraakt. Dit kan ik op geen enkele manier controleren omdat ik helaas ook na vele pogingen op verschillende apparaten en wijzigen van het wachtwoord niet op de Thuis-omgeving kom. 

Iemand nog tips?

Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rajaalderi, slim dat je het navraagt op de Community - ik heb meteen bekeken en zie dat het volgende gewijzigd is: jouw Klantvoordeel is niets aan veranderd dus dat is mooi. Echter, doordat je overgegaan bent naar het nieuwere platform T-Mobile TV, betaal je voor Cloud Opnemen € 5 per maand. De totaalprijs voor tv-gerelateerde diensten komt daarmee op € 22,50. Toen je nog Interactieve TV afnam, betaalde je in totaal € 20,95 aan tv-diensten. Dat verschil in het maandbedrag zit ‘em dus in Cloud Opnemen. Het mooie is daarentegen dat je nu relatief gezien minder kwijt bent omdat je hiervoor geen TV Box met harddiskrecorder had (kostte los € 10 per maand exclusief kortingen). 

Ik zie verder overigens geen blokkade in je My T-Mobile Thuis-account, maar heb het wachtwoord gereset voor je. Het nieuwe wachtwoord stuur ik je per e-mail toe, kun je zo eens kijken of het nu wel lukt vanuit de inlogpagina: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement?

Reputatie 2

Hallo Jason,

 

Hartelijk dank voor je reactie.

 

Het overstappen was een verplichting. De tv box met harddisk ging kapot (wij zijn daarmee ook een groot aantal opnames kwijt helaas, hij stond 80% vol). De korting die ik ben "kwijtgeraakt" is de tweede tv box gratis die ik voor de wissel had. 

 

De reset heeft geholpen! Ik kan er weer op. Dank daarvoor!

Reputatie 7

Hi @Rajaalderi, merci voor de aanvulling en wat rot om te lezen dat jullie veel opnames kwijt zijn geraakt! Ik hoop dat jullie inmiddels volop van T-Mobile TV genieten. Super om te lezen dat de reset heeft geholpen. Als ik verder nog ergens bij kan helpen, laat het dan zeker even weten. 

Ik ben nieuwe klant en wil mijn rekeningen kunnen inzien.

Ik kan echter niet inloggen op T-mobile thuis, omdat ik direct wordt doorgestuurd naar T-mobile. Ik heb daar helemaal geen abonnement of account!

Meerdere keren wachtwoord gewijzigd van Thuis, maar biedt geen soelaas.

Graag tips..

(Oh, en voordat ik hier kan posten moet ik de voorwaarden accepteren, waarvoor ik eerst moet inloggen om die te lezen, waarvoor ik eerst de voorwaarden moet accepteren, etc)

Reputatie 7

Hi @Dummy naam, welkom hier op de T-Mobile voor thuis Community! Super leuk dat je sinds kort klant bent van T-Mobile. Heel goed dat je hiervoor gelijk aan de bel trekt en excuses voor deze ervaring. Ik wil je heel graag verwijzen naar dit topic: Mogelijke inlogproblemen My T-Mobile Thuis | T-Mobile Community. We zijn ontzettend druk bezig om de problemen met inloggen te fixen. Ik hoop dat je heel snel ervaart dat dit is verholpen!

 

 

1 inlog pagina voor 2 verschillende diensten. Echt het domste idee ooit!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, we hebben een workaround gevonden die in de meeste gevallen zou moeten werken. Indien je inlogproblemen ervaart en niet terecht kunt komen in de Thuis-sectie van de My-omgeving, probeer dan onderstaande methode uit:

Dezelfde gebruikersnaam

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

 

Reputatie 1

Ik word hier alleen naar mijn mobiele abo gestuurd. Kan mijn thuis abo nergens vinden. Zelfs na een password reset

Reputatie 1

Goedemorgen all, we hebben een workaround gevonden die in de meeste gevallen zou moeten werken. Indien je inlogproblemen ervaart en niet terecht kunt komen in de Thuis-sectie van de My-omgeving, probeer dan onderstaande methode uit:

Dezelfde gebruikersnaam

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

Jason,

Dat is een prima oplossing. Een betere oplossing was geweest alle klanten die zowel thuis als mobiel bij jullie afnemen een verplichte reset te laten doen. Dat jullie ontwikkelaars dit niet zagen is 1 ding, maar dat testers en project managers het niet zien is wat anders. 

Ik ben te huur tegen een zeer redelijk uurtarief….just saying :-)

 

Reageer